شاخص DXY، USD/JPY لغزش پس از دقیقه FOMC جولای

[ad_1] چشم انداز دلار آمریکا: دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) پس از انتشار صورتجلسه FOMC در ماه ژوئیه، دستاوردهای خود را رها کرده است. تعیین سوگیری های جهتی در هر دو شاخص DXY و نرخ USD/JPY دشوار است زیرا شاخص های حرکت دیدگاه های متناقضی را ارائه می دهند. را شاخص احساسات مشتری IG

کد خبر : 243062
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
شاخص DXY، USD/JPY لغزش پس از دقیقه FOMC جولای

[ad_1]

چشم انداز دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) پس از انتشار صورتجلسه FOMC در ماه ژوئیه، دستاوردهای خود را رها کرده است.
  • تعیین سوگیری های جهتی در هر دو شاخص DXY و نرخ USD/JPY دشوار است زیرا شاخص های حرکت دیدگاه های متناقضی را ارائه می دهند.
  • را شاخص احساسات مشتری IG نشان می دهد که USD/JPY در کوتاه مدت یک سوگیری صعودی دارد.

ژوئیه FOMC صورتجلسه منتشر شد

انتشار بسیار موردانتظار صورتجلسه FOMC در ماه ژوئیه کمی ناامیدکننده بود – حداقل برای دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY). این صورتجلسه حاوی هیچ غافلگیری شاهین نبود، و به طور خاص یک جمله برجسته بود:شرکت کنندگان قضاوت کردند که با تشدید بیشتر موضع سیاست پولی، احتمالاً زمانی مناسب خواهد بود که سرعت افزایش نرخ سیاست را کاهش دهیم و در عین حال اثرات تعدیل سیاست انباشته بر فعالیت اقتصادی و تورم را ارزیابی کنیم.

داده‌های اخیر نشان می‌دهد که تعدیل‌های اخیر سیاست فدرال رزرو واقعاً تأثیر مورد نظر را بر تقاضای کل و تورم دارد: مسیر رشد اقتصاد ایالات متحده کند شده است. و گزارش تورم ژوئیه ایالات متحده 0% m/m را نشان داد.

اثر ضربه ای صورتجلسه FOMC در ماه جولای کاهش جزئی در انتظارات نرخ بهره برای نشست سپتامبر فدرال رزرو بود. احتمال افزایش 75 واحدی نرخ بهره از 51 درصد دیروز به 46 درصد امروز کاهش یافت، که نشان می دهد فعالان بازار آخرین ارتباطات فدرال رزرو را به عنوان تأییدی بر آنچه قبلاً شناخته شده بود می گیرند: سرعت افزایش نرخ بهره در آینده آهسته خواهد بود. ماه ها.

تجزیه و تحلیل فنی شاخص قیمت DXY: بازه زمانی روزانه (اوت 2021 تا اوت 2022) (نمودار 1)

پیش بینی دلار آمریکا: شاخص DXY، USD/JPY لغزش پس از دقیقه FOMC جولای

سودهای انباشته شده توسط شاخص DXY در اوایل امروز ناپدید شد و دومین شمعدان ستاره تیرانداز متوالی در نمودار روزانه شکل گرفت. عدم تبعیت از روند صعودی ممکن است نشان دهنده این باشد که رالی اخیر بالای خط روند نزولی از اوج ژوئیه (بالای سالانه) و اوج نوسان اوایل آگوست شکست خورده است و افت مجدد به زیر روند صعودی از اواخر مارس و پایین ترین نوسان اواخر ماه مه ممکن است رخ دهد. اندیکاتورهای مومنتوم در حال حاضر متناقض هستند، به این معنی که معامله‌گران احتمالاً باید منتظر حل‌وفصل در مورد شکست‌های اخیر خط روند باشند تا بتوان سوگیری جهت‌گیری را مشخص کرد. نزولی بیشتر از اینجا، شانس بازگشت به سمت پایین نوسان اواسط ژوئن در 103.42 را افزایش می دهد.

تحلیل فنی نرخ USD/JPY: بازه زمانی روزانه (اوت 2021 تا اوت 2022) (نمودار 2)

پیش بینی دلار آمریکا: شاخص DXY، USD/JPY لغزش پس از دقیقه FOMC جولای

افزایش نرخ USD/JPY در روزهای اخیر بالاتر از خط روند نزولی از بالاترین حد ژوئیه (بالای سالانه) و اوج نوسان اوایل آگوست زیر سوال رفته است زیرا معامله گران این جفت ارز را می فروشند (با کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده) در پی جولای. دقیقه FOMC. سقوط به زیر خط روند نزولی می تواند باعث بازگشت به پایین ترین سطح آگوست در 130.91 شود که هفته گذشته از آن جلوگیری شد. مانند شاخص گسترده تر DXY، اندیکاتورهای مومنتوم سیگنال های متناقضی را ارائه می دهند که نشان می دهد قبل از اینکه بتوان یک سوگیری جهت دار را مشخص کرد به زمان بیشتری نیاز است. اگر خزانه داری ایالات متحده بازدهی خود را کاهش دهد در حالی که بازارهای سهام ایالات متحده افزایش می یابد، ممکن است در نهایت معاملات دامنه در کوتاه مدت غالب شود.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/JPY (17 اوت 2022) (نمودار 3)

پیش بینی دلار آمریکا: شاخص DXY، USD/JPY لغزش پس از دقیقه FOMC جولای

USD/JPY: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروش نشان می‌دهد که 33.61 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.98 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به دیروز 7.16 درصد و نسبت به هفته گذشته 21.08 درصد افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه تر هستند، و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف صعودی USD/JPY قوی تر می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.