شاخص دلار آمریکا دوباره لبخند را به دست می آورد و دوباره 107.00 را هدف قرار می دهد

[ad_1] DXY ضعف اخیر را معکوس می کند و به 107.00 نزدیک می شود. بازدهی ایالات متحده در روز دوشنبه در سراسر منحنی رشد اندکی داشت. شاخص فعالیت ملی فدرال رزرو شیکاگو بعداً در کانون توجه قرار خواهد گرفت. دلار سبز، از نظر شاخص دلار آمریکا (DXY)، موفق می شود مقداری از زمین های از

کد خبر : 233330
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
شاخص دلار آمریکا دوباره لبخند را به دست می آورد و دوباره 107.00 را هدف قرار می دهد

[ad_1]

  • DXY ضعف اخیر را معکوس می کند و به 107.00 نزدیک می شود.
  • بازدهی ایالات متحده در روز دوشنبه در سراسر منحنی رشد اندکی داشت.
  • شاخص فعالیت ملی فدرال رزرو شیکاگو بعداً در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

دلار سبز، از نظر شاخص دلار آمریکا (DXY)، موفق می شود مقداری از زمین های از دست رفته را پس بگیرد و در ابتدای هفته نزدیک به منطقه 107.00 معامله می شود.

شاخص دلار آمریکا بر FOMC، داده ها تمرکز دارد

این شاخص پس از دو عقب نشینی متوالی روزانه در روز دوشنبه با افزایش قابل توجهی معامله می شود و به دلیل برخی اصلاحات در جهان مرتبط با ریسک به سد اصلی 107.00 نزدیک می شود.

در بازارهای پول ایالات متحده، اشتهای شدید اخیر برای اوراق قرضه به نظر می رسد تا حدودی قبل از زنگ افتتاح در قاره کهن کاهش یافته است، و در ازای آن مقداری حمایت از بازدهی در سراسر منحنی ارائه می شود.

در عین حال، انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران در آستانه رویداد FOMC در روز پنجشنبه و همچنین ارقام تولید ناخالص داخلی و تورم سه ماهه دوم که توسط PCE پیگیری می‌شوند، لحن محتاطانه خود را حفظ کنند و هر دو در نیمه دوم هفته قرار دارند.

علاوه بر این، و با توجه به ابزار FedWatch گروه CME، احتمال افزایش 75 bps نرخ در روز چهارشنبه اکنون نزدیک به 80٪ و زمانی که صحبت از افزایش کامل امتیاز می شود، کمی بالاتر از 21٪ است.

در فضای داده ایالات متحده، شاخص فعالیت ملی فدرال رزرو شیکاگو بعداً در جلسه NA که توسط شاخص تولید فدرال رزرو دالاس مورد توجه قرار می گیرد، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در اطراف USD به دنبال چه چیزی باشیم

این شاخص در پی بالاترین سطح نزدیک به 20 سال اخیر در شمال از 109.00 در اواسط ژوئیه تحت فشار نزولی قرار گرفت، اگرچه به نظر می رسد در حال حاضر حمایت مناسبی نزدیک به 106.00 داشته است.

تا کنون، ارزش دلار با واگرایی فدرال رزرو در مقابل اکثر همتایان خود در G10 (به ویژه بانک مرکزی اروپا) در ترکیب با دوره های جوشش ژئوپلیتیک و ظهور مجدد ریسک گریزی در بین سرمایه گذاران، حمایت شده است.

از سوی دیگر، صحبت های بازار در مورد رکود بالقوه ایالات متحده می تواند به طور موقت سیر روند صعودی دلار را تضعیف کند.

رویدادهای مهم در ایالات متحده در این هفته: شاخص فعالیت ملی فدرال رزرو شیکاگو (دوشنبه) – شاخص قیمت خانه، اعتماد مصرف کننده CB، فروش خانه جدید (سه شنبه) – MBA. درخواست های وام مسکن، سفارشات کالاهای بادوام، تراز تجاری کالاهای پیشرفته، فروش خانه در انتظار، تصمیم گیری نرخ بهره فدرال رزرو، کنفرانس مطبوعاتی پاول (چهارشنبه) – تولید ناخالص داخلی Flash Q2، مطالبات اولیه (پنجشنبه) – شاخص قیمت PCE، درآمد شخصی، هزینه های شخصی، نهایی میچی احساسات مصرف کننده (جمعه).

مشکلات برجسته در دیگ پشتی: سخت/نرم/نرم؟ فرود آمدن اقتصاد آمریکا تشدید جوشش ژئوپلیتیکی در برابر روسیه و چین. مسیر نرخ تهاجمی فدرال رزرو در سال جاری و 2023. مناقشه تجاری ایالات متحده و چین. آینده طرح بهتر بایدن بسازد.

سطوح مربوط به شاخص دلار آمریکا

اکنون، این شاخص 0.14% در 106.69 افزایش یافته است و شکست بالای 109.29 (بالای 15 جولای 2022) 109.77 (بالاترین ماه سپتامبر 2002) و سپس 110.00 (سطح دور) را نشان می دهد. در جهت نزولی، حمایت اولیه روی 106.11 (کمترین سطح هفتگی 22 ژوئیه) و سپس 103.67 (کمترین سطح هفتگی 27 ژوئن) و در نهایت 103.41 (کمترین سطح هفتگی 16 ژوئن) قرار می گیرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.