شاخص DXY، USD/JPY منتظر جکسون هول باشید

[ad_1] چشم انداز دلار آمریکا: دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) درست زیر بالاترین سطح سالانه خود در نوسان است در حالی که نرخ های USD/JPY روند نزولی را از اوج های نوسانی جولای شکسته اند. سخنرانی جکسون هول جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، احتمالاً حرکت مهم تری را در جفت های اصلی دلار آمریکا

کد خبر : 246559
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۴۹
شاخص DXY، USD/JPY منتظر جکسون هول باشید

[ad_1]

چشم انداز دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) درست زیر بالاترین سطح سالانه خود در نوسان است در حالی که نرخ های USD/JPY روند نزولی را از اوج های نوسانی جولای شکسته اند.
  • سخنرانی جکسون هول جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، احتمالاً حرکت مهم تری را در جفت های اصلی دلار آمریکا تسریع خواهد کرد.
  • را شاخص احساسات مشتری IG نشان می دهد که USD/JPY در کوتاه مدت دارای یک سوگیری متفاوت است.

در انتظار سخنرانی پاول

48 ساعت گذشته در بازارهای FX نسبتاً بدون حادثه بوده است. نقدینگی نازک تابستانی مقصر است، زیرا معامله گران تمایلی به تصاحب مواضع مهم قبل از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول در روز جمعه ندارند.

در حالی که گروه کر از سیاست گذاران فدرال رزرو در هفته های اخیر نسبتاً تندخو بوده اندهنوز هم این احتمال وجود دارد که پاول، رئیس فدرال رزرو، لحنی مشابه با اظهارات خود در جلسه FOMC در ماه جولای داشته باشد، که الهام بخش شرکت کنندگان در بازار بود تا باور کنند که در بحبوحه کندی اقتصاد ایالات متحده از اوج احتمال افزایش نرخ فدرال رزرو فراتر رفته ایم.

با این حال، با توجه به اینکه شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو برای جلسه سپتامبر FOMC درست روی 50 درصد برای افزایش 75 واحدی در ثانیه است، سخنرانی پاول، رئیس فدرال رزرو، احتمالاً جرقه حرکت قابل توجهی را در تمام طبقات دارایی ایجاد می کند. پاول، رئیس فدرال رزرو چه خواهد گفت؟

(1) اقتصاد ایالات متحده در رکود نیست.

(2) اگر اقتصاد ایالات متحده در رکود باشد، فدرال رزرو را از افزایش بیشتر نرخ بهره برای مبارزه با تورم باز نخواهد داشت. و

(3) نتیجه نشست سپتامبر FOMC – افزایش نرخ بهره 50 یا 75 بیت بر ثانیه – مشروط به تغییر داده های ایالات متحده در هفته های آینده خواهد بود.

اگر رئیس فدرال رزرو پاول در هفته های اخیر با لحنی مشابه با سایر سیاست گذاران فدرال رزرو صحبت می کند، ممکن است به مهار روایت «محور فدرال رزرو» که تکامل یافته است کمک کند از نشست جولای FOMCاما مطمئناً لحظه‌ای «هرچه لازم باشد» جنگ‌طلبانه نخواهد بود که بازتاب ذهنیت پل ولکر رئیس سابق فدرال رزرو باشد. تغییر در قیمت ممکن است به معنای نوسان باشد، اما هیچ سوگیری جهتی جدید قابل تشخیصی در جفت های اصلی USD وجود ندارد.

تجزیه و تحلیل فنی شاخص قیمت DXY: بازه زمانی روزانه (اوت 2021 تا اوت 2022) (نمودار 1)

پیش بینی دلار آمریکا: شاخص DXY، USD/JPY منتظر جکسون هول باشید

شاخص DXY این هفته قبل از توقف به سمت بالاترین سطح سالانه خود بازگشت. با تثبیت در یک مثلث صعودی، گیج دلار پتانسیل خود را برای شکست صعودی به بالاترین سطح سالانه حفظ می کند. ساختار حرکت صعودی باقی می ماند، با شاخص DXY بالاتر از پوشش روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA، که در ترتیب متوالی صعودی باقی می ماند. MACD روزانه بالاتر از خط سیگنال خود روند صعودی دارد، در حالی که روزانه Slow Stochastics در قلمروی که بیش از حد خرید است، حفظ شده است. بسته شدن هفتگی بالاتر از 109.29 نشان می دهد که تثبیت به پایان رسیده است و به گام بعدی بالاتر می رود.

تحلیل فنی نرخ USD/JPY: بازه زمانی روزانه (اوت 2021 تا اوت 2022) (نمودار 2)

پیش بینی دلار آمریکا: شاخص DXY، USD/JPY منتظر جکسون هول باشید

پس از صعود به اوج‌های نوسانی جولای، نرخ‌های USD/JPY در چند روز گذشته متوقف شده‌اند و به خط روند چسبیده‌اند، گویی که نشان می‌دهد معامله‌گران در مورد اینکه آیا دلیل خوبی برای شکست یا شکست مجدد وجود دارد یا خیر، مطمئن نیستند. یک فشار بالاتر از اینجا، بالاترین قیمت سالانه در 139.39 را به کانون توجه می‌رساند، در حالی که افت زیر اوج‌های نوسانی جولای، توجه را به سمت خط روند صعودی از پایین‌ترین نرخ نوسانی مارس و آگوست به 133.00 در پایان ماه سوق می‌دهد.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/JPY (25 اوت 2022) (نمودار 3)

پیش بینی دلار آمریکا: شاخص DXY، USD/JPY منتظر جکسون هول باشید

USD/JPY: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 27.66 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 2.62 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 1.10 درصد کمتر از دیروز و 16.67 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری ترکیبی بیشتر USD/JPY می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.