سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا نسبت به کاهش ارزش یورو و افزایش نرخ بهره ابراز نگرانی می کنند

[ad_1] در آخر هفته، ما چندین سیاستگذار بانک مرکزی اروپا (ECB) را داشتیم که در مصاحبه‌هایی در حاشیه سمپوزیوم جکسون هول فدرال رزرو کانزاس سیتی، نگرانی‌های خود را در مورد کاهش ارزش یورو بیان کردند و در عین حال از افزایش بیشتر نرخ‌ها در ماه‌های آینده حمایت کردند. . فرانسوا ویلروی دی گالهاو، عضو شورای

کد خبر : 247954
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۳۴
سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا نسبت به کاهش ارزش یورو و افزایش نرخ بهره ابراز نگرانی می کنند

[ad_1]

در آخر هفته، ما چندین سیاستگذار بانک مرکزی اروپا (ECB) را داشتیم که در مصاحبه‌هایی در حاشیه سمپوزیوم جکسون هول فدرال رزرو کانزاس سیتی، نگرانی‌های خود را در مورد کاهش ارزش یورو بیان کردند و در عین حال از افزایش بیشتر نرخ‌ها در ماه‌های آینده حمایت کردند. .

فرانسوا ویلروی دی گالهاو، عضو شورای حاکم ECB خاطرنشان کرد که ECB به افزایش قابل توجه دیگری در نرخ بهره در ماه سپتامبر نیاز دارد.

او در مورد افزایش نرخ خنثی و افزایش بیشتر نرخ بهره گفت: “ما می‌توانیم قبل از پایان سال، پس از یک گام مهم دیگر در سپتامبر، آنجا باشیم. شک نکنید که ما در بانک مرکزی اروپا در صورت نیاز نرخ‌ها را فراتر از عادی‌سازی افزایش خواهیم داد: تورم را به حالت عادی بازگردانیم. 2 درصد مسئولیت ماست؛ اراده و ظرفیت ما برای انجام وظایفمان بدون قید و شرط است.

اولی رن نگرانی خود را در مورد تاثیر تورمی سقوط یورو ابراز کرد و گفت: «مطمئناً ما نرخ ارز را زیر نظر داریم. این کانال غیر مستقیم مهم است – ما آن را رصد می کنیم و به عنوان یک شاخص به آن نگاه می کنیم. این در حال حاضر یک ملاحظات مهم در تنظیم سیاست پولی است.

رن در مورد چشم انداز افزایش نرخ بهره در سپتامبر گفت: «واقعیت این است که تورم بسیار بالایی در سطح جهان و همچنین در اروپا داریم — به همین دلیل زمان اقدام فرا رسیده است. گام بعدی بسته به داده های دریافتی و چشم انداز تورم، حرکت قابل توجهی در ماه سپتامبر خواهد بود.

سیاست پولی اکنون با معضل دوگانه مواجه است که از یک سو انتظارات تورمی را ثابت نگه می دارد و از سوی دیگر از اینکه اقتصاد را به سمت رکود سوق دهیم، اجتناب می کند. ما در اروپا بحران شدید انرژی داریم. این احتمال وجود دارد که اقتصاد منطقه یورو در حال کند شدن است. رن در حالی که در مورد چشم انداز اقتصادی منطقه یورو صحبت می کرد، گفت: همانطور که ما صحبت می کنیم سرعت آن در حال کاهش است.

ایزابل اشنابل، عضو هیئت مدیره بانک مرکزی گفت: «حتی اگر وارد رکود شویم، چاره ای جز ادامه مسیر عادی سازی نداریم».

اشنابل افزود: «اگر کاهش انتظارات تورمی وجود داشته باشد، تأثیر آن بر اقتصاد حتی بدتر خواهد بود.

وی همچنین با هشدار نسبت به توقف نشانه‌های اولیه چرخش احتمالی در فشارهای تورمی، گفت که نرخ‌ها باید بالا بمانند، و افزود که تعیین‌کنندگان نرخ‌های بانک مرکزی باید در عوض «عزم قوی» خود را برای بازگرداندن سریع تورم به هدف نشان دهند.

در همین حال، مارتینس کازاکس، یکی دیگر از اعضای شورای حکومتی گفت که «از اینکه نرخ ارز تغییر کرده است خوشحال نیست، زیرا نرخ پایین‌تر فشارهای تورمی را بیشتر می‌کند و مزایای صادرات ارزان‌تر به دلیل اختلال در زنجیره تأمین کاهش می‌یابد».

وی در مورد تصمیم افزایش نرخ بهره در ماه سپتامبر گفت: «این افزایش باید قوی و قابل توجه باشد و در حال حاضر می‌گویم 50 یا 75 واحد پایه».

وی با بیان اینکه “حداقل 50 واحد پایه مناسب است”، افزود: “سرعت حذف حمایت های پولی باید منظم باشد.”

مفاهیم FX

در زمان انتشار، EUR/USD در حوالی 1.1960 لیس می زند، تقریباً بدون تغییر در روز. اظهارات متناقض مقامات بانک مرکزی اروپا هیچ تأثیری بر ارز مشترک ندارد، زیرا قیمت دلار آمریکا و لحن ریسک غالب احتمالاً در این دوشنبه بر ارزهای ارزی در آسیا تسلط دارند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.