شارژرهای جدید EV به انتاریو می آیند

[ad_1] 13 آگوست 2021 اینجرسول ، منابع طبیعی انتاریو کانادا دولت کانادا رانندگی برقی را برای کانادایی ها تسهیل می کند – این مسیری است که کانادایی ها را به جایی که باید بروند می رساند. امروز ، شیموس اورگان جونیور ، وزیر منابع طبیعی ، از سرمایه گذاری 99،900 دلاری در ERTH Corp برای

کد خبر : 90416
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
شارژرهای جدید EV به انتاریو می آیند

[ad_1]

13 آگوست 2021 اینجرسول ، منابع طبیعی انتاریو کانادا

دولت کانادا رانندگی برقی را برای کانادایی ها تسهیل می کند – این مسیری است که کانادایی ها را به جایی که باید بروند می رساند.

امروز ، شیموس اورگان جونیور ، وزیر منابع طبیعی ، از سرمایه گذاری 99،900 دلاری در ERTH Corp برای نصب 21 شارژر خودروی برقی (EV) در سراسر استان برای قرار دادن کانادایی ها در صندلی راننده در جاده به سمت خالص خبر داد. آینده. ERTH Corp نیز 236،946 دلار به این طرح کمک می کند و هزینه کل پروژه را به 336،846 دلار می رساند.

تمام شارژرها از طریق برنامه منابع زیر بنایی منابع طبیعی کانادا با منابع طبیعی تأمین می شوند و برای استفاده عموم در دسترس هستند.

از سال 2015 ، کانادا بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه گذاری تاریخی انجام داده است تا EV ها مقرون به صرفه تر شوند و زیرساخت های شارژ نیز در دسترس محلی قرار گیرند. این سرمایه گذاری ها در حال ایجاد شبکه ای از شارژرهای سریع از ساحل به ساحل و نصب شارژر در مناطق محلی است که کانادایی ها در آن زندگی ، کار و بازی می کنند. دولت همچنین برای کمک به کانادایی ها برای خرید ماشین های برقی و کسر کامل مالیات برای مشاغل خریداری کننده تا سقف 5000 دلار مشوق ارائه می دهد.

این سرمایه گذاری ها از هدف اجباری جدید کانادا مبنی بر فروش 100 درصدی خودروهای سبک وزن بدون تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2035 پشتیبانی می کند. کاهش انتشار گازهای گلخانه ای برای دستیابی به اهداف جاه طلبانه تغییرات آب و هوایی کانادا بسیار مهم است و نیاز به ترکیبی از سرمایه گذاری ها و مقررات برای حمایت از کانادایی ها و صنعت در این زمینه دارد. گذار

دولت از پروژه های زیرساخت سبز پشتیبانی می کند که مشاغل خوب و متوسط ​​را ایجاد می کند و ما را تا سال 2050 به صفر صفر می رساند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.