سیتی پیش بینی می کند که متاورس با 5 میلیارد کاربر فرصتی 13 تریلیون دلاری داشته باشد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] سیتی پیش‌بینی کرده است که کل بازار اقتصاد متاورس تا سال 2030 به 8 تا 13 تریلیون دلار برسد. علاوه بر این، بانک جهانی انتظار دارد که تعداد کاربران متاورس به پنج میلیارد برسد. سیتی می گوید Metaverse به طور بالقوه یک فرصت 8 تریلیون دلاری تا 13 تریلیون دلاری است. سیتی گزارش جدیدی

کد خبر : 186203
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
سیتی پیش بینی می کند که متاورس با 5 میلیارد کاربر فرصتی 13 تریلیون دلاری داشته باشد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

سیتی پیش‌بینی کرده است که کل بازار اقتصاد متاورس تا سال 2030 به 8 تا 13 تریلیون دلار برسد. علاوه بر این، بانک جهانی انتظار دارد که تعداد کاربران متاورس به پنج میلیارد برسد.

سیتی می گوید Metaverse به طور بالقوه یک فرصت 8 تریلیون دلاری تا 13 تریلیون دلاری است.

سیتی گزارش جدیدی از چشم‌اندازها و راه‌حل‌های جهانی (سیتی جی‌پی‌اس) را با عنوان «متاورز و پول: رمزگشایی از آینده» منتشر کرد. بانک جهانی پیشرو تقریباً 200 میلیون حساب مشتری دارد و در بیش از 160 کشور و حوزه قضایی تجارت می کند.

این گزارش 184 صفحه ای جنبه های مختلف متاورژن را به طور عمیق بررسی می کند. آنها شامل چیستی متاورز هستند. زیرساخت آن؛ دارایی های دیجیتال از جمله توکن های غیر قابل تعویض (NFT) در متاورس؛ پول و دفی (مالی غیرمتمرکز) در متاورس; و تحولات نظارتی قابل اجرا در متاورس.

سیتی در رابطه با اندازه اقتصاد متاورس توضیح داد: «ما معتقدیم متاورس ممکن است نسل بعدی اینترنت باشد – دنیای فیزیکی و دیجیتالی را به شیوه‌ای پایدار و غوطه‌ور ترکیب می‌کند – و نه یک دنیای واقعیت مجازی.

سیتی با اشاره به این که «یک متاورس تشخیصی دستگاه که از طریق رایانه‌های شخصی، کنسول‌های بازی و گوشی‌های هوشمند قابل دسترسی است، می‌تواند به یک اکوسیستم بسیار بزرگ منجر شود» نوشت:

ما تخمین می زنیم که کل بازار آدرس پذیر برای اقتصاد متاورس می تواند تا سال 2030 به بین 8 تریلیون تا 13 تریلیون دلار افزایش یابد.

علاوه بر این، این گزارش توضیح می دهد که سیتی معتقد است تعداد کل کاربران متاورس می تواند حدود پنج میلیارد باشد.

نویسنده گزارش، Ronit Ghose، رئیس جهانی بانکداری، فین‌تک و دارایی‌های دیجیتال، Citi Global Insights، توضیح داد:

مشارکت کنندگان متخصص در این گزارش طیف وسیعی از کاربران را تا 5 میلیارد نشان می دهند، بسته به این که آیا ما یک تعریف گسترده (پایه کاربر تلفن همراه) یا فقط یک میلیارد بر اساس تعریف محدودتر (پایه کاربر دستگاه VR/AR) در نظر می گیریم – ما اتخاذ می کنیم. سابق

این گزارش همچنین نحوه دسترسی کاربران به متاورس را مورد بحث قرار می دهد. نویسندگان نوشتند: «تولیدکنندگان سخت‌افزار مصرف‌کننده درگاه‌هایی برای متاورس و دروازه‌بان‌های بالقوه خواهند بود. مشابه امروز، احتمالاً بین متاورس ایالات متحده/بین المللی و متاورس مبتنی بر فایروال چین/علاوه بر یک طیف مبتنی بر فناوری و مدل کسب و کار، یعنی تمرکز فراجهت در مقابل تمرکززدایی، شکافی وجود خواهد داشت.

علاوه بر این، در این گزارش توضیح داده می‌شود که «متاور آینده شامل توکن‌های دیجیتالی بومی بیشتری می‌شود، اما اشکال سنتی پول نیز تعبیه می‌شود».

پول در متاورس می تواند به اشکال مختلف وجود داشته باشد، به عنوان مثال، توکن های درون بازی، استیبل کوین ها، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و ارزهای دیجیتال.

گزارش سیتی خاطرنشان می‌کند: «علاوه بر این، دارایی‌های دیجیتال و NFT‌ها، در متاورس، مالکیت مستقل را برای کاربران/مالکین امکان‌پذیر می‌سازند و قابل مبادله، ترکیب‌پذیر، تغییرناپذیر و عمدتاً قابل تعامل هستند».

نویسندگان همچنین بررسی کردند که مقررات فراجهانی چگونه خواهد بود، و پیش‌بینی کردند که «اگر متاورجه(ها) تکرار جدید اینترنت باشد، نظارت زیادی از سوی تنظیم‌کننده‌ها و سیاست‌گذاران جهانی به خود جلب خواهد کرد.»

آنها علاوه بر این هشدار دادند، «همه چالش‌های اینترنت Web2 را می‌توان در فراوردی بزرگ‌نمایی کرد، مانند تعدیل محتوا، آزادی بیان، و حریم خصوصی،» و توضیح دادند:

علاوه بر این، یک متاورس مبتنی بر بلاک چین با قوانین هنوز در حال تحول پیرامون ارزهای دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز (defi) در بسیاری از حوزه های قضایی در سراسر جهان مقابله خواهد کرد.

در ماه ژانویه، بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس اعلام کرد که متاورس می تواند تا 8 تریلیون دلار فرصت باشد. یکی دیگر از بانک های سرمایه گذاری بزرگ، مورگان استنلی، همین اندازه را برای متاورس در نوامبر سال گذشته پیش بینی کرد. در همین حال، بانک آمریکا گفت که متاورس یک فرصت بزرگ برای کل اکوسیستم رمزنگاری است.

برچسب ها در این داستان

سیتی، بانک سیتی، گروه سیتی، سیتی متاورس، پیش بینی متاورس سیتی، سیتی بانک، متاورس 13 تریلیون دلار، کریپتو متاورس، ارز دیجیتال متاورس، اقتصاد متاورس، مقررات متاورس، کاربران متاورس، اندازه متاورس

آیا با سیتی در مورد متاورس موافق هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.