شاخص USD به ضررهای اخیر زیر 102.00 در روز FOMC اضافه می کند

[ad_1] اشتراک گذاری: این شاخص جایگاه بیشتری را از دست می دهد و مجدداً 101.70 را آزمایش می کند. پیش بینی می شود فدرال رزرو تا حد زیادی نرخ بهره را 25 واحد در ثانیه افزایش دهد. گزارش ADP، PMI خدمات ISM که در ادامه مورد توجه قرار گرفته است. را شاخص USD

کد خبر : 354432
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
شاخص USD به ضررهای اخیر زیر 102.00 در روز FOMC اضافه می کند

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • این شاخص جایگاه بیشتری را از دست می دهد و مجدداً 101.70 را آزمایش می کند.
  • پیش بینی می شود فدرال رزرو تا حد زیادی نرخ بهره را 25 واحد در ثانیه افزایش دهد.
  • گزارش ADP، PMI خدمات ISM که در ادامه مورد توجه قرار گرفته است.

را شاخص USD (DXY)، که گرین بک در مقابل مجموعه ای از رقبای اصلی خود را دنبال می کند، به ضررهای روز سه شنبه می افزاید و نقض اخیر حمایت 102.00 در روز چهارشنبه را گسترش می دهد.

شاخص USD اکنون به داده های FOMC نگاه می کند

شاخص برای دومین جلسه متوالی عقب نشینی کرد و رد سه شنبه را از اوج های چند روزه در حدود 102.40 به دلیل بهبود احساسات در مجموعه ریسک و احتیاط پایدار در بین سرمایه گذاران قبل از رویداد FOMC افزایش داد.

در مورد دوم، به طور کلی انتظار می رود که فدرال رزرو محدوده هدف صندوق های فدرال رزرو (FFTR) را 25 واحد در ثانیه به 5.00٪ – 5.-25٪ افزایش دهد. با این حال، تمرکز توجه به کنفرانس مطبوعاتی معمول رئیس پاول، جایی که حرکت‌های آینده در مورد مسیر نرخ در مرکز توجه قرار می‌گیرد، تغییر کرده است.

به غیر از گردهمایی FOMC، سند ایالات متحده درخواست های هفتگی وام مسکن توسط MBA، تغییر ماهانه ADP Employment، خدمات نهایی PMI که توسط S&P Global و ISM Services PMI پیگیری می شود را نشان می دهد.

در اطراف USD به دنبال چه چیزی باشیم

این شاخص در آستانه نشست کلیدی FOMC که بعداً در جلسه NA برگزار می شود، نسبت به اوج های اخیر در حدود 102.40 کاهش یافته است.

با نگاهی به تصویر گسترده تر، شاخص به حرکت در فاز تثبیت کننده در برابر انتظارات ثابت برای افزایش نرخ دیگر در ماه مه توسط فدرال رزرو و افزایش احتیاط با توجه به تصمیمات احتمالی بعدی فدرال رزرو در ماه های آینده ادامه می دهد.

به نفع توقف چرخه پیاده روی فدرال رزرو پس از رویداد ماه مه، کاهش مداوم تورم و ضعف در حال ظهور در برخی موارد کلیدی به نظر می رسد. اصول، که در عین حال شبح یک رکود احتمالی را تغذیه می کند.

رویدادهای مهم در ایالات متحده در این هفته: درخواست های وام مسکن MBA، تغییر استخدام ADP، PMI خدمات نهایی، PMI خدمات ISM، جلسه FOMC، کنفرانس مطبوعاتی پاول (چهارشنبه) – تراز تجاری، مطالبات اولیه بیکاری (پنجشنبه) – حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، نرخ بیکاری، تغییر اعتبار مصرف کننده.

مشکلات برجسته در دیگ پشتی: بحث مداوم بر سر فرود نرم/سخت اقتصاد ایالات متحده. نرخ بهره نهایی نزدیک به اوج در مقابل حدس و گمان کاهش نرخ در سال 2024. محور فدرال رزرو. جوشش ژئوپلیتیک در برابر روسیه و چین. مناقشه تجاری آمریکا و چین

سطوح مربوط به شاخص USD

در حال حاضر، این شاخص 0.20% در 101.72 از دست می دهد و با حمایت فوری در 101.01 (پایین ترین سطح هفتگی 26 آوریل) قبل از 100.78 (کم ترین سطح 14 آوریل 2023) و در نهایت 100.00 (سطح روانی) روبرو می شود. از سوی دیگر، شکست بالای 102.80 (بالاترین نرخ هفتگی 10 آوریل) در را به 103.05 (بالاترین ماهانه 3 آوریل) و سپس 103.13 (SMA 100 روزه) باز می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.