شاخص Nasdaq و Dow Ratio برترین موضوعات سقوط FAANG، فدرال رزرو و رکود در هفته آینده

[ad_1] نقاط صحبت نزدک 100، داو، دلار، رکود اقتصادی، FOMC و EURUSD: چشم انداز بازار: USDJPY نزولی زیر 146; EURUSD صعودی بالای 1.0000; نزولی طلا زیر 1680 ضربه قابل توجهی که به درآمدهای FAANG در این هفته وارد شد، برای کسانی که روندهای ریسک گسترده‌تری را دنبال می‌کنند، وزن کلان بالایی را نشان داد، اما

کد خبر : 273855
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
شاخص Nasdaq و Dow Ratio برترین موضوعات سقوط FAANG، فدرال رزرو و رکود در هفته آینده

[ad_1]

نقاط صحبت نزدک 100، داو، دلار، رکود اقتصادی، FOMC و EURUSD:

  • چشم انداز بازار: USDJPY نزولی زیر 146; EURUSD صعودی بالای 1.0000; نزولی طلا زیر 1680
  • ضربه قابل توجهی که به درآمدهای FAANG در این هفته وارد شد، برای کسانی که روندهای ریسک گسترده‌تری را دنبال می‌کنند، وزن کلان بالایی را نشان داد، اما احتمالاً اولویت‌ها به جلو تغییر می‌کنند.
  • امتیازهای برتر برای پتانسیل حرکت بازار در هفته پیش رو به تصمیم FOMC می رسد. اما به‌روزرسانی‌های BOE و RBA، تولید ناخالص داخلی منطقه یورو و NFP‌ها را در میان دیگر نسخه‌ها دست کم نگیرید.

توصیه شده توسط John Kicklighter

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

درآمدهای FAANG از درون دارای اشتهای ریسک Hobbles هستند

شتاب پشت دارایی های “ریسک” معیار در هفته گذشته به دلیل عملکرد نابرابر درآمد FAANG به طور جدی تضعیف شده است. اگرچه ما ریسک رویدادی را که حاکی از مشکلات جدی برای فعالیت های اقتصادی و ثبات مالی است، بررسی کرده ایم، اما به نظر می رسید این سودآوری معدود شرکت های فناوری بزرگ ایالات متحده بود که در نهایت بازار را زنده کرد. بهمن می تواند در نزدیکی قله کوه گمانه زنی سرچشمه بگیرد، بنابراین کاملاً بی سابقه نیست. اما اعتماد به نفس از خود راضی بودن چنین ویژگی غالب چشم انداز ما است. نگاهی به آینده، هنجارهای فصلی و پس‌زمینه هفته پیش رو؛ احتمالاً اولویت‌ها به ملاحظات کلان ریسک رکود و انحراف سیاست پولی تغییر می‌کنند. با این حال، پیامدهای عملکرد شرکت را نباید در معادله سفته‌بازی گسترده‌تر نادیده گرفت. در هفته گذشته، فعالیت های پس از ساعتی معاملات آتی نزدک نشان دهنده کاهش جدی اعتماد به نفس بود زیرا نام های برتر تعداد خود را اعلام کردند. کسری مشخص گوگل کارها را آغاز کرد در حالی که به نظر می رسید مغلوب شدن متا از استنباط کامل بازار فاصله دارد. از دست دادن آمازون در EPS و درآمد منجر به کاهش -14 درصد (و اوج -21 درصد) پس از ساعت AMZN شد.

