شانگهای نقطه عطف قرنطینه را تا چهارشنبه هدف قرار داده است

[ad_1] شانگهای از زمانی که این ویروس برای اولین بار در اواخر سال 2019 در ووهان شناسایی شد به کانون بزرگترین شیوع چین تبدیل شده است و از اوایل ماه مارس که افزایش آن شروع شد، بیش از 320000 عفونت کووید را ثبت کرده است. ساکنان تعطیل شده شانگهای نسبت به مشکلات تامین غذا، از

کد خبر : 194459
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
شانگهای نقطه عطف قرنطینه را تا چهارشنبه هدف قرار داده است

[ad_1]

شانگهای از زمانی که این ویروس برای اولین بار در اواخر سال 2019 در ووهان شناسایی شد به کانون بزرگترین شیوع چین تبدیل شده است و از اوایل ماه مارس که افزایش آن شروع شد، بیش از 320000 عفونت کووید را ثبت کرده است.

ساکنان تعطیل شده شانگهای نسبت به مشکلات تامین غذا، از دست دادن درآمد، خانواده های جدا شده و شرایط بد در مراکز قرنطینه مرکزی ابراز ناامیدی کرده اند. کارخانه های بسته شده و گلوگاه های حمل و نقل در بسیاری از نقاط چین به دلیل محدودیت های COVID-19 در زنجیره های تامین جهانی موج می زند.

به گفته این منابع که از ذکر نامشان خودداری کردند، هدف جدید شانگهای “صفر کووید در سطح جامعه” تا 20 آوریل در روزهای اخیر به کادرهای حزب کمونیست شهر و سازمان هایی مانند مدارس ابلاغ شد.

تعریف چین از وضعیت صفر کووید در سطح جامعه به این معنی است که هیچ مورد جدیدی در خارج از مناطق قرنطینه ظاهر نمی شود.

در سخنرانی روز شنبه دبیر حزب ناحیه بائوشان شهر، آن را دستوری توصیف کرد که در شرایطی که وضعیت شهر به “لحظه بحرانی” با نگرانی فزاینده عمومی و فشارهای عرضه مواد غذایی رسیده بود، صادر شد.

چن جی در این سخنرانی گفت: «گروه کاری شورای ایالتی، کمیته حزب شهرداری و دولت شهرداری درخواست کرده‌اند که نقطه عطف همه‌گیری باید در هفدهم رخ دهد و وضعیت کووید صفر باید در بیستم به دست آید».

دولت شانگهای و شورای دولتی چین بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند. با حکومت ولسوالی بائوشان در روز یکشنبه خارج از ساعت کاری نمی توان از طریق تلفن تماس گرفت.

نقطه عطف

این یک دستور نظامی است، جایی برای چانه زنی وجود ندارد، ما فقط می توانیم دندان قروچه کنیم و برای پیروزی بجنگیم. همچنین می‌توان گفت که این یک حمله کامل است، آخرین نبرد برای معکوس کردن روند همه‌گیری.»

پایان دادن به انتقال در سطح جامعه نقطه عطفی برای سایر شهرهای چین بوده است که قرنطینه را اجرا کرده اند.

مقامات شهر جنوبی شنژن، که در اواسط ماه مارس به مدت یک هفته تعطیل شد، گفتند که پس از کاهش تعداد موارد محلی در خارج از مناطق قرنطینه به صفر، به این وضعیت دست یافته‌اند. شنژن حمل و نقل عمومی را بازگشایی کرد و به کسب و کارها اجازه داد تا اندکی پس از آن کار خود را از سر بگیرند.

از 23643 عفونت محلی جدید گزارش شده در شانگهای برای روز شنبه، 722 مورد جدید در خارج از مناطق قرنطینه یافت شده است.

رویکرد «ترخیص پویا» چین برای کنترل کووید، مقامات را ملزم می‌کند که همه موارد را قرنطینه کرده و مخاطبین نزدیک خود را جدا کنند.

مقامات پکن در اوایل آوریل در شانگهای پس از شکست این مرکز مالی در ایزوله کردن COVID-19 با قفل کردن شهر در مراحل مختلف، مداخله کردند. شی جین پینگ، رئیس جمهور چین تاکید کرده است که چین نباید اقدامات کرونا را کاهش دهد و باید به رویکرد حذف پایبند باشد.

شانگهای از 28 مارس شروع به قفل کردن مناطق شرق رودخانه هوانگپو کرد و قرنطینه را در 1 آوریل در سرتاسر شهر تمدید کرد. در حالی که هفته گذشته محدودیت های رفت و آمد را برای برخی از ساکنان کاهش داد، اکثر مشاغل همچنان بسته هستند و حمل و نقل عمومی به حالت تعلیق درآمده است.

روز جمعه، رگولاتور صنعت چین اعلام کرد که 666 شرکت در شانگهای در بخش های نیمه هادی، خودرو و پزشکی را به عنوان شرکت های اولویت دار که نیاز به از سرگیری کار دارند، شناسایی کرده است.

(گزارش اتاق خبر شانگهای؛ ویرایش توسط ادموند کلامان)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.