شاخص USD نزدیک به 106.30 قبل از داده های کلیدی تحت فشار قرار می گیرد

شاخص بخشی از پیشرفت اخیر را محو می کند و دوباره به 106.30 می رسد. گزارش ADP و بازنگری دیگری از تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم ارائه می شود. توجه بازارها نیز به سخنرانی رئیس پاول خواهد بود. این شاخص USD (DXY)که ارزش دلار را در مقابل تعدادی از رقبای اصلی خود دنبال می

کد خبر : 287695
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
شاخص USD نزدیک به 106.30 قبل از داده های کلیدی تحت فشار قرار می گیرد


  • شاخص بخشی از پیشرفت اخیر را محو می کند و دوباره به 106.30 می رسد.
  • گزارش ADP و بازنگری دیگری از تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم ارائه می شود.
  • توجه بازارها نیز به سخنرانی رئیس پاول خواهد بود.

این شاخص USD (DXY)که ارزش دلار را در مقابل تعدادی از رقبای اصلی خود دنبال می کند، تحت فشار قرار می گیرد و روز چهارشنبه به پایین ترین نرخ 106.00 برمی گردد.

پاول، شاخص USD بر داده ها متمرکز است

شاخص اکنون با مقداری فشار فروش مواجه است و سه جلسه متوالی را با افزایش در پس زمینه از سرگیری اشتها برای جهان مرتبط با ریسک پشت سر می گذارد.

افت تا کنونی دلار مطابق با عدم کشش بازدهی ایالات متحده در سراسر منحنی است که موضوع حاشیه‌ای را از اواسط نوامبر بدون تغییر نگه داشته است.

در همین حال، پیش‌بینی می‌شود که دلار در روز چهارشنبه با توجه به انتشار داده‌های کلیدی که قرار است بعداً در جلسه NA منتشر شود، و همچنین سخنرانی رئیس پاول در مورد “چشم انداز اقتصادی، تورم و بازار کار” تحت بررسی قرار گیرد.

در واقع، تقویم ایالات متحده شامل برنامه های معمول وام مسکن MBA، گزارش تغییر اشتغال ADP، تراز تجاری کالا، برآورد دیگری از نرخ رشد تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم، فروش خانه در انتظار و کتاب بژ فدرال رزرو است.

علاوه بر این، L.Cook، فرماندار FOMC در مورد “چشم انداز سیاست پولی و مشاهدات در مورد اقتصاد در حال تحول” سخنرانی خواهد کرد.

در اطراف USD به دنبال چه چیزی باشیم

دلار بخشی از درخشش اخیر را از دست داده و در میان احتیاط حاکم پیش از نتایج حاصل از عوامل کلیدی و سخنرانی پاول فدرال رزرو، به منطقه 106.30 باز می گردد.

در حالی که Fedspeak جنگ‌طلب روایت محوری فدرال رزرو را در فریزر حفظ می‌کند، نتایج آتی در بنیادهای ایالات متحده احتمالاً نقش کلیدی در تعیین شانس کندتر روند عادی‌سازی فدرال رزرو در کوتاه‌مدت ایفا می‌کند.

رویدادهای مهم در ایالات متحده در این هفته: درخواست های وام مسکن، تغییر اشتغال ADP، نرخ رشد تولید ناخالص داخلی، تراز تجاری کالا، فروش خانه معلق، فدرال پاول، کتاب بژ فدرال رزرو (چهارشنبه) – PCE، مطالبات اولیه بیکاری، درآمد/هزینه شخصی، PMI ساخت نهایی، ساخت ISM ساخت و ساز (پنجشنبه) – حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، نرخ بیکاری (جمعه).

مشکلات برجسته در دیگ پشتی: سخت/نرم/نرم؟ فرود آمدن اقتصاد آمریکا چشم انداز افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو در مقابل گمانه زنی های مربوط به رکود در ماه های آینده. محور فدرال رزرو جوشش ژئوپلیتیک در برابر روسیه و چین. درگیری تجاری مداوم آمریکا و چین

سطوح مربوط به شاخص USD

اکنون، شاخص 0.34 درصد در 106.47 عقب نشینی می کند و شکست 105.47 (SMA 200 روزه) در را به 105.32 (کمترین سطح هفتگی 28 نوامبر) و در نهایت 104.63 (کمترین ماهانه 10 آگوست) باز می کند. از سوی دیگر، مقاومت فوری در 107.99 (بالاترین قیمت هفتگی 21 نوامبر) و سپس 109.11 (SMA 100 روزه) و سپس 110.34 (SMA 55 روزه) ظاهر می شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.