شانگهای Metaverse Pilot خدمات دیجیتال را در 20 مکان شهری معرفی می کند – Metaverse Bitcoin News

شهر شانگهای در حال آوردن فعالیت های متاورس به 20 مکان شهری است که به شهروندان این امکان را می دهد تا با توجه به منطقه از ابزارهای دیجیتال به روش های مختلف استفاده کنند. این ابتکار بخشی از یک برنامه آزمایشی کمیسیون اقتصادی و اطلاع رسانی شهرداری شانگهای است تا کاربردهای فراسویه بیشتری را

کد خبر : 308210
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
شانگهای Metaverse Pilot خدمات دیجیتال را در 20 مکان شهری معرفی می کند – Metaverse Bitcoin News


شهر شانگهای در حال آوردن فعالیت های متاورس به 20 مکان شهری است که به شهروندان این امکان را می دهد تا با توجه به منطقه از ابزارهای دیجیتال به روش های مختلف استفاده کنند. این ابتکار بخشی از یک برنامه آزمایشی کمیسیون اقتصادی و اطلاع رسانی شهرداری شانگهای است تا کاربردهای فراسویه بیشتری را به مردم ارائه دهد.

شانگهای Metaverse را به 20 نقطه شهری می برد

شانگهای چین به سرعت در حال ادغام متاورژن به عنوان بخشی از زندگی شهروندان خود است. کمیسیون اقتصادی و اطلاع رسانی شهرداری شانگهای اخیراً یک برنامه آزمایشی برای تبدیل 20 مکان مختلف شهری به “سناریوهای کاربردی متاورز اصلی” را اعلام کرد که فناوری دیجیتال را از طرق مختلف نشان می دهد.

اجرای این فناوری زمینه های اجتماعی مختلف از جمله عملیات تجاری، آموزش، برندسازی و سرگرمی را پوشش خواهد داد. این شهر امیدوار است که این امر به شهروندان امکان می دهد تا خدمات هوشمندتر را از امکانات شهری در این مناطق دریافت کنند. به عنوان مثال، در حوزه مراقبت های بهداشتی، بیمارستان Ruijin یک مرکز واقعیت مجازی (واقعیت مجازی) برای بازرسی اتاق های بیماران از طریق نمایش های متاورس ایجاد خواهد کرد.

در همین زمینه، بیمارستان چشم و گوش و حلق و بینی شانگهای یک سیستم تشخیصی متاورس راه اندازی کرد که به پزشکان اجازه می دهد با استفاده از تجهیزات اسکن سه بعدی به بیماران مراجعه کنند.

نکات برجسته بیشتر

یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌هایی که ویژگی‌های متاورز را ارائه می‌دهد، برج مروارید شرقی است، یک نقطه عطف با ارتفاع تقریباً نیم کیلومتر. برج پخش که مکانی معمول برای بازدید گردشگران است، به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا از طریق یک برنامه کاربردی دارای قابلیت واقعیت مجازی بر فراز منطقه تجاری شانگهای پرواز کنند.

Guo Yifeng، مدیر کل برج شانگهای، توضیح داد که آنها امیدوارند این تمرکز جدید بتواند به برج که اخیراً بازسازی شده کمک کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند. او بیان کرد:

امیدواریم این پروژه‌های جدید متاورس بتواند تجربه بازدید مردم را غنی‌تر کند و بازاریابی آنلاین ما را در دسترس‌تر و جالب‌تر کند.

همچنین، یکی دیگر از بخش‌های شلوغ شهر، جاده نانجینگ، در حال راه‌اندازی یک بازار آنلاین است که به مشتریان امکان می‌دهد با استفاده از یوان دیجیتال، CBDC چین (ارز دیجیتال بانک مرکزی) خرید کنند.

همه این تلاش‌ها بخشی از برنامه‌ای است که شهر در ژوئیه سال گذشته اعلام کرد، که در آن شانگهای اعلام می‌کند که قصد دارد تا سال 2025 به یک خوشه متاورس 52 میلیارد دلاری تبدیل شود و اهداف مختلفی را که شهر برای دستیابی به آن باید به آن دست یابد، تشریح می‌کند. یکی از این اهداف افزودن یک جزء دیجیتال به فعالیت ها و بخش های مختلف است.

نظر شما در مورد اقدامات متاورز شانگهای چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.