شاخص دلار آمریکا علیرغم شرط‌بندی‌های جنگ‌طلبانه فدرال رزرو به 113.00 سقوط کرد و خوش‌بینی در بازی را احتیاط کرد.

[ad_1] شاخص دلار آمریکا پیشنهادات را برای تجدید پایین‌ترین سطح روزانه می‌پذیرد و روند صعودی دو هفته‌ای را ثبت می‌کند. سرفصل ها از بریتانیا، تقویم نور به گاوهای نر DXY اجازه می دهد نفس بکشند. افزایش 75 واحدی نرخ بهره فدرال رزرو قطعی به نظر می رسد زیرا سیاست گذاران، داده ها به نفع حرکت

کد خبر : 268438
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۳:۴۸
شاخص دلار آمریکا علیرغم شرط‌بندی‌های جنگ‌طلبانه فدرال رزرو به 113.00 سقوط کرد و خوش‌بینی در بازی را احتیاط کرد.

[ad_1]

  • شاخص دلار آمریکا پیشنهادات را برای تجدید پایین‌ترین سطح روزانه می‌پذیرد و روند صعودی دو هفته‌ای را ثبت می‌کند.
  • سرفصل ها از بریتانیا، تقویم نور به گاوهای نر DXY اجازه می دهد نفس بکشند.
  • افزایش 75 واحدی نرخ بهره فدرال رزرو قطعی به نظر می رسد زیرا سیاست گذاران، داده ها به نفع حرکت جنگ طلبانه هستند.
  • کاتالیزورهای ریسک ممکن است معامله گران را سرگرم کند، که نشان دهنده عقب نشینی در میان شروع ضعیف هفته است.

شاخص دلار آمریکا (DXY) تا 113.00 عقب نشینی کرد و روند صعودی دو هفته ای را در بحبوحه نشست ضعیف روز دوشنبه آسیا متوقف کرد، زیرا جو بازارها بهبود یافته و بازدهی خزانه داری عقب نشینی می کند. با این حال، شرط‌های جنگ‌طلب فدرال رزرو با شروع هفته‌ای کم‌نظیر توسط معامله‌گران، فروشندگان DXY را بررسی می‌کنند.

بهبود اخیر در حال و هوای بازار را می توان با سرفصل های چین و بریتانیا مرتبط کرد. همچنین، یک تقویم سبک در آسیا به خریداران DXY اجازه می دهد تا کمی نفس بکشند.

با این حال، اخراج کواسی کوارتنگ، صدراعظم بریتانیا و اشاراتی مبنی بر افزایش بیشتر نرخ بهره از سوی اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان (BOE) کاتالیزورهای اخیری هستند که در ساعات اولیه روز دوشنبه باعث ایجاد حالت ریسک پذیری در بازار شدند. این اقدامات امیدوار کننده به نظر می رسد و احتمالاً حداقل در حال حاضر از خطر سقوط بازار بریتانیا جلوگیری می کند.

در جای دیگر، بیستمین کنگره حزب کمونیست چین روز یکشنبه آغاز شد و شی جین پینگ آماده است تا سومین دوره پنج ساله خود را در سمت ریاست جمهوری به پایان برساند – حکمی که او را به عنوان قدرتمندترین حاکم کشور از زمان بنیانگذار مائو تسه تونگ، رهبر این کشور، تضمین می کند. به نظر می رسد امید به ثبات در دومین اقتصاد بزرگ جهان نیز به نفع رویداد روحیه ریسک پذیر است زیرا سیاست کشور اژدها برای مقابله با کووید صفر و کشمکش های اخیر ژئوپلیتیک با ایالات متحده، احساسات بازار را به چالش می کشد.

در میان این بازی‌ها، S&P 500 Future نزولی وال استریت را نادیده می‌گیرد و نیم درصد افزایش می‌یابد، در حالی که بازدهی خزانه‌داری 10 ساله ایالات متحده در تلاش برای افزایش آخرین صعودی نزدیک به آستانه 4.0 درصد است. شایان ذکر است که ابزار CME Fedwatch تقریباً 95 درصد احتمال افزایش 0.75 درصدی نرخ بهره فدرال رزرو را در ماه نوامبر نشان می دهد.

DXY پس از داده های خوش بینانه ایالات متحده و Fedspeak جنگ طلب در روز جمعه، توانست ضررهای قابل توجه روز پنجشنبه را معکوس کند. خرده‌فروشی ایالات متحده بدون تغییر باقی ماند و رشد 0.0% برای سپتامبر در مقابل 0.2% مورد انتظار 0.4% اصلاح شده قبلی بود. علاوه بر این، قرائت اولیه شاخص احساسات مصرف کننده میشیگان برای ماه اکتبر 59.8 بود که بهتر از رقم پیش بینی شده 59 و 58.6 قرائت قبلی بود. مهمتر از آن، انتظارات تورمی یک ساله و پنج ساله دانشگاه میشیگان برای اکتبر به ترتیب به 2.9% و 5.1% در مقایسه با 2.7% و 4.7% قبلی افزایش یافت.

در آخر هفته، جیمز بولارد، رئیس بانک فدرال رزرو سنت لوئیس، گفت: “ایالات متحده یک مشکل تورم جدی دارد”، سیاستگذار همچنین اضافه می کند: “سیاست فدرال رزرو پیش رو استراتژی درستی است.”

با نگاهی به آینده، تقویم اقتصادی ایالات متحده دارای داده ها/رویدادهای بسیار کمی است که برای انتشار در طول هفته برنامه ریزی شده است، که به نوبه خود به خریداران این امکان را می دهد که نفسی بکشند و در صورت تمدید خوش بینی های اخیر، فروشندگان DXY را اذیت کنند. در نتیجه، کاتالیزورهای ریسک برای مسیرهای روشن اهمیت بیشتری خواهند داشت.

تحلیل فنی

شکست های متعدد در عبور از مانع 113.30 به صورت روزانه، نشان دهنده عقب نشینی بیشتر DXY به سمت حمایت 21-DMA نزدیک به 112.55 است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.