سیاست فدرال رزرو همچنان بزرگترین ریسک برای بازارهای سهام است

[ad_1] سه ماهه اول پرنوسان برای سهام ایالات متحده، که نه تنها با فدرال رزرو که با تورم مبارزه می کرد، بلکه تنش های ژئوپلیتیکی را نیز افزایش داد. مورد دوم ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین است. متعاقباً، S&P 500 تقریباً 5 درصد زیان سه ماهه را به ثبت رسانده است، در حالی که

کد خبر : 194376
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۵۲
سیاست فدرال رزرو همچنان بزرگترین ریسک برای بازارهای سهام است

[ad_1]

سه ماهه اول پرنوسان برای سهام ایالات متحده، که نه تنها با فدرال رزرو که با تورم مبارزه می کرد، بلکه تنش های ژئوپلیتیکی را نیز افزایش داد. مورد دوم ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین است. متعاقباً، S&P 500 تقریباً 5 درصد زیان سه ماهه را به ثبت رسانده است، در حالی که ذهنیت بازار از “سوگیری نزولی بخرید” به “فروش بریده” تغییر کرده است. با پایان یافتن سه ماهه اول، بسیاری از عواملی که بازارهای سهام را تحت تأثیر قرار داده اند، محرک های اصلی در سه ماهه دوم باقی خواهند ماند. علاوه بر این، با توجه به افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی که منجر به پیشنهاد قیمت قابل توجهی در بازارهای انرژی شده است، با قیمت بالای 100 دلار در هر بشکه نفت، در کنار اختلالات عرضه ناشی از چین، خطرات صعودی برای تورم باقی خواهد ماند. به این ترتیب، فدرال رزرو در حال حاضر هوشیار در مبارزه با فشارهای تورمی، به دنبال شتاب بیشتر در مهار این خطرات صعودی و خنثی کردن نرخ‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن است. این یک دوره سخت دیگر را برای ریسک پذیری پیش رو دارد که در آن سوگیری به صورت فروش بر روی ریپ باقی می ماند. با این اوصاف، نظر من همچنان این است که بزرگترین ریسک برای بازارهای سهام همچنان سیاست فدرال رزرو خواهد بود.

شکل 1. Q2 Range In-Play

لطفا توضیحی برای تصویر اضافه کنید.

منبع: Refinitiv

از جنبه منفی، منطقه کلیدی مورد توجه 4100 است، که نشان دهنده وحشت در روز تهاجم روسیه است. اگر این منطقه نقض شود، خطر جابجایی 3800 وجود دارد. با این حال، در حالی که من انتظار دارم 4100 باقی بماند، این تا حد زیادی بر این فرض است که در مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین شکستی وجود ندارد. در همین حال، مقاومت سمت بالا در 4600 قرار دارد، جایی که تاپ دوگانه فوریه در آن قرار دارد.

{NEWSLETTER}}



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.