سیستم معاملاتی: روند دوست شماست! – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 27 ژوئن 2023

[ad_1] یک عبارت تجاری محبوب این است که “روند دوست شماست.” این عبارت امتحان خود را پس داده است زیرا روندها برای هر کسی بسیار مهم است طرح معاملاتی. خطوط روند فارکس به دلیل سودمندی و سادگی تقریباً در هر تحلیل نموداری قابل مشاهده است. این مقاله یک راهنمای عمیق در مورد چه چیزی به

کد خبر : 367164
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
سیستم معاملاتی: روند دوست شماست!  – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 27 ژوئن 2023

[ad_1]

یک عبارت تجاری محبوب این است که “روند دوست شماست.” این عبارت امتحان خود را پس داده است زیرا روندها برای هر کسی بسیار مهم است طرح معاملاتی. خطوط روند فارکس به دلیل سودمندی و سادگی تقریباً در هر تحلیل نموداری قابل مشاهده است. این مقاله یک راهنمای عمیق در مورد چه چیزی به معامله گران ارائه می دهد خطوط روند هستند، چگونه آنها را ترسیم کنیم و چگونه این را هنگام معامله اعمال کنیم.

چرا دوست شما در تجارت فارکس ترند است؟

معامله گران برتر اعتراف خواهند کرد که یک واحد وجود ندارد استراتژی معاملاتی که نسبت برد صد در صدی دارد. این بیانیه ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما دقیقاً به همین دلیل است که معامله گران باید مراقب هر چیزی باشند که می تواند شانس آنها را برای برنده شدن در معاملات افزایش دهد. یکی از این نامزدها گرایش است.

یادگیری نحوه تجارت در یک دنیای ناقص بسیار مهم است. معاملات روند یک راه ساده برای پوشش دادن است استراتژی عیوب با شناسایی قوی ترین روندها در بازار. همانطور که در زیر مشاهده می شود، حتی اگر معامله گر وارد شود با رشد موقت بازار، یک معامله کوتاه همچنان می تواند کارساز باشد.

روند غالب (نزولی) به اندازه ای قوی بود که احتمالاً یک بازنده را بسته به محل قرارگیری توقف ضرر، به برنده تبدیل می کرد.

نمودار زیر نشان می دهد که تعداد بیشتری وجود دارد پیپ ها موجود در جهت روندبر خلاف روند.

چگونه می توان روند را تعیین کرد

برای تعیین روند، a را بکشید نمودار قیمت در یک جفت ارز انتخابی شما با 100 تا 200 شمع. سپس به این سوال پاسخ دهید که قیمت ها به طور کلی در حال حرکت هستند؟

اگر روند صعودی است، پس جهت را تایید کنید با جستجوی مجموعه ای از اوج های بالاتر و پایین تر در نمودار. یک روند صعودی معتبر مشابه نمودار زیر است.

توجه کنید که چگونه هر اوج متوالی بالاتر از آخرین و هر پایین بالاتر از آن است که قبل از آن است.

با این حال، در واقعیت، همه روندها پایان خواهند یافت. بنابراین، این روند صعودی زمانی که مجموعه ای از اوج ها و نزول های پایین تر ایجاد شود، به یک روند نزولی تبدیل می شود. نمودار زیر نقطه‌ای را نشان می‌دهد که معامله‌گران باید مراقب روند معکوس باشند، زیرا بازار به پایین‌تر از پایین‌ترین سطح قبلی می‌شکند.

اگر روند نزولی است، روند نزولی را با جستجوی مجموعه‌ای از اوج‌ها و نزول‌های پایین‌تر در نمودار تأیید کنید. در زیر نمودار یک روند نزولی معتبر وجود دارد.

این روند نزولی زمانی به یک روند صعودی تغییر می کند که مجموعه ای از اوج های بالاتر و پایین تر شروع به شکل گیری می کنند. تصویر زیر تغییر روند را نشان می دهد.

توجه به این نکته ضروری است که هیچ قانون خاصی برای شناسایی سطوح بالا و پایین وجود ندارد تا از آنها برای تحلیل روند استفاده شود. ایده این است که واضح‌ترین نمونه‌های یک روند صعودی یا یک روند نزولی را برای معامله انتخاب کنید. بر یافتن یک جفت ارز در چنین روند واضحی اصرار کنید که یک کودک ده ساله بتواند جهت روند را از سراسر اتاق تشخیص دهد. اگر از جهت روند مطمئن نیستید، به جفت بعدی بروید که در آن شناسایی واضح است.

با اشتراک در مورد خطوط روند و سایر موضوعات مرتبط با تجارت اطلاعات بیشتری کسب کنید کانال ما

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.