شاخص دلار آمریکا پیش از ارائه اطلاعات در نزدیکی 94.20 به بالاترین سطح 2 روزه رسید

[ad_1] DXY هفته را با یک یادداشت مثبت بالاتر از 94.00 آغاز می کند. بازدهی 10 ساله آمریکا در روز دوشنبه تا 1.60 درصد افزایش یافت. تولید صنعتی ، شاخص NAHB ، Fedspeak در رتبه های بعدی قرار می گیرند. این شاخص دلار آمریکا (DXY)، که ارزش دلار را در مقایسه با مجموعه ای از

کد خبر : 118495
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
شاخص دلار آمریکا پیش از ارائه اطلاعات در نزدیکی 94.20 به بالاترین سطح 2 روزه رسید

[ad_1]

  • DXY هفته را با یک یادداشت مثبت بالاتر از 94.00 آغاز می کند.
  • بازدهی 10 ساله آمریکا در روز دوشنبه تا 1.60 درصد افزایش یافت.
  • تولید صنعتی ، شاخص NAHB ، Fedspeak در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

این شاخص دلار آمریکا (DXY)، که ارزش دلار را در مقایسه با مجموعه ای از رقبای اصلی خود ارزیابی می کند ، جلسه روز دوشنبه با وضعیت مثبت حدود 94.20 آغاز می شود.

شاخص دلار آمریکا به داده ها و بازده ها نگاه می کند

این شاخص پس از سه عقب نشینی متوالی روزانه ، آرامش و کشش صعودی خود را بازیابی می کند ، از جمله نزول اصلاحی از رکورد جدید 2021 گذشته از 94.50 در 12 اکتبر.

حرکت بالاتر در شاخص همزمان با بهبود بازدهی ایالات متحده است ، جایی که قسمت جلویی منحنی با سطح 0.42 f معاشقه می کند و شکم از معیار 1.60 so تا امروز دوشنبه پیشی می گیرد.

در همین حال ، دلار در اوایل نشست نوامبر با چشم اندازهای محکمی برای اعلام ناچیز حمایت می شود ، در حالی که سخنگوی فدرال رزرو نیز به ویژه از رویداد FOMC سپتامبر حمایت خود را از این دیدگاه تشدید کرده اند.

در حوزه داده های ایالات متحده ، ارقام تولید صنعتی و تولیدی بعداً در جلسه NA قرار می گیرند که توسط ظرفیت استفاده ، شاخص NAHB و جریان TIC تعیین می شود.

در مورد دلار آمریکا به دنبال چه چیزی باشید

این شاخص پس از صعودهای جدید 2021 از 94.50 در 12 اکتبر پایین تر رفت ، اگرچه این حرکت نزولی تا کنون با اعتراض مناسب در نزدیکی 93.70 مواجه شده است. Fedspeak حمایتی ، شروع پیش بینی شده روند نزولی ، بازده بیشتر و احتمال افزایش تورم بالا می تواند تا مدت ها ادامه داشته باشد و در حال حاضر به تقویت احساسات ادامه دهد و همچنان ادامه روند صعودی در DXY را حفظ کند. در افق نسبتاً کوتاه مدت.

رویدادهای مهم این هفته در ایالات متحده: تولید صنعتی ، شاخص NAHB (دوشنبه) – مجوزهای ساختمانی ، شروع مسکن (سه شنبه) – ادعاهای اولیه ، شاخص فیلی فدرال ، شاخص پیشرو CB ، فروش خانگی موجود (پنجشنبه) – PMI ساخت فلش (جمعه).

مسائل برجسته در دیگ بخار عقب: عدم قطعیت مداوم در مورد برنامه چند میلیاردی بایدن برای بازگشت بهتر. مناقشه تجاری آمریکا و چین تحت دولت بایدن. کاهش سوداگری در مقابل بهبود اقتصادی بحث سقف بدهی خطرات ژئوپلیتیک ناشی از افغانستان

سطوح مربوط به شاخص دلار آمریکا

در حال حاضر ، شاخص 0.10 at در 94.16 افزایش می یابد و شکست بیش از 94.56 (بالاترین میزان 12 اکتبر 2021) درهای 94.74 (حداکثر ماهانه 25 سپتامبر 2020) و سپس 94.76 (SMA 200 هفته ای) را باز می کند. در سمت دیگر ، سد نزولی بعدی در 93.75 (کمترین میزان در هفته 14 اکتبر) و 93.67 (کمترین میزان ماهانه 4 اکتبر) و در نهایت 92.98 (پایین ترین سطح در هفته 23 سپتامبر) ظاهر می شود.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.