شاخص قیمت PCE ایالات متحده چه زمانی است و چگونه می تواند بر EUR/USD تأثیر بگذارد؟

[ad_1] بررسی اجمالی شاخص قیمت PCE ایالات متحده گزارش اقتصادی روز جمعه ایالات متحده انتشار شاخص قیمت مصرف شخصی نوامبر (PCE) را که بعداً در اوایل جلسه آمریکای شمالی در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ برنامه ریزی شده است، نشان می دهد. پیش بینی می شود که گیج تیتر در دسامبر از 0.6 درصد قبلی

کد خبر : 161903
تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
شاخص قیمت PCE ایالات متحده چه زمانی است و چگونه می تواند بر EUR/USD تأثیر بگذارد؟

[ad_1]

بررسی اجمالی شاخص قیمت PCE ایالات متحده

گزارش اقتصادی روز جمعه ایالات متحده انتشار شاخص قیمت مصرف شخصی نوامبر (PCE) را که بعداً در اوایل جلسه آمریکای شمالی در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ برنامه ریزی شده است، نشان می دهد. پیش بینی می شود که گیج تیتر در دسامبر از 0.6 درصد قبلی به 0.5 درصد کاهش یابد، در حالی که نرخ سالانه از 5.7 درصد در نوامبر به 6.1 درصد افزایش یافته است. پیش بینی می شود که قرائت اصلی در ماه گزارش شده 0.5% باشد و از 4.8% نرخ سالانه از 4.7% افزایش یابد.

چگونه می تواند بر EUR/USD تاثیر بگذارد؟

قرائت قوی از حد انتظار، شرط‌بندی را برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مارس افزایش می‌دهد و بازده اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا/دلار آمریکا را بالاتر می‌برد. برعکس، چاپ نرم‌تر ممکن است کمک چندانی به منحرف کردن برنامه فدرال رزرو برای بهبود نهایی در ماه مارس کند یا احساسات قوی صعودی رایج در اطراف دلار را کاهش دهد. این به نوبه خود نشان می دهد که مسیر کمترین مقاومت برای جفت EUR/USD به سمت نزول است.

در همین حال، Eren Sengezer، سردبیر FXStreet، چشم‌انداز فنی مختصری را برای این بزرگ ارائه کرد: «این جفت همچنان شرایط فروش فوق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد که شاخص قدرت نسبی (RSI) بسیار پایین‌تر از 40 باقی مانده است. کانال رگرسیون از اواسط ژانویه. حتی اگر جفت به بالای 1.1150 صعود کند و در کانال نزولی بازگردد، فروشندگان احتمالا تا زمانی که مقاومت 1.1220 (حد بالای کانال نزولی) حفظ شود، کنترل را حفظ خواهند کرد.

از جنبه نزولی، 1.1100 (سطح روانشناختی) به عنوان حمایت بعدی همسو می شود. در ژانویه 2020، EUR/USD پس از شکستن آن به زیر 1.1100، کاهش خود را به 1.1000 افزایش داد و می‌توان انتظار داشت در کوتاه‌مدت اقدام مشابهی داشته باشد.»

نکات کلیدی

• پیش‌نمایش تورم PCE در ایالات متحده: رالی دلار راه‌های بیشتری برای اجرا دارد

• پیش بینی EUR/USD: هیچ بهبود قانع کننده ای برای یورو وجود ندارد

• ضعف بیشتر برای EUR/USD – UOB در پیش است

درباره شاخص قیمت PCE ایالات متحده

هزینه های شخصی منتشر شده توسط دفتر تحلیل اقتصادی، وزارت بازرگانی، شاخصی است که کل مخارج افراد را اندازه گیری می کند. سطح مخارج را می توان به عنوان شاخص خوش بینی مصرف کننده استفاده کرد. همچنین به عنوان معیاری برای رشد اقتصادی در نظر گرفته می شود: در حالی که هزینه های شخصی فشارهای تورمی را تحریک می کند، می تواند منجر به افزایش نرخ بهره شود. خواندن بالا برای دلار آمریکا مثبت (یا صعودی) است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.