شاهد ممکن است ادعاهای مایکل کوهن در پرونده ترامپ را به چالش بکشد

[ad_1] به گفته این منبع، از رابرت کاستلو خواسته شده است که به درخواست وکلای ترامپ در برابر هیئت منصفه حاضر شود زیرا ممکن است اطلاعاتی داشته باشد که وقایع را که مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ توصیف کرده، زیر سوال می برد. به گفته منبع دومی که نخواست نامش فاش شود، دفتر دادستان منطقه

کد خبر : 335731
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۱۴
شاهد ممکن است ادعاهای مایکل کوهن در پرونده ترامپ را به چالش بکشد

[ad_1]

به گفته این منبع، از رابرت کاستلو خواسته شده است که به درخواست وکلای ترامپ در برابر هیئت منصفه حاضر شود زیرا ممکن است اطلاعاتی داشته باشد که وقایع را که مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ توصیف کرده، زیر سوال می برد.

به گفته منبع دومی که نخواست نامش فاش شود، دفتر دادستان منطقه منهتن از کوهن خواسته است تا در صورت نیاز روز دوشنبه به عنوان شاهد ردکننده در دسترس باشد. کوهن هفته گذشته دو بار در برابر هیئت منصفه شهادت داد.

ترامپ که حامیانش در 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره آمریکا هجوم بردند تا شکست او در انتخابات 2020 را لغو کنند، شنبه گفت که انتظار دارد روز سه شنبه دستگیر شود و خواستار اعتراض شد. او گفت که “نشت های غیرقانونی” حاکی از دستگیری در روز سه شنبه است، اما هیچ مدرکی ارائه نکرد و سخنگوی او گفت که ترامپ در مورد دستگیری قریب الوقوع مطلع نشده است.

دفتر دادستانی منطقه منهتن در اوایل این ماه از ترامپ دعوت کرد تا در مقابل هیئت منصفه بزرگی که در حال بررسی پرداخت است شهادت دهد، که به گفته کارشناسان حقوقی نشانه‌ای از نزدیک بودن کیفرخواست است. یک فرد آشنا به این موضوع گفت که ترامپ این پیشنهاد را رد کرد.

هیچ رئیس‌جمهوری ایالات متحده، در زمان ریاست جمهوری یا پس از آن، با اتهامات جنایی روبرو نشده است. ترامپ که به دنبال نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 است، گفته است که حتی اگر متهم به جنایت شود، به مبارزات انتخاباتی خود ادامه خواهد داد.

دفتر دادستان منطقه منهتن، آلوین براگ، در حال تحقیق در مورد پرداخت 130 هزار دلاری پنهانی کوهن، تعمیرکار سابق ترامپ، به استورمی دانیلز، ستاره فیلم های پورنو در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 بوده است.

منابع گفته اند که دفتر براگ شواهدی را به هیئت منصفه بزرگ ارائه کرده است در مورد پرداختی که به دنیلز در ازای سکوت او در مورد رابطه ای که یک دهه پیش از آن با ترامپ داشته است، ارائه کرده است.

هیئت منصفه بزرگ تعیین خواهد کرد که آیا شواهد کافی برای اتهام رسمی ترامپ به جرم وجود دارد یا خیر. رسیدگی علنی نیست.

منبع اول گفت انتظار می رود شهادت کاستلو بر پرداخت به استورمی دنیلز و نحوه انجام آن متمرکز باشد. کاستلو بیشتر به خاطر وکالتش از رودی جولیانی وکیل سابق ترامپ شناخته شده است.

به گفته منبع اول، کوهن سال ها پیش با کاستلو مشورت کرد، و قراردادی به او داده شد اما هرگز آن را امضا نکرد. این منبع افزود که کوهن همچنین در سال 2019 از امتیاز وکیل-موکل چشم پوشی کرد.

‘شکار ساحره’

کوهن در سال 2018 پس از اعتراف به جرم در دادگاه فدرال به دلیل تخلفات مالی مبارزات انتخاباتی مربوط به عدم پرداخت پول به دنیلز و یک زن دیگر در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری ترامپ در سال 2016، از جمله جرایم دیگر، به زندان محکوم شد.

ترامپ وقوع رابطه با دنیلز را رد کرده و تحقیقات براگ را آزار و اذیت سیاسی خوانده است.

“شکار جادوگر هرگز به پایان نمی رسد، اما ما آمریکا را دوباره عالی خواهیم کرد!!!” ترامپ روز یکشنبه در شبکه های اجتماعی پستی منتشر کرد.

کریس سونونو، فرماندار نیوهمپشایر، یکی از اعضای جمهوری خواه، روز یکشنبه به سی‌ان‌ان گفت: صحبت درباره دستگیری ترامپ می‌تواند حمایت او را افزایش دهد.

سونونو، یکی از میانه‌روهای نسبتاً میانه‌رو، که در حال بررسی نامزدی ریاست‌جمهوری خود است و به نظر می‌رسد تلاش می‌کند از بیگانه کردن حامیان ترامپ جلوگیری کند، گفت: «این باعث ایجاد همدردی زیادی برای رئیس‌جمهور سابق می‌شود.

سونونو در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ مسئولیت ویژه ای برای اطمینان از خشونت نکردن اعتراضات دارد، گفت: “خوب، مطمئنا” اما به سرعت اضافه کرد که این یک مسئولیت اجتماعی گسترده تر است و گفت: “شما نمی توانید آن را فقط به عهده رئیس جمهور سابق بگذارید.”

اچ‌ر مک مستر، مشاور سابق امنیت ملی ترامپ و گری کوهن، مشاور سابق اقتصادی ترامپ، روز یکشنبه هر دو از حامیان ترامپ خواستند تا به هرگونه تحولات این هفته واکنش مسالمت آمیز نشان دهند.

جمهوریخواهان برجسته، مانند مایک پنس، معاون سابق رئیس جمهور ترامپ و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، پیشنهاد کردند که تعقیب احتمالی توسط آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن، دموکرات، انگیزه سیاسی داشته باشد.

ترامپ همچنین روز یکشنبه در شبکه های اجتماعی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به ایفای نقش در تحقیقات منهتن متهم کرد اما هیچ مدرکی ارائه نکرد. کاخ سفید بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

سخنگوی براگ از اظهار نظر در روز یکشنبه خودداری کرد.

کارشناسان حقوقی گفته‌اند که اگر ترامپ متهم شود، ممکن است بیش از یک سال دیگر محاکمه شود که احتمالاً با ماه‌های پایانی مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری 2024 مصادف می‌شود.

(گزارش توسط کارن فریفلد در نیویورک و توسط ارشد محمد، میشل نیکولز، کانیشکا سینگ و ناندیتا بوز در واشنگتن؛ نویسنده ارشد محمد؛ ویرایش توسط مارک پورتر، کریس ریس و دایان کرافت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.