سیاست بریتانیا، بررسی برگزیت به 1.3600 نزدیک شد، داده های اشتغال ایالات متحده مورد توجه قرار گرفت

[ad_1] پوند/دلار آمریکا از بالاترین سطح روزانه خود عقب نشینی کرد و برای ششمین روز متوالی در حدود دو هفته بالاترین سطح خود را حفظ کرد. ترس از اخراج جانسون، نخست وزیر بریتانیا، هشدار مقام آلمانی به بریتانیا و ایرلند شمالی برای توقف برگزیت، گاوهای کاوشگر را بررسی می کند. BOE برای مبارزه با تورم

کد خبر : 165000
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
سیاست بریتانیا، بررسی برگزیت به 1.3600 نزدیک شد، داده های اشتغال ایالات متحده مورد توجه قرار گرفت

[ad_1]

  • پوند/دلار آمریکا از بالاترین سطح روزانه خود عقب نشینی کرد و برای ششمین روز متوالی در حدود دو هفته بالاترین سطح خود را حفظ کرد.
  • ترس از اخراج جانسون، نخست وزیر بریتانیا، هشدار مقام آلمانی به بریتانیا و ایرلند شمالی برای توقف برگزیت، گاوهای کاوشگر را بررسی می کند.
  • BOE برای مبارزه با تورم نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش داد، داده های ایالات متحده متفاوت بود.
  • DXY با وجود بازدهی قوی‌تر به دلیل کاهش ADP که انتظارات NFP ضعیف را افزایش داد، پایین‌ترین سطح 13 روزه خود را افزایش داد، Fedspeak نیز بر دلار آمریکا تأثیر گذاشت.

پوند/دلار آمریکا در آستانه بازگشایی لندن در روز جمعه، تلاش می‌کند تا ضعف دلار آمریکا را در نزدیکی سطح 1.3600 در دو هفته اخیر تشویق کند. گفته می‌شود، جفت کابل از بالاترین نرخ 1.3615 طی یک روز کاهش می‌یابد، اما در روز برای ششمین بار در زمان مطبوعات مثبت می‌ماند.

پس از شاهد نمایش خیره کننده افزایش نرخ بهره بانک مرکزی انگلیس (BOE)، گاوهای GBP/USD با چالش هایی از سوی سیاست بریتانیا و نگرانی های برگزیت مواجه شدند، زیرا بازارها برای گزارش ماهانه مشاغل ایالات متحده آماده می شوند. همچنین جاده فنی ناهموار به سمت شمال که خریداران جفت کابل را به چالش می کشد.

تایمز ضمن بیان سختی‌های سیاسی برای جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا، گفت: «وزرای کابینه معتقدند که احتمال 50/50 وجود دارد که بوریس جانسون پس از استعفای چهار تن از دستیاران ارشد وی از داونینگ استریت و صدر اعظم او علناً او را سرزنش کرد، مجبور شود از سمت خود کنار برود.» در اوایل صبح جمعه در آسیا.

شایان ذکر است که ریشی سوناک، صدراعظم بریتانیا، به دلیل ادعای وی مبنی بر اینکه سر کیر استارمر، رهبر حزب کارگر، مسئول عدم تعقیب کیفری پدوفیل جیمی ساویل است، به عنوان سرزنش نخست وزیر جانسون اشاره شد.

در جای دیگر، توقف ایرلند شمالی برای بررسی کالاهایی که طبق توافق برگزیت به بنادر استان وارد می‌شوند، تشدید این موضوع را نشان می‌دهد. در همین راستا، اظهارات فرانزیسکا برانتنر، وزیر امور خارجه پارلمانی در وزارت اقتصاد آلمان نیز وجود داشت: «بریتانیا باید به قوانین تجاری پس از برگزیت احترام بگذارد، در غیر این صورت با عواقبی مواجه خواهد شد».

در ایالات متحده، PMI خدمات ISM برای ژانویه و بهره وری غیرکشاورزی سه ماهه چهارم قوی بود، اما سفارشات کارخانه برای ماه دسامبر و هزینه کار واحد سه ماهه چهارم روز قبل ضعیف شد. به دنبال این داده ها، توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، گفت: “فدرال رزرو ایالات متحده باید افزایش نرخ بهره را آغاز کند، اما هنوز خیلی زود است که بگوییم این روند تا چه اندازه باید طی شود تا تورم را کنترل کند.”

در مقابل این پس‌زمینه، بازدهی خزانه‌داری 10 ساله ایالات متحده با 1.8 واحد افزایش به 1.845 درصد رسید که برای اولین بار در سه هفته اخیر افزایش یافت. علاوه بر این، S&P 500 Futures 1.14% در حدود 4520 افزایش یافت در حالی که سهام در منطقه آسیا و اقیانوسیه اخیراً مخلوط شده است.

با نگاهی به آینده، معامله گران GBP/USD چشم خود را به برگزیت و به روز رسانی های سیاسی برای سرنخ های میانی قبل از داده های اشتغال ایالات متحده در ژانویه نگاه خواهند داشت.

بخوانید: پیش نمایش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی: ​​برد-برد-برد برای دلار؟ انتظارات پایین، نقطه دلار ضعیف بالاتر

تحلیل فنی

GBP/USD شکست واضح 50% فیبوناچی اصلاحی (فیبو.) از نزولی جولای-دسامبر 2021 و همچنین معاملات پایدار فراتر از 100-DMA را توجیه می کند. همچنین امیدوار نگه داشتن خریداران پوند/دلار آمریکا، خط RSI محکم‌تر است، نه بیش از حد خرید، همراه با خط MACD که گاوها را اذیت می‌کند.

با این حال، قیمت برای پیشرفت بیشتر به سمت خط مقاومت نزولی از ژوئیه، نزدیک به 1.3635، به عنوان یک مانع فوری است.

از طرف دیگر، حرکت های عقب نشینی در ابتدا 50 درصد فیبو را هدف قرار می دهند. و 100-DMA، اطراف 1.3570 و 1.3510، قبل از کاهش به سمت آخرین نوسان پایین، همچنین شامل 23.6% اصلاحی فیبوناچی، در اطراف 1.3350.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.