شانگهای برای کاهش قرنطینه در برخی مناطق با وجود افزایش عفونت‌های کووید

[ad_1] وی در یک نشست خبری گفت: “هر منطقه اسامی خاص اولین دسته (جمعیت ها) را که به سه نوع تقسیم شده است، اعلام می کند و سه لیست بعدی به موقع اعلام می شود.” این نویدبخش آرامش برای برخی از 25 میلیون ساکن شهر است، که بسیاری از آنها پس از بیش از سه

کد خبر : 191586
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
شانگهای برای کاهش قرنطینه در برخی مناطق با وجود افزایش عفونت‌های کووید

[ad_1]

وی در یک نشست خبری گفت: “هر منطقه اسامی خاص اولین دسته (جمعیت ها) را که به سه نوع تقسیم شده است، اعلام می کند و سه لیست بعدی به موقع اعلام می شود.”

این نویدبخش آرامش برای برخی از 25 میلیون ساکن شهر است، که بسیاری از آنها پس از بیش از سه هفته قرنطینه در نبرد با بزرگترین شیوع چین از زمان اولین باری که ویروس کرونا در مرکز ووهان در اواخر سال 2019 کشف شد، برای یافتن غذا و دارو تلاش کردند.

یکی از اولین مناطقی که لیست خود را منتشر کرد، جنوب غربی جینشان بود که نام مناطق مسکونی را که هنوز در دسته بندی های پرخطر و متوسط ​​قرار دارند در کانال رسمی خود در برنامه پیام رسانی Weibo قرار داد.

گو گفت که شانگهای شهر را به 7624 منطقه تقسیم کرده است که هنوز بسته است، گروهی متشکل از 2460 منطقه اکنون پس از یک هفته بدون عفونت جدید تحت “کنترل” قرار دارند و 7565 “منطقه پیشگیری” که پس از دو هفته بدون عفونت باز خواهند شد. مورد مثبت

او گفت، کسانی که در “مناطق پیشگیری” زندگی می کنند، اگرچه می توانند در محله های خود حرکت کنند، باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و در صورت بروز عفونت های جدید، ممکن است دوباره خود را مسدود کنند.

گو افزود، شانگهای تنظیمات “پویا” را در سیستم جدید انجام خواهد داد و قول داد که تلاش های بیشتری برای به حداقل رساندن تاثیر محدودیت ها بر مردم عادی در پرجمعیت ترین شهر چین انجام دهد.

وی گفت: ما همچنین امیدواریم همه شهروندان و دوستان به حمایت و همکاری ادامه دهند.

با این حال، برخی از این اقدام در زمانی که تعداد پرونده های شانگهای از 25000 فراتر رفت، به عنوان یک ریسک بزرگ انتقاد کردند.

یکی از پوسترهای روی پلت فرم Weibo با استفاده از نام “ستاره یخ را شکست” می گوید: “من فکر می کنم دولت شانگهای یک برنامه مخفی برای آلوده کردن کل مردم چین دارد.”

برخی دیگر گفتند که مقامات چاره ای ندارند.

یکی دیگر از کاربران Weibo با نام Ruan Yi می‌گوید: «من فکر می‌کنم این دولت شانگهای است که می‌پذیرد نمی‌تواند به قفل کردن ادامه دهد و در عین حال اطمینان حاصل کند که شهروندانش از گرسنگی نمی‌میرند».

با این حال، استراتژی چین بدون تغییر باقی می‌ماند، لیانگ وانیان، مسئول بهداشت ملی گفت که سیاست «ترخیص پویا» همچنان «بهترین گزینه» شانگهای است.

لیانگ، رئیس گروه کاری کمیسیون بهداشت ملی در مورد کووید-19، گفت: گمراه‌کننده بود که Omicron را به عنوان “آنفولانزای بزرگ” در نظر بگیریم و کاهش گارد چین جمعیت بزرگ سالمندان آن را در معرض خطر قرار می‌دهد، به‌ویژه با جهش ویروس.

روزنامه پیپلز دیلی حزب حاکم کمونیست به نقل از لیانگ در بازدید از شهر شرقی گفت: «اگر ما صاف دراز بکشیم، همه‌گیری فقط یک فاجعه برای این نوع از افراد آسیب‌پذیر خواهد بود.

شانگهای 25173 مورد جدید عفونت بدون علامت را در روز یکشنبه اضافه کرد که از 23937 روز قبل افزایش یافت، اگرچه موارد علامت دار از 1006 به 914 کاهش یافت.

(گزارش توسط دیوید استانوی، انگن تام و اتاق های خبر شانگهای و پکن؛ ویرایش توسط کلارنس فرناندز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.