شادمهر: از هم اکنون جلوی شیوع سویه جدید کرونا گرفته شود

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به مشاهده سویه جدید کرونا در برخی از کشورها از مسئولین خواست که از هم اکنون جلوی ورود و شیوع این سویه از کرونا را بگیرند. امانقلیچ‌ شادمهر در گفت‌وگو با هوشمند نیوز، با اشاره به نگرانی جهانی نسبت به شیوع سویه جدید کرونا ویروس با

کد خبر : 135723
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۴۹
شادمهر: از هم اکنون جلوی شیوع سویه جدید کرونا گرفته شود



یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به مشاهده سویه جدید کرونا در برخی از کشورها از مسئولین خواست که از هم اکنون جلوی ورود و شیوع این سویه از کرونا را بگیرند.

امانقلیچ‌ شادمهر در گفت‌وگو با هوشمند نیوز، با اشاره به نگرانی جهانی نسبت به شیوع سویه جدید کرونا ویروس با عنوان “اُمیکرون” عنوان کرد: این سویه جدید موجب نگرانی بسیاری از کشورها شده است، این نگرانی برای کشور ما هم وجود دارد که بر همین اساس مسئولین حوزه بهداشت و درمان باید تدابیری اتخاذ کنند که مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند و به یک اطمینان خاطری دست پیدا کنند.

وی افزود: سلامت روان انسان ها بسیار حائز اهمیت است، بنابراین اقدامات و تدابیر باید به‌گونه ای باشد که روان مردم دچار آسیب نشود و نگرانی های مردم رفع شود، تدابیر و اقدامات رفع این نگرانی و مقابله با این سویه جدید نیز مشخص است، جلوگیری از پرواز کشورهایی که شیوع این سویه جدید در آن ها مشاهده شده است، رعایت روند قرنطینه و یا الزام مسافرین ورودی به کشور به داشتن آزمایش منفی (pcr) و کارت واکسن می‌تواند از جمله این اقدامات باشد.

نماینده مردم گنبدکاووس همچنین بیان کرد: مردم به اندازه کافی گرفتاری دارند و دیگر نباید شاهد مشکلات شیوع این سویه جدید هم باشند، به هر حال وزارت بهداشت و درمان باید با اقدامات خود موجب اطمینان بخشی به مردم بشود، در غیر اینصورت و در صورتی که اقدامات لازم انجام نشود شاهد گرفتاری و مشکلات در این حوزه خواهیم بود، پس از هم اکنون باید جلوی شیوع این سویه را بگیریم.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.