شارژرهای EV جدید به نیوفاندلند و لابرادور می آیند

[ad_1] 5 مه 2022 سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور منابع طبیعی کانادا کاهش آلودگی ناشی از بخش حمل و نقل برای کانادا برای دستیابی به اهداف آب و هوایی بسیار مهم است. به همین دلیل است که دولت کانادا خرید، شارژ و رانندگی وسایل نقلیه الکتریکی (EV) را در نیوفاندلند و لابرادور و در سراسر

کد خبر : 202990
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۳۷
شارژرهای EV جدید به نیوفاندلند و لابرادور می آیند

[ad_1]

5 مه 2022 سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور منابع طبیعی کانادا

کاهش آلودگی ناشی از بخش حمل و نقل برای کانادا برای دستیابی به اهداف آب و هوایی بسیار مهم است. به همین دلیل است که دولت کانادا خرید، شارژ و رانندگی وسایل نقلیه الکتریکی (EV) را در نیوفاندلند و لابرادور و در سراسر کشور برای کانادایی‌ها آسان‌تر می‌کند.

امروز، جوآن تامپسون، نماینده مجلس سنت جانز شرق، به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، سرمایه گذاری 805000 دلاری را برای نیوفاندلند و لابرادور هیدرو برای کمک به نصب حداکثر 113 شارژر EV در سراسر استان اعلام کرد. .

این سرمایه‌گذاری، که شارژ خودروهای الکتریکی را برای همه قابل دسترس‌تر می‌کند، از طریق برنامه زیرساخت وسایل نقلیه با انتشار صفر (ZEVIP) منابع طبیعی کانادا تامین می‌شود.

از طریق نیوفاندلند و لابرادور هیدروز برنامه تخفیف شارژر EV تجاریدریافت کنندگان طی یک فرآیند شفاف و بر اساس تقاضا انتخاب خواهند شد. شرکت‌ها، سازمان‌های غیرانتفاعی و شهرداری‌ها می‌توانند تا 50 درصد هزینه‌های لازم برای نصب شارژرهای برقی را دریافت کنند. شارژرهای EV سپس تا مارس 2024 در مکان‌های عمومی، خیابان‌ها، محل‌های کار یا تأسیسات سرویس‌دهی به ناوگان وسایل نقلیه سبک نصب خواهند شد.

از سال 2015، کانادا یک میلیارد دلار تاریخی سرمایه گذاری کرده است تا خودروهای برقی مقرون به صرفه تر و شارژرها برای کانادایی ها در دسترس تر باشد. این سرمایه‌گذاری‌ها از ایجاد یک شبکه ساحل به ساحل از شارژرها در مناطق محلی که کانادایی‌ها در آن زندگی، کار و بازی می‌کنند، حمایت می‌کند، در حالی که تخفیف‌های فدرال تا سقف 5000 دلار به کانادایی‌ها کمک می‌کند تا به خودروهای برقی تغییر دهند.

بودجه 2022 پیشنهاد می کند 1.7 میلیارد دلار اضافی برای تمدید برنامه تشویقی خرید دولت تا مارس 2025 و گسترش انواع مدل های خودروی واجد شرایط تحت این برنامه که شامل ون ها، کامیون ها و شاسی بلندهای بیشتری می شود، سرمایه گذاری شود. در حمایت از هدف دولت مبنی بر اضافه کردن 50000 شارژر ZEV به شبکه کانادا، بودجه 2022 همچنین 400 میلیون دلار اضافی به منابع طبیعی کانادا برای ادامه استقرار زیرساخت خودروهای بدون آلایندگی با تمدید ZEVIP تا مارس 2027، تکمیل شده با 500 میلیون دلار کمک Infrastructure کانادا تخصیص می دهد. بانک در مقیاس بزرگ زیرساخت‌های شارژ و سوخت‌گیری ZEV سرمایه‌گذاری خواهد کرد که درآمدزایی و در راستای منافع عمومی است.

این سرمایه‌گذاری‌ها گام دیگری در رسیدن به هدف کانادا برای اطمینان از عدم انتشار آلاینده‌های تمام وسایل نقلیه مسافربری جدید در کانادا تا سال 2035 است. و درست مانند سرمایه‌گذاری در همه چیز، از فناوری پاک گرفته تا حفاظت از طبیعت، اعلام امروز بخشی از دستیابی به اهداف جاه‌طلبانه کانادا برای تغییر آب و هوا است. برای ساختن آینده ای پاک تر، سالم تر و مقرون به صرفه برای همه کانادایی ها.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.