سکه یک کانال سقوط کرد/ ریزش قیمت سکه تا کجا ادامه دارد؟

[ad_1] مریم فکری: بررسی‌ها نشان می‌دهد که طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت دلار با کاهش ۲۸۰ تومانی، به قیمت ۴۹ هزار و ۳۵۰ تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز با کاهش ۲۹۲ هزار تومانی، در بازار وارد کانال ۲۷ میلیون تومان شد و در رقم ۲۷ میلیون و ۸۹۴ تومان ایستاد. هر گرم طلای

کد خبر : 404266
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
سکه یک کانال سقوط کرد/ ریزش قیمت سکه تا کجا ادامه دارد؟

[ad_1]

مریم فکری: بررسی‌ها نشان می‌دهد که طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت دلار با کاهش ۲۸۰ تومانی، به قیمت ۴۹ هزار و ۳۵۰ تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز با کاهش ۲۹۲ هزار تومانی، در بازار وارد کانال ۲۷ میلیون تومان شد و در رقم ۲۷ میلیون و ۸۹۴ تومان ایستاد.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم در بازار یک‌هزار و ۴۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به قیمت ۲ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان رسید.

اما ریزش قیمت‌ها در بازار در حالی رقم خورد که دیروز دو خبر واریز ۵.۵ میلیارد یورو به حساب ۶ بانک ایرانی و نیز ورود دو زندانی ایرانی آزاد شده از آمریکا به ایران منتشر شد.

سکه یک کانال سقوط کرد/ ریزش قیمت سکه تا کجا ادامه دارد؟

در همین خصوص، رییس کل بانک مرکزی دیروز اعلام کرد: ۵ میلیارد و ۵۷۶ میلیون و ۴۹۲ هزار یورو به حساب ۶ بانک ایرانی نزد دو بانک الاهلی و الدخان واریز شده است.

محمدرضا فرزین درباره آزادسازی منابع بلوکه شده ایران در کره جنوبی اظهار کرد: در تاریخ ۱۹ مرداد سال جاری کلیه منابع غیرقابل دسترس ایران در کره جنوبی که در حساب های دو بانک Woori و IBK و شعبه سئول بانک ملت نگه داری می شد، به حساب بانک مرکزی سوئیس برای تبدیل به یورو منتقل شد.

وی افزود: در طی این مدت ۶ بانک ایرانی کشاورزی، سامان، پاسارگاد، گردشگری، کارآفرین و شهر در دو بانک قطری الدخان و الاهلی حساب باز کردند.

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه انجام تمام پرداخت ها توسط کارگزاران بین المللی بانک های قطری و همچنین سوئیفت صورت خواهد گرفت، گفت: در روز گذشته نامه رسمی از مقامات قطری دریافت کردیم که براساس آن حساب بانک ها ایرانی فعال شده و ۵ میلیارد و ۵۷۶ میلیون و ۴۹۲ هزار یورو به حساب ۶ بانک ایرانی نزد دو بانک الاهلی و الدخان واریز شده است.

فرزین تاکید کرد: کلیه منابع حاصله، ذخایر ارزی بانک مرکزی و پشتوانه ریال هستند و بنا به مصالح ملی و در جهت تقویت ریال استفاده خواهد شد.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه شکایت ایران از کره جنوبی به دلیل عدم دسترسی به وجوه مزبور و کاهش ارزش آن به منظور دریافت خسارت در حال پیگیری است، گفت: دسترسی به منابع ارزی کشور در چند کشور دیگر نیز در حال انجام است که با تحقق قطعی، نتایج آن اعلام خواهد شد.

در این میان، برخی از کارشناسان و تکنیکال‌کارها اعتقاد دارند در شرایط کنونی کف قیمت سکه مرز ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که شکست این محدوده نیازمند اخبار مثبت قوی تر است.

۲۲۳۲۲۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.