شانگهای قصد دارد تا سال 2025 خوشه متاورس 52 میلیارد دلاری را رشد دهد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] دولت شهر شانگهای گروهی از دستورالعمل ها را پیشنهاد کرده است تا به آن کمک کند تا به یک قدرت فرا وجهی تبدیل شود. برنامه اقدام هر یک از فناوری‌هایی را تعریف می‌کند که شهرداری باید بر روی آن تمرکز کند تا به اهداف ایجاد یک اقتصاد متابورز 52 میلیارد دلاری دست یابد و

کد خبر : 229326
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
شانگهای قصد دارد تا سال 2025 خوشه متاورس 52 میلیارد دلاری را رشد دهد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

دولت شهر شانگهای گروهی از دستورالعمل ها را پیشنهاد کرده است تا به آن کمک کند تا به یک قدرت فرا وجهی تبدیل شود. برنامه اقدام هر یک از فناوری‌هایی را تعریف می‌کند که شهرداری باید بر روی آن تمرکز کند تا به اهداف ایجاد یک اقتصاد متابورز 52 میلیارد دلاری دست یابد و در عین حال به ایجاد 10 شرکت نوآور در منطقه کمک کند.

شانگهای برنامه توسعه Metaverse را ایجاد می کند

متاورس به عنوان یک فناوری در حال ظهور است که توجه کشورها و شهرهای بزرگ جهان را به خود جلب می کند. شانگهای، بزرگترین شهر چین از نظر جمعیت، سندی را منتشر کرده است که در آن طرحی برای تبدیل خود به یک مرکز مهم برای فعالیت‌های صنعت متاورس ارائه می‌کند. یکی از اهداف اصلی این تمرکز، رشد یک خوشه متاورس 52 میلیارد دلاری در شهر است.

برای این منظور، این شهر قصد دارد حداقل 10 شرکت پیشرو نوآور در صنعت متاورس و 100 شرکتی که فناوری‌های مرتبط با متاورس را ارائه می‌کنند، که همه اینها با دسترسی بین‌المللی عرضه می‌شوند، در خود جای دهد. این سند مجموعه ای از وظایف را برای دستیابی به این هدف پیشنهاد می کند که شامل افزودن یک جزء دیجیتال به فعالیت ها و بخش های مختلف مانند وجود مشاغل مجازی، آموزش با واقعیت مجازی و گردشگری و سرگرمی با عنصر مجازی است.


سرمایه گذاری در متاورس

در حالی که سند صادر شده مستقیماً مشخص نمی کند که شهر برای رسیدن به هدف مورد نظر چقدر برنامه ریزی می کند، اما اشاره می کند که دولت باید یک سری صندوق های ویژه برای حمایت از صنایع متاورز، ارائه یارانه سرمایه گذاری، تخفیف سود و غیره ایجاد کند. مشوق هایی مطابق با قوانین و مقررات برای حمایت از تحقیق و توسعه فناوری.

این سند همچنین از یک سری فناوری‌ها، از جمله فناوری نمایشگر و پردازنده، به‌عنوان برخی از فناوری‌های اصلی که باید برای دستیابی به متاورس بهتر در آینده، پیشرفته شوند، اشاره می‌کند. به همین ترتیب فناوری های انتقال داده مانند 5G و هوش مصنوعی نیز در این طرح ذکر شده است.

کشورهای دیگر نیز به مفهوم متاورس علاقه مند بوده اند، از جمله کره جنوبی، که برنامه ای برای سرمایه گذاری 177 میلیون دلاری در پروژه های مرتبط با متاورس به عنوان بخشی از “دیجیتال نیو دیل”، یک طرح ملی برای مدرن کردن کشور ارائه کرد. دبی همچنین در حال حرکت است تا دولت خود را آماده کند تا به شهروندان خود فرصت تجربه یک دولت واقعیت مجازی را بدهد.

نظر شما در مورد شانگهای و اهداف فراواژه آن چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.