شاسی‌بلند جدید لوکس انگلیسی!/ عکس

[ad_1] بنتلی، خودروساز لاکچری بریتانیایی از نسخه محوربلند بنتلی بنتایگا (Extended Wheelbase یا EWB) ساخته شده با مشارکت کوچ‌بیلدر «مولینر» (Mulliner) پرده برداشت. این نسخه ویژه که با کابین پر زرق و برق و المان‌های سفارشی متعدد اوج ظرافت طراحی بریتانیایی را به نمایش می‌گذارد، از این پس صاحب عنوان پرچمدار بنتلی می‌شود. معرفی بنتلی

کد خبر : 391030
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
شاسی‌بلند جدید لوکس انگلیسی!/ عکس

[ad_1]

بنتلی، خودروساز لاکچری بریتانیایی از نسخه محوربلند بنتلی بنتایگا (Extended Wheelbase یا EWB) ساخته شده با مشارکت کوچ‌بیلدر «مولینر» (Mulliner) پرده برداشت. این نسخه ویژه که با کابین پر زرق و برق و المان‌های سفارشی متعدد اوج ظرافت طراحی بریتانیایی را به نمایش می‌گذارد، از این پس صاحب عنوان پرچمدار بنتلی می‌شود.

شاسی‌بلند جدید لوکس انگلیسی!/ عکس

معرفی بنتلی بنتایگا EWB مولینر، اوج طراحی بریتانیایی

بنتلی نسخه EWB مولینر شاسی بلند پرفروش بنتایگا را در دو نسخه با چینش‌های صندلی متفاوت عرضه می‌کند: ۴ صندلی و ۴ + ۱. این نسخه همچنین به‌صورت استاندارد دارای صندلی ویژه بنتلی تحت عنوان Airline Seat است که بر اساس ادعای این شرکت، پیشرفته‌ترین سیستم صندلی خودرو در دنیا به حساب می‌آید؛ نشان به آن نشانی که از ۱۲ موتور الکتریکی بهره می‌برد و قابلیت تنظیم ۲۲ جهته دارد.

این البته ویژگی اصلی متمایزکننده این نسخه بنتلی بنتایگا نسبت به نسخه استاندارد آن نیست. بنتایگا EWB مولینر دارای روکش چرم ویژه مولینر با نام Mulliner Harmony Diamond Quilt برای صندلی‌ها و پنل‌های درب‌ها است و سرنشینان داخل کابین آن پا روی کف‌پوش‌های ۱۰۰ درصد پشمی خواهند گذاشت. همچنین تریم چوب به رنگ مشکی در فضای داخلی به کار رفته است و طرح لوزی‌شکل سه‌بعدی را در کنسول مرکزی و نام مولینر را روی صندلی‌ها می‌توان مشاهده کرد.

در جای‌جای کابین این شاسی بلند لوکس همچنین چرم خاصی به کار رفته که به روش سازگار با محیط زیست با استفاده از یکی از فرآورده‌های ارگانیک روغن زیتون به تولید رسیده است. بنتلی حتی در تلاش برای حفظ رویکرد توجه به محیط زیست در فرایند تولید این خودرو، برای کف کابین از نایلون بازیافت شده استفاده کرده است. نورپردازی لوزی‌شکل بنتلی هم یکی دیگر از امکانات استاندارد بنتلی بنتایگا EWB مولینر است که چند ده چراغ ال‌ای‌دی برای پخش نور از بین سوراخ‌های ریز تریم چرمی کابین را در بر می‌گیرد.

شاسی‌بلند جدید لوکس انگلیسی!/ عکس

این اس یو وی بنتلی سوار بر رینگ‌های ۲۲ اینچی است که به دو شکل جلا داده شده و خاکستری‌رنگ ارائه می‌شوند. المان‌های دیگر نمای بیرونی آن، جلوپنجره خاص مولینر با نام «Double Diamond» و قسمت پایین کرومی، ورودی‌های هوای دو طرف و قاب‌های دو رنگ آینه‌های بغل هستند. همچنین امکان سفارش تریم مشکی براق به‌جای تریم کرومی در نمای بیرونی برای خریداران این شاسی بلند لوکس وجود دارد.

همان پیشرانه ۴ لیتری توئین توربو نسخه استاندارد زیر کاپوت بنتلی بنتایگا EWB مولینر هم قرار گرفته است که نیرو محرکه آن به‌واسطه یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. این پیشرانه ۴ سیلندر توان تولید قدرت ۵۴۲ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتن متر را دارد و می‌تواند این شاسی بلند را ظرف ۴.۵ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. در کنار این‌ها سقف سرعت این پیشرانه به حدود ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

قیمت بنتلی بنتایگا EWB مولینر در حال حاضر تاییدشده نیست، هرچند بر اساس قیمت نسخه استاندارد و نسخه SWB مولینر بنتلی بنتایگا می‌توان به تخمینی از آن رسید. نسخه استاندارد این اس یو وی بریتانیایی قیمت پایه تقریباً ۲۰۰ هزار دلاری دارد که با سفارشی‌سازی مولینر، قیمت آن تا مرز ۳۰۰ هزار دلار پیش می‌رود. در نتیجه باید انتظار داشت که حالا نسخه EWB مولینر بنتایگا با قیمتی بیشتر از ۳۰۰ هزار دلار پیش رو مشتریان ثروتمندی قرار بگیرد که توانایی خرید آن را دارند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در هوشمند نیوز مراجعه کنید.

۲۲۷۲۲۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.