شاهین دژ غنی از جاذبه های گردشگری است

[ad_1] ایسنا/آذربایجان غربی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: شاهین‌دژ به‌دلیل برخورداری از ابنیه تاریخی و جاذبه‌های گردشگری یکی از شهرستان‌های غنی آذربایجان غربی است. سید عزت‌الله ضرغامی،۲۰ اردیبهشت در حاشیه بازدید از سواحل زرینه‌رود شاهین‌دژ با اشاره به طرفیت‌های شاهین‌دژ در حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی افزود: شاهین‌دژ به‌دلیل برخورداری از ابنیه تاریخی و جاذبه‌های

کد خبر : 357858
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۴۷
شاهین دژ غنی از جاذبه های گردشگری است

[ad_1]

ایسنا/آذربایجان غربی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: شاهین‌دژ به‌دلیل برخورداری از ابنیه تاریخی و جاذبه‌های گردشگری یکی از شهرستان‌های غنی آذربایجان غربی است.

سید عزت‌الله ضرغامی،۲۰ اردیبهشت در حاشیه بازدید از سواحل زرینه‌رود شاهین‌دژ با اشاره به طرفیت‌های شاهین‌دژ در حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی افزود: شاهین‌دژ به‌دلیل برخورداری از ابنیه تاریخی و جاذبه‌های گردشگری یکی از شهرستان‌های غنی آذربایجان غربی بوده، اما متاسفانه در حوزه زیرساخت‌های جاده‌ای شاهین‌دژ ضعف‌هایی وجود دارد و در این سفر سعی می‌کنیم با مشخص شدن اولویت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در این شهرستان اقدام کنیم. 

وی با بیان اینکه ساحل زرینه‌رود یک جاذبه بی‌نظیر گردشگری در شاهین‌دژ است، ادامه داد: در کنار سواحل زرینه‌رود می‌توان پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری ایجاد کرد تا مردم بتوانند از زیبایی این نعمت خدادادی استفاده کنند و حداقل‌ استانداردهای گردشگری در این سواحل ایجاد شود. 

 ضرغامی با بیان اینکه هفته گذشته قانون اهداف و وظایف وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مجلس اعلام وصول شد، گفت: این قانون مشتمل بر ۷۷ بند و ۱۰ ماده بوده که یکی از غنی‌ترین قوانین مربوط به این وزارت‌خانه است. 

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته در کمیته تدوین این قانون یک کار فشرده انجام شد تا با رفع خلا و ضعف‌های قانونی یک قانون جامع تدوین شود که تمام نیازهای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را پاسخ دهد. 

وی گفت: گردشگری یک موضوع فرابخشی بوده و برای رونق این حوزه نیاز بود قانونی تصویب شود که برخی موارد مربوط به هم‌پوشانی وظایف مربوط به چندین وزارت‌خانه و اختلاف‌نظرهای آنها در مورد قانون را حل کند.

 ضرغامی اظهار کرد: با اشرافیتی که نمایندگان مجلس دارند امید است با اضافه کردن لوایح مختلف این قانون غنی‌تر شده و به‌تصویب برسد تا بسیاری از موانع سد راه توسعه گردشگری در کشور برداشته شده و حضور بخش خصوصی در پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی تسهیل شود.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.