شاخص‌ها نشان می‌دهند که حجم مبادلات غیرمتمرکز امسال به کاهش خود ادامه می‌دهد – Defi Bitcoin News

[ad_1] بر اساس آمار فعلی، حجم مبادلات غیرمتمرکز (dex) از دسامبر 2021 کاهش یافته است. با این حال، ماه گذشته حجم معاملات dex 2.37 درصد بیشتر از حجم ثبت شده در فوریه افزایش یافت. علیرغم افزایش کوتاه مدت و تنها هشت روز باقی مانده از ماه آوریل، معیارها نشان می دهد که حجم دکس این

کد خبر : 196639
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
شاخص‌ها نشان می‌دهند که حجم مبادلات غیرمتمرکز امسال به کاهش خود ادامه می‌دهد – Defi Bitcoin News

[ad_1]

بر اساس آمار فعلی، حجم مبادلات غیرمتمرکز (dex) از دسامبر 2021 کاهش یافته است. با این حال، ماه گذشته حجم معاملات dex 2.37 درصد بیشتر از حجم ثبت شده در فوریه افزایش یافت. علیرغم افزایش کوتاه مدت و تنها هشت روز باقی مانده از ماه آوریل، معیارها نشان می دهد که حجم دکس این ماه احتمالاً بسیار کمتر از ماه مارس خواهد بود.

حجم غیرمتمرکز صرافی ماه به ماه کاهش می‌یابد – حجم معاملات ماه آوریل ضعیف است

در 12 ماه، پلتفرم‌های دکس بیش از 1 تریلیون دلار حجم مبادلاتی را به ثبت رساندند زیرا به ابزارهای برجسته در صنعت کریپتو تبدیل شده‌اند. امروز، داده‌های coingecko.com، coinmarketcap.com، dune.com و theblockcrypto.com نشان می‌دهد که Uniswap نسخه سه (v3) با 1.29 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته، بزرگترین حجم معاملات 24 ساعته است. پس از Uniswap نسخه 3، پلتفرم‌های dex مانند Pancakeswap v2، Dydx و Curve Finance در زمان نگارش این مقاله، جایگاه‌های برتر حجم 24 ساعته را دارند.

شاخص‌ها نشان می‌دهند که حجم مبادلات غیرمتمرکز امسال به کاهش خود ادامه می‌دهد
طبق آمار coingecko.com، دو پلتفرم صرافی غیرمتمرکز (dex) در 24 ساعت گذشته در 21 آوریل 2022.

داشبورد به نام “DEX Metrics” در Dune Analytics، حجم معاملات دکس را در هفت روز گذشته، از بین بیش از ده ها پروتکل دکس، تقریباً 14 میلیارد دلار نشان می دهد. شاخص‌های هفت روزه آخر نشان می‌دهد که حجم حجم ثبت‌شده در داشبورد Dune Analytics 22 درصد کاهش یافته است. داده‌های داشبورد رمزنگاری theblockcrypto.com آمار 30 روزه را نشان می‌دهد که از پنج پلتفرم دکس با حجم بالا و 16 پروتکل کوچک‌تر dex ناشی می‌شود.

شاخص‌ها نشان می‌دهند که حجم مبادلات غیرمتمرکز امسال به کاهش خود ادامه می‌دهد

این آمارها از دسامبر 2021 پس از ثبت 186.03 میلیارد دلار در آن ماه، کاهش نزولی را نشان می دهد. ماه بعد در ژانویه، پلتفرم‌های dex شاهد 157.68 میلیارد دلار حجم تجارت بودند و سپس در فوریه به 114.37 میلیارد دلار کاهش یافت. این بدان معناست که بین دسامبر و فوریه 2022، حجم تجارت dex 38.52٪ کاهش یافته است.

همانطور که در بالا ذکر شد، در ماه مارس یک جهش کوتاه در حجم معاملات dex وجود داشت، زیرا 117.09 میلیارد دلار در آن بازه زمانی ثبت شد. با این حال، آمار آوریل به نظر می رسد که حجم معاملات dex ضعیف و احتمالاً کمتر از فوریه باشد. از روز پنجشنبه، 21 آوریل 2022، داده های فعلی نشان می دهد که تاکنون 75.11 میلیارد دلار معاملات ثبت شده است.

در حالی که داشبورد theblockcrypto.com آمار 30 روزه را پوشش می‌دهد، معیارهای هفت روزه از نمودارهای حجمی coinmarketcap.com نشان‌دهنده یک هفته بی‌نظیر نیز هستند. داشبورد «DEX Metrics» Dune Analytics نشان می‌دهد که حجم معاملات 30 روزه dex تقریباً 70 میلیارد دلار است. برای رسیدن به جهش ماه مارس حجم معاملات زیادی لازم است و از هم اکنون به نظر نمی رسد که این اتفاق بیفتد.

برچسب ها در این داستان

معاملات 24 ساعته dex، حجم معاملات 30 روزه dex، coingecko.com، Coinmarketcap.com، Curve.finance، صرافی های غیرمتمرکز، DeFi، Defi Data، معیارهای Defi، Dex Metrics، Dex stats، Dune Analytics، dune.com، Dydx، جلدهای ماهانه، Pancakeswap v2، theblockcrypto.com، حجم های تجاری، uniswap v3

نظر شما در مورد کاهش حجم معاملات دکس از دسامبر چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، داشبورد theblockcrypto.com، آمار coingecko.com،

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.