سیاست بیت کوین انگلستان با هدف گرفتن فرصت بیت کوین برای بریتانیا راه اندازی می شود

[ad_1] هدف گروه سیاست متمرکز بر بیت کوین آموزش سیاست گذاران در مورد مزایای بیت کوین است. سیاست بیت کوین انگلستان با هدف اعلام شده باز کردن پتانسیل بیت کوین برای اقتصاد بریتانیا راه اندازی شده است. بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، این سازمان به دنبال متحد کردن سهامداران

کد خبر : 345390
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
سیاست بیت کوین انگلستان با هدف گرفتن فرصت بیت کوین برای بریتانیا راه اندازی می شود

[ad_1]

هدف گروه سیاست متمرکز بر بیت کوین آموزش سیاست گذاران در مورد مزایای بیت کوین است.

سیاست بیت کوین انگلستان با هدف اعلام شده باز کردن پتانسیل بیت کوین برای اقتصاد بریتانیا راه اندازی شده است. بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، این سازمان به دنبال متحد کردن سهامداران مختلف مانند سیاست گذاران، فعالان محیط زیست، مشاغل، تولیدکنندگان انرژی و کارشناسان بیت کوین است تا بررسی کند که بیت کوین چگونه می تواند برای خانوارها، مشاغل و جوامع بریتانیا مفید باشد. هدف نهایی، با توجه به انتشار، جذب سرمایه‌گذاری در بریتانیا، ایجاد شغل و هدایت صنایع جدید در عین بهره‌برداری از منابع انرژی هدر رفته و سرگردان است.

به گفته یکی از بنیانگذاران کریستا ادموندز، “بریتانیا فرصت بسیار زیادی برای تبدیل شدن به یکی از اولین حوزه های قضایی در سطح جهان دارد که بیت کوین را پذیرفته است. ما آنچه را که ممکن است در السالوادور دیده ایم، که به دلیل رویکرد آینده نگر خود، دستاوردهای بزرگی را تجربه می کند. بیت کوین. انگلستان می تواند مزیت رقابتی مشابهی را تضمین کند و ما امیدواریم که از مردم بریتانیا در تحقق آن حمایت کنیم.”

ایجاد این سازمان با الهام از اولین کنفرانس اختصاصی بیت کوین کلکتیو بیت کوین در ادینبورگ صورت گرفت، جایی که فرصت منحصر به فرد ایجاد شده توسط بیت کوین و پذیرش جهانی را شناسایی کرد. سیاست بیت کوین انگلستان مشتاق همکاری با احزاب همفکر و کار بر روی پروژه های اولیه است، از جمله پاسخ به درخواست دولت بریتانیا برای شواهد در مورد مقررات صنعت و پیشنهادات CBDC.

این سازمان همچنین در حال راه‌اندازی دو پروژه در پلتفرم جمع‌آوری سرمایه بیت‌کوین به نام Geyser است که در بریتانیا تأسیس شده است. علاقه مندان به مشارکت در پروژه ها می توانند به https://geyser.fund/profile/3519 مراجعه کنند. برای عضویت یا حمایت از ابتکارات Bitcoin Policy UK، ثبت نام در وب سایت آنها، https://bitcoinpolicy.uk، یا از طریق ایمیل [email protected] باز است.

راه اندازی بیت کوین پالیسی انگلستان اولین سازمان سیاست گذاری فقط بیت کوین در بریتانیا است. بنیانگذاران این سازمان بر این باورند که بیت کوین می تواند طیف وسیعی از منافع را برای اقتصاد و جامعه بریتانیا ارائه دهد، مانند ایجاد شغل، ایجاد نوآوری و بهره برداری از منابع جدید انرژی. سیاست بیت کوین انگلستان با همکاری با سهامداران در سراسر صنایع و پاسخ به درخواست دولت بریتانیا برای شواهد در مورد مقررات صنعت و پیشنهادات CBDC، به دنبال بازگشایی پتانسیل بیت کوین برای بریتانیا است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.