سیتی صعودی می شود، پیش بینی یک متاورس 13 تریلیون دلاری تا سال 2030

[ad_1] بینش های کلیدی: روز پنجشنبه، تحلیلگران سیتی پیش بینی کردند که اقتصاد وب 3 تا سال 2030 به 13 تریلیون دلار برسد. دسترسی بیشتر به موارد استفاده از میزبان، از جمله تجارت، هنر، رسانه، تبلیغات، مراقبت های بهداشتی، و همکاری اجتماعی، از چشم انداز صعودی حمایت می کند. سرمایه گذاری زیرساختی قابل توجهی برای

کد خبر : 186160
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۵۴
سیتی صعودی می شود، پیش بینی یک متاورس 13 تریلیون دلاری تا سال 2030

[ad_1]

بینش های کلیدی:

  • روز پنجشنبه، تحلیلگران سیتی پیش بینی کردند که اقتصاد وب 3 تا سال 2030 به 13 تریلیون دلار برسد.
  • دسترسی بیشتر به موارد استفاده از میزبان، از جمله تجارت، هنر، رسانه، تبلیغات، مراقبت های بهداشتی، و همکاری اجتماعی، از چشم انداز صعودی حمایت می کند.
  • سرمایه گذاری زیرساختی قابل توجهی برای دستیابی به حدود پنج میلیارد کاربر Metaverse مورد نیاز است.

احساسات بازار نسبت به Metaverse هنوز صعودی تر شده است. بازیکنان جریان اصلی بیشتری در حال ورود به Metaverse هستند. پرونده های درخواست علامت تجاری افزایش قابل توجهی در تعامل مجازی را نشان می دهد.

در سراسر بازار ارزهای دیجیتال، اخبار مربوط به Metaverse کلیدی برای اقدام قیمت بوده است. در این هفته، Zilliqa (ZIL) بیش از 100 درصد در پاسخ به به‌روزرسانی‌های خبری مرتبط با Metaverse در Metapolis افزایش یافته است. Metapolis توسط Zilliqa طراحی شده است.

با افزایش فعالیت و امکانات بی‌پایان، بانک‌ها با پیش‌بینی‌های متاورس خود به شدت صعودی شده‌اند.

سیتی روز پنجشنبه ارزیابی صعودی از Web3 ارائه کرد.

یک گزارش تحلیلگر از تبدیل شدن Metaverse به نسل بعدی اینترنت صحبت می کند که به شیوه ای همه جانبه بین دنیای دیجیتال و فیزیکی پل می زند.

این گزارش دو پیش‌بینی ارائه کرد:

  • یک تعریف محدود با استفاده از Metaverse محدود به کاربران هدست VR/AR. تحلیلگران پیش بینی می کنند که تا سال 2030 تعداد 900 میلیون تا 1 میلیارد کاربر و کل بازار قابل آدرس دهی بین 1 تا 2 تریلیون دلار باشد.
  • یک تعریف گسترده، با Metaverse که کاربران اینترنت منحصر به فردی دارد. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که تا سال 2030، 5 میلیارد کاربر و کل بازار قابل آدرس دهی بین 8 تا 13 تریلیون دلار برآورد شود.

سیتی بازی را به عنوان اولین مورد استفاده متاورس می بیند. تحلیلگران انتظار دارند Metaverse گسترش یابد و به مردم اجازه دهد راه های جدیدی برای انجام فعالیت های روزمره بیابند.

موارد استفاده سازمانی از Metaverse در سال‌های آینده احتمالاً شامل همکاری داخلی، تماس با مشتری، فروش و بازاریابی، تبلیغات، رویدادها و کنفرانس‌ها، مهندسی و طراحی، و آموزش نیروی کار خواهد بود.

این گزارش نشان می‌دهد که در شکل فعلی‌اش، زیرساخت‌های اینترنتی برای «ساخت یک محیط کاملاً فراگیر جریان محتوای متاورس» کافی نیست.

سرمایه گذاری قابل توجهی برای ادغام متاورس با دنیای واقعی مورد نیاز است. تأخیر کم یک عامل مهم در ارائه یک تجربه کاربری مناسب در نظر گرفته می شود.

برای یک تجربه واقعاً فراگیر Metaverse، این گزارش نیاز به تأخیر زیر 12 میلی‌ثانیه و سرعت اتصال سریع‌تر را برجسته می‌کند.

در Metaverse، NFTها نیز جزء کلیدی خواهند بود. کاربران می توانند NFT ها را در کیف پول های دیجیتال ذخیره کرده و آنها را به همه جای Metaverse ببرند.

علاقه اصلی به Web3 از ابتدای سال افزایش یافته است. شرکت‌ها در سراسر صنایع وارد Metaverse شده‌اند یا درخواست‌های علامت تجاری مرتبط با Metaverse را ثبت کرده‌اند.

در ماه فوریه، مک دونالد وارد Metaverse شد و به طرفداران یک تجربه مجازی برای جشن سال نو قمری داد.

گروه موسیقی وارنر زمینی را در The Sandbox (SAND) خریداری کرد و صنعت مد نیز مجازی شد.

هفته گذشته یک هفته مد 4 روزه در دسنترالند (MANA) برگزار شد که نام های بزرگی از صنعت مد در آن حضور داشتند.

ورزش Web3 را نیز پذیرفته است. در ژانویه، تنیس استرالیا برای مسابقات آزاد استرالیا به صورت مجازی برگزار شد. Metaverse به طرفداران دسترسی مجازی به ملبورن پارک داد.

افزایش فعالیت در اوایل سال جاری توجه JPMorgan را به خود جلب کرده بود.

در ماه فوریه، جی پی مورگان پول خود را به سر می برد و زمینی را در دسنترالند خرید. بانک سرمایه گذاری ایالات متحده با پیش بینی بازار 1 تریلیون دلاری متاورس نسبت به متاورس مثبت است.

جی پی مورگان از فرصت های بی حد و حصری که متاورس ارائه می دهد صحبت کرد، از فضاهای کاری مجازی گرفته تا هنرمندان موسیقی که کنسرت برگزار می کنند. در نتیجه این فرصت ها، بانک شاهد ورود همه نوع و اندازه شرکت ها به متاورس است.

جی پی مورگان بسیاری از مسائلی را که نیاز به رسیدگی دارند، برجسته کرد. اینها از مالیات گرفته تا فعالیت پلیسی را شامل می شود.

با ورود صنایع بیشتر به Metaverse، پیش‌بینی‌های صعودی‌تر احتمالاً اثر آبشاری خواهند داشت و سرعت سرمایه‌گذاری زیرساخت‌ها و پذیرش جریان اصلی را تسریع می‌کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.