شارژرهای جدید EV و ایستگاه های سوخت رسانی هیدروژنی به بریتیش کلمبیا می آیند

[ad_1] 28 جولای 2021 ساری ، منابع طبیعی بریتیش کلمبیا کانادا دولت کانادا رانندگی برقی را برای کانادایی ها آسان کرده و راه کانادایی ها را به جایی که باید بروند تغییر می دهد. امروز ، به عنوان بخشی از #EVWeekinCanada ، Randeep Sarai ، نماینده پارلمان مرکز ساری ، به نمایندگی از جانب سیموس

کد خبر : 98597
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
شارژرهای جدید EV و ایستگاه های سوخت رسانی هیدروژنی به بریتیش کلمبیا می آیند

[ad_1]

28 جولای 2021 ساری ، منابع طبیعی بریتیش کلمبیا کانادا

دولت کانادا رانندگی برقی را برای کانادایی ها آسان کرده و راه کانادایی ها را به جایی که باید بروند تغییر می دهد.

امروز ، به عنوان بخشی از #EVWeekinCanada ، Randeep Sarai ، نماینده پارلمان مرکز ساری ، به نمایندگی از جانب سیموس اورگان جونیور ، وزیر منابع طبیعی ، از سرمایه گذاری مجموعاً بالغ بر 2.6 میلیون دلار برای حمایت از شهرهای بریتیش کلمبیا با گزینه های بیشتری برای رانندگی تمیزتر ، قرار دادن کانادایی ها روی صندلی راننده در جاده ای به سوی آینده ای صفر.

این کمک ها به نصب 79 شارژر خودروی برقی (EV) و دو ایستگاه هیدروژنی در سراسر استان کمک می کند تا از آینده خالص کانادا حمایت کند.

  • HTEC 2 میلیون دلار برای نصب دو ایستگاه سوختگیری هیدروژن دریافت کرد ، یکی در ویکتوریا و دیگری در ساری.
  • شهر ساری 150 هزار دلار برای سه شارژر سریع EV در سطح شهر دریافت کرد. دولت BC ، از طریق برنامه CleanBC Go Electric خود ، 75000 دلار به این طرح کمک می کند. هزینه کل پروژه بیش از 370،000 دلار است.
  • گروه مالکیت سنترال سیتی 99،900 دلار برای نصب 24 عدد شارژر EV در محوطه پارک مرکزی شهر ساری دریافت کرد. هزینه کل پروژه بیش از 250،000 دلار است.
  • اولین اتحادیه اعتباری وست بیش از 99،000 دلار برای نصب 20 شارژر EV در لانگلی دریافت کرد ، BC First West Credit Union بیش از 97،000 دلار به این طرح کمک می کند و هزینه کل پروژه را به بیش از 195،500 دلار می رساند.
  • شهر ریچموند 340،000 دلار برای نصب 32 شارژر EV در سراسر ریچموند دریافت کرد. این شهر همچنین 900،000 دلار به این طرح کمک می کند و دولت BC ، از طریق برنامه CleanBC Go Electric خود ، 100،000 دلار کمک می کند و هزینه کل پروژه را به 1،340،000 دلار می رساند.

از طریق منابع طبیعی از طریق وسایل نقلیه الکتریکی کانادا و طرح استقرار زیرساخت سوخت جایگزین و برنامه زیرساخت وسایل نقلیه زیر صفر ، همه شارژرها از ماه مارس تا مارس 2023 برای استفاده عمومی در دسترس خواهند بود.

از سال 2015 ، کانادا بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه گذاری تاریخی انجام داده است تا EV ها مقرون به صرفه تر شوند و زیرساخت های شارژ در دسترس محلی قرار گیرند. این سرمایه گذاری ها در حال ایجاد شبکه ای از شارژرهای سریع از ساحل به ساحل و نصب شارژر در مناطق محلی است که کانادایی ها در آن زندگی ، کار و بازی می کنند. دولت همچنین برای کمک به کانادایی ها برای خرید ماشین های برقی و کسر کامل مالیات برای مشاغل خریداری کننده تا سقف 5000 دلار مشوق ارائه می دهد.

این سرمایه گذاری ها از هدف اجباری جدید کانادا مبنی بر فروش 100 درصدی وسایل نقلیه سبک و بدون انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2035 پشتیبانی می کند. کاهش انتشار گازهای گلخانه ای برای دستیابی به اهداف جاه طلبانه تغییرات آب و هوایی کانادا بسیار مهم است و نیاز به ترکیبی از سرمایه گذاری ها و مقررات برای حمایت از کانادایی ها و صنعت در این زمینه دارد. گذار

دولت از پروژه های زیرساخت سبز پشتیبانی می کند که مشاغل خوب و متوسط ​​را ایجاد می کند و ما را تا سال 2050 به صفر صفر می رساند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.