شارژرهای EV جدید به آلبرتا می آیند

[ad_1] 2 فوریه 2022 لثبریج، آلبرتا منابع طبیعی کانادا کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از بخش حمل و نقل برای دستیابی به اهداف اقلیمی کانادا و تمیز نگه داشتن هوای ما حیاتی است. به همین دلیل است که دولت کانادا اطمینان حاصل می کند که مردم می توانند در خرید، شارژ و رانندگی خودروهای الکتریکی

کد خبر : 164346
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
شارژرهای EV جدید به آلبرتا می آیند

[ad_1]

2 فوریه 2022 لثبریج، آلبرتا منابع طبیعی کانادا

کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از بخش حمل و نقل برای دستیابی به اهداف اقلیمی کانادا و تمیز نگه داشتن هوای ما حیاتی است. به همین دلیل است که دولت کانادا اطمینان حاصل می کند که مردم می توانند در خرید، شارژ و رانندگی خودروهای الکتریکی بدون آلایندگی در آلبرتا و سراسر کشور مطمئن باشند.

محترم رندی بویسونو، وزیر گردشگری و معاون وزیر دارایی، به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، امروز از سرمایه گذاری 2 میلیون دلاری در ابتکار منطقه ای SouthGrow برای حمایت از استقرار و نصب تا 110 برق خبر داد. شارژرهای خودرو (EV) در سراسر آلبرتا. این سرمایه‌گذاری، که شارژ خودروهای الکتریکی را برای همه در دسترس‌تر می‌سازد، از طریق برنامه زیرساخت وسایل نقلیه با انتشار صفر (ZEVIP) منابع طبیعی کانادا تامین می‌شود.

ابتکار منطقه ای SouthGrow گیرندگان را از طریق یک فرآیند شفاف بر اساس تقاضا انتخاب می کند. تمام شارژرهای EV تا دسامبر 2023 در مکان‌های عمومی، ساختمان‌های مسکونی چند واحدی، خیابان‌ها، محل‌های کار یا در تأسیسات سرویس‌دهی ناوگان وسایل نقلیه سبک نصب خواهند شد.

از سال 2015، کانادا یک میلیارد دلار تاریخی سرمایه گذاری کرده است تا خودروهای برقی را مقرون به صرفه تر کند و هزینه را برای کانادایی ها در دسترس تر کند. این سرمایه‌گذاری‌ها از ایجاد یک شبکه ساحلی از شارژرهای سریع، نصب شارژر در مناطق محلی که کانادایی‌ها در آن زندگی، کار و بازی می‌کنند، و ارائه تخفیف‌هایی تا سقف 5000 دلار برای کمک به کانادایی‌های بیشتر برای خرید خودروهای برقی حمایت می‌کند.

این سرمایه‌گذاری‌ها گام دیگری برای رسیدن به هدف کانادا برای اطمینان از اینکه تمام وسایل نقلیه مسافربری جدید فروخته شده در کانادا تا سال 2035 بدون آلاینده هستند است. ساختن آینده ای پاک تر، سالم تر و مقرون به صرفه برای همه کانادایی ها.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.