شارژرهای EV جدید به انتاریو می آیند

29 آوریل 2022 سنت کاترینز، منابع طبیعی انتاریو کانادا کاهش آلودگی ناشی از بخش حمل و نقل برای کانادا برای دستیابی به اهداف آب و هوایی بسیار مهم است. به همین دلیل است که دولت کانادا خرید، شارژ و رانندگی وسایل نقلیه الکتریکی (EV) را در انتاریو و در سراسر کشور برای کانادایی‌ها آسان‌تر می‌کند.

کد خبر : 200407
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
شارژرهای EV جدید به انتاریو می آیند


29 آوریل 2022 سنت کاترینز، منابع طبیعی انتاریو کانادا

کاهش آلودگی ناشی از بخش حمل و نقل برای کانادا برای دستیابی به اهداف آب و هوایی بسیار مهم است. به همین دلیل است که دولت کانادا خرید، شارژ و رانندگی وسایل نقلیه الکتریکی (EV) را در انتاریو و در سراسر کشور برای کانادایی‌ها آسان‌تر می‌کند.

امروز، کریس بیتل، دبیر پارلمانی وزیر میراث کانادا و عضو پارلمان سنت کاترینز، به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، از سرمایه گذاری 250000 دلاری در Alectra Energy Services برای نصب 50 شارژر EV سطح 2 خبر داد. در سراسر سنت کاترینز، باری و مارکهام.

تمام شارژرها که از طریق برنامه زیرساخت وسایل نقلیه بدون آلایندگی منابع طبیعی کانادا تأمین می شود، در بهار امسال در دسترس مردم انتاریا قرار خواهند گرفت. Alectra Energy Services نیز بیش از 710,000 دلار کمک کرد که هزینه کل پروژه را به بیش از 960,000 دلار رساند.

از سال 2015، کانادا یک میلیارد دلار تاریخی سرمایه گذاری کرده است تا خودروهای برقی مقرون به صرفه تر و شارژرها برای کانادایی ها در دسترس تر باشد. این سرمایه‌گذاری‌ها از ایجاد یک شبکه ساحلی از شارژرها در مناطق محلی که کانادایی‌ها در آن زندگی می‌کنند، کار می‌کنند و بازی می‌کنند، حمایت می‌کند، در حالی که تخفیف‌های فدرال تا سقف 5000 دلار به کانادایی‌های بیشتری کمک می‌کند تا به خودروهای الکتریکی سوئیچ کنند.

بودجه 2022 پیشنهاد می کند 1.7 میلیارد دلار اضافی برای تمدید برنامه تشویقی خرید دولت تا مارس 2025 و گسترش انواع مدل های خودروی واجد شرایط تحت این برنامه که شامل ون ها، کامیون ها و شاسی بلندهای بیشتری می شود، سرمایه گذاری شود. در حمایت از هدف دولت مبنی بر افزودن 50000 شارژر وسیله نقلیه بدون آلایندگی (ZEV) به شبکه کانادا، بودجه 2022 همچنین 400 میلیون دلار اضافی به NRCan برای استقرار زیرساخت ZEV اختصاص می دهد که با 500 میلیون دلار تکمیل شده است که بانک زیرساخت کانادا در ZEV در مقیاس بزرگ سرمایه گذاری خواهد کرد. زیرساخت های شارژ و سوخت رسانی که درآمدزا و در راستای منافع عمومی است.

این سرمایه‌گذاری‌ها گام دیگری در رسیدن به هدف کانادا برای اطمینان از عدم انتشار آلاینده‌های تمام وسایل نقلیه مسافربری جدید در کانادا تا سال 2035 است. و درست مانند سرمایه‌گذاری در همه چیز، از فناوری پاک گرفته تا حفاظت از طبیعت، اعلام امروز بخشی از دستیابی به اهداف جاه‌طلبانه کانادا برای تغییر آب و هوا است. برای ساختن آینده ای پاک تر، سالم تر و مقرون به صرفه برای همه کانادایی ها.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.