نمودار معاملات آتی نزدک با حجم نشان دهنده درآمدهای GOOG، META، AMZN، AAPL (15 دقیقه)

image1.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

تأثیر متمرکز بزرگ‌ترین سهام‌های فناوری با ارزش بازار دقیقاً نشان‌دهنده پایه و اساس بازارهای سرمایه جهانی و احساسات نیست، اما بینشی مهم از دیدگاه سفته‌بازی را نشان می‌دهد. با توجه به افزایش عملکرد اعضای FAANG – و متعاقباً سهام میم – به دنبال تأثیر همه‌گیری، دوره پس از قرنطینه اقتصادی با تحریف غیرمعمول تلاش‌های محرک با انگیزه قرنطینه تعریف شد. همان تزریق‌ها اکنون در تلاش برای مبارزه با تورم باز می‌شوند، اما به نظر نمی‌رسد اشتهای سوداگرانه مایل به کنار گذاشتن کنترل باشد. این مانعی خواهد بود که تعهد سرمایه گذاران را به طور جدی به چالش می کشد. یکی از معیارهای ترجیحی من برای بازتاب ریسک متمرکز، نسبت Nasdaq 100 به Dow است. در حالی که در هر دوی این معیارها به صورت جداگانه جهش وجود داشته است، چشم انداز “ریسک” جدا شده این مقایسه شاهد کاهش این نسبت به پایین ترین سطح خود از آوریل 2020 بوده است که به دنبال بزرگترین افت روزانه از نوامبر 2020 تا پنجشنبه بوده است.

نمودار Nasdaq 100 به نسبت میانگین داو با SMA و شکاف 20 و 200 روزه (روزانه)

image2.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

موقعیت بازار چقدر خوب است: نوسانات و ریسک رویداد

پس از کاهش قابل توجه دارایی های متمایل به ریسک، مانند آنچه در هفته گذشته شاهد بودیم، این وسوسه انگیز است که بگوییم یک پایین تقریباً نزدیک است. با این حال، محکومیت برای چنین نقطه پایینی را نباید به صورت ظاهری گرفت. علیرغم نوسانات در دارایی های معیاری که در بالا مورد بحث قرار گرفت، هیچ یک از لرزش هایی که ما انتظار داریم از قرائت های نوسانات ضمنی مشاهده کنیم، وجود نداشته است. من افزایش تا 50 را یک «حرکت تسلیم» می‌دانم که می‌تواند به‌عنوان جایگاهی برای بهبود اساسی در اصول برای هدایت گاوهای نر به بازار باشد، اما ما از این علامت بالا فاصله گرفته‌ایم. در واقع، شاخص فعالیت عمومی (که به عنوان “ترس” نیز در نظر گرفته می شود) به طور کلی در هفته های گذشته کاهش یافته است. علاوه بر این، معیارهای شدیدتر عدم اطمینان شروع به سوق دادن به سطوح آشکار عدم فعالیت کرده است. شاخص «نوسان‌پذیری نوسانات» VVIX کاهش یافت تا به سطوحی برسد که نشان‌دهنده پایین‌ترین حد انتظار تا جولای 2019 است. در همین حال، معیار به اصطلاح «قوی سیاه» در شاخص SKEW به پایین‌ترین سطح اکتبر 2019 رسید. من این را اطمینان بخش نمی دانم. در واقع، با توجه به پس زمینه جدی اساسی که ما با آن درگیر هستیم، این موضوع برای من یک نگرانی جدی است.

