شاه ریچارد اسکار بهترین بازیگر مرد سال 2022 را کسب کرد

ویل اسمیت بازیگر مشهور هالیوود در مراسم اسکار سال ۲۰۲۲ برای اولین بار در تاریخ ۳۰ ساله فعالیت هنری خود و پس از دو بار نامزد شدن در این جشنواره، موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین نقش اول مرد شد. اگرچه ویل اسمیت در مراسم اسکار امسال شروع خوبی نداشت و از صحبت‌های کریس راک

کد خبر : 185077
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
شاه ریچارد اسکار بهترین بازیگر مرد سال 2022 را کسب کرد


ویل اسمیت بازیگر مشهور هالیوود در مراسم اسکار سال ۲۰۲۲ برای اولین بار در تاریخ ۳۰ ساله فعالیت هنری خود و پس از دو بار نامزد شدن در این جشنواره، موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین نقش اول مرد شد. اگرچه ویل اسمیت در مراسم اسکار امسال شروع خوبی نداشت و از صحبت‌های کریس راک کمدین آمریکایی در رابطه با همسرش عصبانی شده و حتی یک سیلی به او زد اما با این حال مراسم اسکار امسال برای این هنرمند پر خیر و برکت بود. 

یکی از مهم‌ترین پروژه‌های کاری ویل اسمیت در سال ۲۰۲۱ پروژه فیلم شاه ریچارد بود که داستان زندگی یک خانواده ورزشکار را روایت می‌کند. اگرچه ویل اسمیت یکی از محبوب‌ترین هنرمندان هالیوود است اما با این حال تاکنون موفق به دریافت جایزه اسکار نشده بود. اما اکنون در مراسم اسکار سال ۲۰۲۲ پس از مشاجره عجیب او با مجری آکادمی، اسمیت موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در نقش ریچارد ویلیامز دریافت کند. 

پس از اینکه اسمیت به راک سیلی زد، کمدین مشهور عنوان کرد که امشب بزرگ‌ترین شب تاریخ سینما خواهد بود. پس از آن هم اسمیت با چشمانی گریان برای دریافت جایزه گران‌بهای خود حاضر شد و از حضار و بینندگان جشنواره عذرخواهی کرد. پس از دریافت جایزه خود، اسمیت عنوان کرد که در این لحظه به خوبی می‌داند که خدا از او چه چیزی می‌خواهد. ریچارد ویلیامز نیز مرد بزرگی بود که از خانواده خود به خوبی مراقبت می‌کرد. 

خلاصه داستان فیلم شاه ریچارد

شاه ریچارد یک اثر بیوگرافی آمریکایی‌ بوده که رینالدو مارکوس گرین کار کارگردانی و زک بیلین کار نویسندگی آن را به عهده داشته‌اند. این اثر زندگی مربی تنیس مشهور ریچارد ویلیامز را روایت می‌کند که نه تنها مربی دو بازیکن مشهور تنیس ونوس و سرنا ویلیامز بوده بلکه پدر آن‌ها هم بوده است. جالب است بدانید که این دو ورزشکار موفق، خود در ساخت این اثر دخیل بوده‌اند و فیلم شاه ریچارد در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ میلادی توسط شبکه HBO Max منتشر شد.  

در این فیلم که عاری از کلیشه‌های آثار زندگی‌نامه‌ای است ماجرای ریچارد ویلیامز و دخترانش را می‌بینیم و زندگی پر فراز و نشیبی که این مرد به عنوان پدر و مربی دو ورزشکار بسیار مشهور تجربه می‌کند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در این اثر نشان داده می‌شود، اهمیت صمیمیت و صداقت بین اعضای خانواده و تقابل بین افراد این خانواده ورزشی مشهور است. 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.