شاخص دلار آمریکا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دوباره به 96.00 رسید، فدرال رزرو از بازده حمایت می کند

[ad_1] DXY ضررهای روز قبل را تثبیت می کند، جهش هفتگی را پایین نگه می دارد. انتظارات تورمی ایالات متحده قبل از CPI ایالات متحده افزایش می یابد، هر چه زودتر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو افزایش یابد. نگرانی های بازار مربوط به Omicron، ژئوپلیتیک نیز پشتوانه تقاضای امن دلار آمریکا است. ادعاهای بیکاری هفتگی

کد خبر : 140101
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۴۶
شاخص دلار آمریکا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دوباره به 96.00 رسید، فدرال رزرو از بازده حمایت می کند

[ad_1]

  • DXY ضررهای روز قبل را تثبیت می کند، جهش هفتگی را پایین نگه می دارد.
  • انتظارات تورمی ایالات متحده قبل از CPI ایالات متحده افزایش می یابد، هر چه زودتر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو افزایش یابد.
  • نگرانی های بازار مربوط به Omicron، ژئوپلیتیک نیز پشتوانه تقاضای امن دلار آمریکا است.
  • ادعاهای بیکاری هفتگی ایالات متحده ممکن است سرنخ های متوسطی ارائه دهد، کاتالیزورهای ریسک کلید اصلی هستند.

شاخص دلار آمریکا (DXY) در طی یک عقب نشینی اصلاحی از پایین ترین سطح هفتگی در اوایل پنجشنبه، از 96.00 دفاع کرد. گیج دلار در روز قبل بیشترین کاهش را در یک دو هفته اخیر داشت، اما به نظر می‌رسد بازگشت وضعیت ریسک‌پذیری اخیر خرس‌ها را به چالش می‌کشد.

بازگشت چهار روزه انتظارات تورمی ایالات متحده باعث می شود که بازار در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو صحبت کند و بازدهی خزانه داری ایالات متحده و همچنین شاخص دلار آمریکا (DXY) را تقویت کند. همچنین می‌تواند سرفصل‌های ژئوپلیتیکی در مورد چین، روسیه و ایران باشد.

الی راتنر، دستیار وزیر دفاع ایالات متحده در امور امنیتی هند و اقیانوسیه گفت: “تقویت دفاع از خود تایوان یک “وظیفه فوری” و یک ویژگی اساسی برای بازدارندگی چین است. از سوی دیگر، ایالات متحده و اسرائیل در مورد دیپلماسی ایران بحث می کنند در حالی که واشنگتن و کرملین همچنان بر سر موضوع اوکراین با هم اختلاف دارند.

علاوه بر این، بازگشت محدودیت‌های فعالیت ناشی از ویروس در آلمان، فرانسه و بریتانیا ترس از کووید-19 را تجدید می‌کند و خوش‌بینی قبلی را پس از اینکه تولیدکنندگان بزرگ واکسن‌ها از تزریق‌های تقویت‌کننده برای مهار Omicron موثر است، معکوس کرد.

شایان ذکر است که چاپ قوی نظرسنجی فرصت های شغلی و گردش کار در ایالات متحده در ماه اکتبر (JOLTS)، 11.033 میلیون در مقابل 10.438 میلیون، به نفع احتمال افزایش زودتر نرخ بهره فدرال رزرو، همانطور که توسط نظرسنجی رویترز حمایت شده است.

در میان این بازی ها، بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده با 1.7 واحد (bps) به 1.52 درصد افزایش یافت و برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت، در حالی که S&P 500 Futures برای به چالش کشیدن روند صعودی سه روزه، زیان ملایمی را چاپ می کند.

با نگاهی به آینده، چاپ هفتگی داده‌های مربوط به مشاغل ایالات متحده به به‌روزرسانی‌های تورم و ویروس برای سرگرم کردن بازارها می‌پیوندد، اما چیزی مهم‌تر از شاخص قیمت مصرف‌کننده آمریکا (CPI) جمعه نیست.

تحلیل فنی

علیرغم جهش از پایین ترین سطح هفتگی، شاخص دلار آمریکا نیاز به شکست واضح 21-DMA و خط حمایت قبلی از اوایل نوامبر، به ترتیب در حدود 96.05 و 96.35 دارد تا گاوها را به خاطر بیاورد. در مقابل، یک خط روند افزایشی سه هفته ای نزدیک به 95.60 خرس ها را به چالش می کشد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.