سیاستمدار کره جنوبی به دلیل رسوایی کریپتو از حزب خارج شد – بیت کوین نیوز

[ad_1] یکی از اعضای پارلمان کره جنوبی حزب خود را در بحبوحه اتهامات فزاینده مبنی بر سرمایه گذاری های هنگفت در حوزه کریپتو که با تصویر عمومی صرفه جویانه وی مطابقت ندارد، ترک می کند. این مناقشه که توجه جامعه کره را به خود جلب کرده است، شامل اتهامات تضاد منافع و سایر بی نظمی

کد خبر : 359050
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
سیاستمدار کره جنوبی به دلیل رسوایی کریپتو از حزب خارج شد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

یکی از اعضای پارلمان کره جنوبی حزب خود را در بحبوحه اتهامات فزاینده مبنی بر سرمایه گذاری های هنگفت در حوزه کریپتو که با تصویر عمومی صرفه جویانه وی مطابقت ندارد، ترک می کند. این مناقشه که توجه جامعه کره را به خود جلب کرده است، شامل اتهامات تضاد منافع و سایر بی نظمی ها است.

قانونگذار حزب اپوزیسیون کره جنوبی را به دلیل هلدینگ کریپتو ترک کرد

کیم نام کوک، نماینده مجلس ملی کره جنوبی، اعلام کرد که جناح سیاسی خود را در بحبوحه رسوایی فزاینده پیرامون معاملات ادعایی او در زمینه ارزهای دیجیتال ترک خواهد کرد. او روز یکشنبه در یک پست فیسبوکی نوشت:

امروز برای مدت کوتاهی حزب دموکرات را که دوستش دارم ترک می کنم. من تصمیم گرفتم که دیگر سربار حزب و اعضای حزب باشم درست نیست.

یونهاپ گزارش داد که کیم پس از افشای مالکیت حدود 800000 سکه Wemix در سال 2021 تحت نظارت شدید قرار گرفت. این خبرگزاری اشاره کرد که در آن زمان، دارایی های دیجیتالی حدود 6 میلیارد وون (4.5 میلیون دلار) ارزش داشت که «مقدار قابل توجهی با تصویر صرفه جویانه او مغایرت داشت».

روز چهارشنبه، حزب دموکرات کره، نیروی اصلی اپوزیسیون در پارلمان، از کیم خواست تا دارایی ها را بفروشد، درخواستی که قانونگذار دور اول آن را پذیرفت. کمیته اخلاق حزب تحقیقاتی را در مورد تجارت سکه او آغاز کرد که اکنون به حالت تعلیق درآمده است.

قانونگذار کره ای مظنون به تضاد منافع و تجارت داخلی رمزنگاری

طبق گزارش ها، این سیاستمدار کره جنوبی در مارس گذشته، پیش از اجرای به اصطلاح «قاعده سفر» در این کشور، تمام سکه های خود را پس گرفت. این صرافی‌های رمزنگاری را موظف می‌کند تا زمانی که مبلغ انتقالی از 1 میلیون وون بیشتر شود، اطلاعات شخصی دارندگان کریپتو را گزارش کنند.

منتقدان اشاره کرده‌اند که دارایی‌های کریپتو کیم نام کوک ممکن است تضاد منافع باشد زیرا او یکی از حامیان لایحه‌ای بود که پیشنهاد به تأخیر انداختن مالیات بر درآمد دارایی‌های مجازی را در جولای ۲۰۲۱ ارائه می‌کرد. این تقریباً شش ماه قبل از برداشت سکه‌هایش، یونهاپ بود. در گزارش قبلی این هفته فاش شد.

در حالی که کیم مدعی است که هیچ بی‌نظمی در معاملاتش وجود نداشته است و برخی از داده‌های تراکنش‌های خود را فاش کرده است، رسانه‌های کره‌ای نیز سوء ظن را در مورد منبع پول برای سرمایه‌گذاری‌های کریپتو خود و اینکه او گفته می‌شود از اطلاعات داخلی استفاده کرده است، برجسته کرده‌اند.

وی همچنین روز یکشنبه گفت: معتقدم نباید در این برهه مهم به حزب هیچ آسیبی وارد کنم و قول داد «تا آخر در مقابل تهاجم ناعادلانه سیاسی بایستم و حقیقت را فاش کنم». کیم همچنین خاطرنشان کرد که به عنوان یک قانونگذار مستقل خواستار پاسخگویی قانونی در مورد گزارش‌های رسانه‌ای است که او ادعا می‌کند بر اساس حقایق نادرست است.

برچسب ها در این داستان

سکه، جنجال، رمزنگاری، دارایی‌های رمزنگاری، سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، تحقیق، کیم، کیم نام کوک، کره، کره، قانون‌گذار، حزب، سیاستمدار، استعفا، رسوایی، کره جنوبی، کره جنوبی، wemix

نظر شما در مورد سرمایه‌گذاری‌های ارز دیجیتال این سیاستمدار کره جنوبی چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Kim Nam-kuk

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.