شارژرهای EV جدید به جوامع بومی می آیند

[ad_1] 3 مارس 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا کاهش آلودگی ناشی از بخش حمل و نقل برای کانادا برای دستیابی به اهداف آب و هوایی بسیار مهم است. به همین دلیل است که دولت کانادا خرید، شارژ و رانندگی وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) را در جوامع بومی در سراسر کشور برای کانادایی‌ها آسان‌تر می‌کند.

کد خبر : 173901
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۴۸
شارژرهای EV جدید به جوامع بومی می آیند

[ad_1]

3 مارس 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا

کاهش آلودگی ناشی از بخش حمل و نقل برای کانادا برای دستیابی به اهداف آب و هوایی بسیار مهم است. به همین دلیل است که دولت کانادا خرید، شارژ و رانندگی وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) را در جوامع بومی در سراسر کشور برای کانادایی‌ها آسان‌تر می‌کند.

امروز، ایوان جونز، دبیر پارلمانی وزیر منابع طبیعی و وزیر امور شمال، به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، از سرمایه گذاری 316250 دلاری در انرژی پاک بومی برای کمک به نصب تا 10 شارژر سطح 2 و 15 شارژر سریع در تقریباً 20 جامعه بومی در سراسر کانادا.

این سرمایه‌گذاری، که شارژ خودروهای الکتریکی را برای همه قابل دسترس‌تر می‌کند، از طریق برنامه زیرساخت وسایل نقلیه با انتشار صفر (ZEVIP) منابع طبیعی کانادا تامین می‌شود.

انرژی پاک بومی گیرندگان را از طریق یک فرآیند شفاف بر اساس تقاضا انتخاب خواهد کرد. تمام شارژرهای EV تا مارس 2023 در مکان‌های عمومی، ساختمان‌های مسکونی چند واحدی، خیابان‌ها و محل‌های کار یا امکاناتی برای سرویس دهی به ناوگان خودروهای سبک نصب خواهند شد.

از سال 2015، کانادا یک میلیارد دلار تاریخی سرمایه گذاری کرده است تا خودروهای برقی مقرون به صرفه تر و شارژرها برای کانادایی ها در دسترس تر باشد. این سرمایه‌گذاری‌ها از ایجاد یک شبکه ساحل به ساحل از شارژرها در مناطق محلی که کانادایی‌ها در آن زندگی، کار و بازی می‌کنند، حمایت می‌کند، در حالی که تخفیف‌های فدرال تا سقف 5000 دلار به کانادایی‌ها کمک می‌کند تا به خودروهای برقی تغییر دهند.

این سرمایه‌گذاری‌ها گام دیگری برای رسیدن به هدف کانادا برای اطمینان از عدم انتشار آلاینده‌های تمام وسایل نقلیه مسافربری جدید در کانادا تا سال 2035 است. و درست مانند سرمایه‌گذاری در همه چیز از فناوری پاک گرفته تا حفاظت از طبیعت، اعلام امروز بخشی از دستیابی به اهداف جاه‌طلبانه کانادا در زمینه تغییرات آب و هوایی است. برای ساختن آینده ای پاک تر، سالم تر و مقرون به صرفه برای همه کانادایی ها.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.