شاخص: MACD Authentic Free – Analytics & Forecasts – 3 مه 2023

[ad_1] شاخص MACD (میانگین متحرک واگرایی همگرایی) یکی از پرکاربردترین ابزارهای تحلیل تکنیکال توسط معامله گران در سراسر جهان است. MACD که توسط جرالد اپل در دهه 1970 ایجاد شد، شاخصی است که به سرمایه گذاران کمک می کند جهت روند، قدرت روند و نقاط احتمالی تغییر روند را شناسایی کنند. نشانگر MACD از یک

کد خبر : 354878
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۲۲
شاخص: MACD Authentic Free – Analytics & Forecasts – 3 مه 2023

[ad_1]

شاخص MACD (میانگین متحرک واگرایی همگرایی) یکی از پرکاربردترین ابزارهای تحلیل تکنیکال توسط معامله گران در سراسر جهان است. MACD که توسط جرالد اپل در دهه 1970 ایجاد شد، شاخصی است که به سرمایه گذاران کمک می کند جهت روند، قدرت روند و نقاط احتمالی تغییر روند را شناسایی کنند.

نشانگر MACD از یک هیستوگرام تشکیل شده است که تفاوت بین میانگین متحرک نمایی 12 دوره ای و میانگین متحرک نمایی 26 دوره ای را نشان می دهد. قسمت بالای هیستوگرام آبی و قسمت پایین قرمز است. هنگامی که هیستوگرام بالای خط صفر باشد، به عنوان سیگنال خرید و زمانی که هیستوگرام زیر خط صفر باشد، به عنوان سیگنال فروش دیده می شود.

شاخص MACD همچنین می تواند برای شناسایی واگرایی بین اندیکاتور و قیمت دارایی استفاده شود. هنگامی که قیمت دارایی به بالاترین حد جدید می رسد، اما هیستوگرام از آن پیروی نمی کند، این به عنوان واگرایی نزولی شناخته می شود و ممکن است نشان دهنده این باشد که روند صعودی در حال از دست دادن قدرت است. به طور مشابه، زمانی که قیمت دارایی به پایین ترین حد جدید می رسد، اما هیستوگرام از آن پیروی نمی کند، این به عنوان واگرایی صعودی شناخته می شود و ممکن است نشان دهنده این باشد که روند نزولی در حال از دست دادن قدرت است.

اندیکاتور MACD یک ابزار همه کاره است که می تواند در طیف گسترده ای از ابزارهای مالی از جمله سهام، کالاها، ارزها و سایر دارایی ها اعمال شود. معمولاً در ارتباط با سایر ابزارهای تحلیل تکنیکال برای تصمیم گیری آگاهانه در معاملات استفاده می شود. MACD با سادگی و اثربخشی خود ابزاری محبوب برای معامله گران در سراسر جهان است.

را Macd Authentic Indicator یک اندیکاتور رایگان با چندین نسخه است که به طور گسترده در اینترنت منتشر شده است، این فقط یک نسخه است که من در کنار هم قرار داده ام، امیدوارم دوست داشته باشید. اگر می خواهید شاخص های نویسندگی من را بدانید، لطفا از صفحه من دیدن کنید اینجا.

Macd Authentic

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.