شاهزاده ویلیام بریتانیا در سفری غافلگیرانه از سربازان در لهستان بازدید کرد

[ad_1] لندن (رویترز) – شاهزاده ویلیام بریتانیا روز چهارشنبه در سفری اعلام نشده به لهستان برای تشکر از سربازان بریتانیایی و لهستانی که در حمایت از اوکراین مشارکت داشتند، پیش از ملاقات با پناهندگانی که از درگیری با روسیه گریخته اند تا از تجربیات آنها مطلع شود. دفتر وی اعلام کرد که وارث تاج و

کد خبر : 337066
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۵۱
شاهزاده ویلیام بریتانیا در سفری غافلگیرانه از سربازان در لهستان بازدید کرد

[ad_1]

لندن (رویترز) – شاهزاده ویلیام بریتانیا روز چهارشنبه در سفری اعلام نشده به لهستان برای تشکر از سربازان بریتانیایی و لهستانی که در حمایت از اوکراین مشارکت داشتند، پیش از ملاقات با پناهندگانی که از درگیری با روسیه گریخته اند تا از تجربیات آنها مطلع شود.

دفتر وی اعلام کرد که وارث تاج و تخت به ژشوف در جنوب شرقی لهستان سفر کرد و در آنجا با ماریوش بلاشژاک وزیر دفاع این کشور دیدار کرد و با اعضای نیروی دفاعی لهستان و نیروهای انگلیسی مستقر در آنجا صحبت کرد.

استقرار بریتانیا در لهستان بخشی از تقویت ناتو در جناح شرقی آن پس از تهاجم روسیه به اوکراین است.

سفر سلطنتی که از قبل اعلام نشده بود، تحت تدابیر شدید امنیتی انجام می شود، اما سخنگوی وی گفت ویلیام بسیار مشتاق است که ادامه یابد و این چیزی بود که او درخواست کرده بود.

ویلیام در بیانیه‌ای به رسانه‌های لهستانی گفت: «من اینجا هستم زیرا می‌خواهم شخصاً از نیروهای لهستانی و بریتانیایی که با همکاری نزدیک و حیاتی همکاری می‌کنند تشکر کنم. من همچنین می خواهم به انسانیت الهام بخش مردم لهستان ادای احترام کنم. شما به اندازه خانه هایتان دل هایتان را باز کرده اید.»

پس از درگیری های نظامی، شاهزاده ولز قرار است به ورشو سفر کند تا از یک بلوک اداری که به یک مرکز اقامتی تبدیل شده بود، محل اقامت حدود 300 زن و کودک اوکراینی اوکراینی فراری از جنگ باشد.

روز پنجشنبه، شاهزاده تاج گلی را در مقبره سرباز گمنام پایتخت لهستان، جایی که پدربزرگ و مادربزرگ فقیدش، ملکه الیزابت و همسرش شاهزاده فیلیپ، نیز در جریان سفر دولتی خود در سال 1996، تاج گلی گذاشتند، قبل از دیدار با وی. آندری دودا، رئیس جمهور لهستان.

او گفت: «فردا، هنگام ملاقات با پرزیدنت دودا، روابط عمیق مشترک دو ملت ما را تکرار می‌کنم و بر حمایت و قدردانی مستمر خود از مردم لهستان تأکید می‌کنم».

سفر او، اولین سفر ویلیام از زمانی که با همسرش کیت در سال 2017 به آنجا سفر کرد، با بازدید از یک سالن غذاخوری محلی به پایان خواهد رسید که در آنجا از پناهندگان جوان اوکراینی که در ورشو مستقر شده اند، استقبال خواهد کرد.

(گزارش توسط مایکل هولدن؛ ویرایش توسط Raissa Kasolowsky)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.