نمودار VVIX نوسانات شاخص نوسان با شاخص SKEW (روزانه) پوشانده شده است

image3.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

برای ریسک رویداد برنامه ریزی شده، هفته آینده شاهد تغییر توجه ما خواهیم بود. آنچه در هفته گذشته با آن سر و کار داشتیم، خوراک مستمر ریسک رویداد معنی دار بود که متعاقباً با پیش بینی رویداد پرمخاطب بعدی (اپل بر درآمدهای گوگل یا تولید ناخالص داخلی ایالات متحده که گزارش اعتماد مصرف کننده ایالات متحده را زیر سوال می برد) پتانسیل حرکت بازار را نادیده گرفت. در هفته پیش رو، با توجه به اینکه بزرگترین شرکت های دارای ارزش بازار (فناوری) قبلاً عملکرد خود را اعلام کرده اند، احتمالاً شاهد کاهش قابل توجهی در تأثیر درآمد شرکت های آمریکایی خواهیم بود. این امر باعث می شود که توجه به مسائل سیستماتیک تر، یعنی خطرات رکود اقتصادی و پیامدهای عدم تعادل سیاست پولی کاهش یابد. در مورد رشد، نتایج سالانه 2.6 درصدی تولید ناخالص داخلی آمریکا در سه ماهه سوم، بهتر از حد انتظار، بازار را در مورد ترس از آنچه بزرگ‌ترین اقتصاد جهان در پیش رو دارد، آرام نکرده است. در جایی که به‌روزرسانی رشد BEA یک شاخص عقب‌افتاده است، مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها از ارقام فعالیت ISM تا NFP‌های اکتبر پیش‌رو وجود دارد که به‌روزرسانی به‌موقع‌تری را برای بزرگترین اقتصاد جهان ارائه می‌کند. در همین حال، تولید ناخالص داخلی منطقه یورو، PMI چین و تعداد بیشماری از نظرسنجی های احساسات، چشم انداز جهانی را ارائه می دهند.

توصیه شده توسط John Kicklighter

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

ریسک رویداد کلان بحرانی در تقویم اقتصادی جهانی برای 48 ساعت آینده

image4.png

تقویم ایجاد شده توسط John Kicklighter

موضوع اصلی سیاست پولی و جفت برتر یورو دلار در پیش است

با حرکت به هفته معاملاتی جدید، اولویت های اساسی به طور معناداری تغییر خواهند کرد. در حالی که نزدیکی یک رکود جهانی یک تهدید همیشگی است، بسیار انتزاعی باقی می‌ماند که نشان‌دهنده تأثیر پیشرونده بر بازارهای سوداگرانه باشد… تا زمانی که آتش غیرقابل انکار باشد. در این میان، سیاست پولی تحولات اساسی خود را ایجاد خواهد کرد. هفته گذشته باعث ناامیدی بانک کانادا (50 در مقابل افزایش 75 بشکه‌ای)، عقب‌نشینی از یورو علی‌رغم افزایش شتاب‌زده 75 واحدی بانک مرکزی اروپا و کاهش بی‌امان بانک ژاپن به بازدهی غیرقابل لمس آن شد. کنترل منحنی نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در پیش رو، بالاترین فهرست سیاست های پولی فردی است، اما تصویر بزرگتری را که توسط بانک مرکزی استرالیا و بانک انگلستان شکل گرفته است، دست کم نگیرید، زیرا جهان شروع به گمانه زنی می کند که بزرگترین بانک های مرکزی جهان ممکن است داشته باشند. در سیاست پولی جنگ طلبانه خود به خوبی به اوج خود رسیدند.

انتشار بازدهی خزانه داری آمریکا 10 ساله تا 3 ماهه (روزانه)

image5.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

برای حرکت رو به جلو، من معتقدم EURUSD سزاوار مشاهده دقیق تر معامله گران کلان جهانی است. با وجود اعلام بانک مرکزی اروپا مبنی بر اینکه در هفته گذشته نرخ پایه خود را به میزان باورنکردنی 75 واحد در ثانیه افزایش داده است، بازار (معروف به یورو) در نهایت از این خبر ناامید به نظر می رسید. سقوط از جفت ارز معیار به زیر علامت برابری (1.0000) در اخبار، باید پیش بینی های جدی در کار وجود داشته باشد. این امکان وجود دارد که رویداد آتی FOMC با همان انحراف “پیش بینی” روبرو شود، اما ظاهراً چیزی بیشتر از پتانسیل بازده نسبی در کار با این جفت وجود دارد. به نظر می رسد که پناهگاه امن و مسیر رشد به همان اندازه نقش مهمی در دیکته کردن نرخ ارز دارند.

توصیه شده توسط John Kicklighter

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

نمودار EURUSD با روکش شاخص نوسان یورو معکوس (روزانه)

image6.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.