سکه ارزان می‌شود؟ – هوشمند نیوز

[ad_1] به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، به نقل از سایت طلا، نگاهی به روند حرکتی قیمت سکه امامی در روز گذشته نشان می‌دهد که این فلز گران‌بهای داخلی برخلاف روز سه‌شنبه مسیر صعود را دنبال کرد. آنطور که اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرده دیروز تقاضا برای خرید سکه تا حدودی بالا رفت و این

کد خبر : 468524
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
سکه ارزان می‌شود؟ – هوشمند نیوز

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، به نقل از سایت طلا، نگاهی به روند حرکتی قیمت سکه امامی در روز گذشته نشان می‌دهد که این فلز گران‌بهای داخلی برخلاف روز سه‌شنبه مسیر صعود را دنبال کرد. آنطور که اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرده دیروز تقاضا برای خرید سکه تا حدودی بالا رفت و این فلز زرد رنگ داخلی با رشد ۲۰۰ هزار تومانی از سطح ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی رسید.

از سوی دیگر سکه رفاه هم بالاتر از بازار آزاد به فروش رسید. سکه رفاه روز چهارشنبه در حول‌وحوش‌ ۳۳ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان بسته شد.

فارغ از بازار سکه، قیمت اونس طلا دیروز در محدوده ۲۰۳۰ دلار معامله شد و تکنیکالیست‌ها می‌گفتند طلای جهانی به محدوده مقاومتی مهمی رسیده است. به عقیده آنها در صورتی بالای این مرز ماندگار شود در گام بعدی ۲۰۵۰ دلار مهم است.

از سوی دیگر اگر از ۲۰۲۰ دلار عقب‌نشینی کند فشار فروش در بازار زیاد خواهد شد و محدوده ۲۰۰۶ دلار برای این فلز گران‌بهای جهانی مهم خواهد بود.

از بازار طلا و سکه که بگذریم،‌ قیمت تتر دیروز وارد کانال ۵۷ هزار تومان شد و تا ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان نوسان داد.

حراج شمش طلا در مرکز مبادله همچنان یکی از موضوعات موردتوجه بازار است. در همین راستا روز سه‌شنبه اول اسفند ماه نهمین حراج حضوری شمش طلا برگزار شد و از مجموع عرضه ۱۴۳ قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در هزار، ۱۲۴ قطعه شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت. شمش‌های طلای استاندارد، در حراج امروز با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۶۱۳ میلیون تومان معامله شد.

در روز چهارشنبه هم یک جدول در بازار دست به دست می‌شد که نرخ دلار نهفته در شمش‌های طلای عرضه شده بانک مرکزی چند است. قیمت دلار در حراج اول ۵۲ هزار و ۹۹۴ تومان، حراج دوم ۵۵ هزار و ۹۴۷، حراج سوم ۵۶ هزار و ۲۹۳، حراج چهارم ۵۷ هزار و ۲۱۱، حراج پنجم ۵۴ هزار و ۱۷۴،‌ حراج ششم ۵۳ هزار و ۶۰۵،‌ حراج هفتم ۵۶ هزار و ۱۶۲، حراج هشتم ۵۶ هزار و حراج نهم ۵۵ هزارو ۷۹۹ تومان بوده است.

در حال حاضر سکه بازان در انتظار عرضه سکه‌های جدید هستند. آن طور که در خبرها آمده مرکز مبادله ایران در تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ عرضه گسترده سکه را آغاز خواهد کرد.

به عقیده تحلیل‌گران فنی سکه در حال حاضر مرز ۳۳ میلیون تومان را پیش‌روی خود دارد و در مقابل اگر از مرز ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عقب‌نشینی کند احتمال برگشت تا نیمه کانال یاد شده وجود دارد. بااین‌حال درصورتی‌که بالای مرز ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ماندگار شود احتمال رسیدن دوباره آن به پله اول و دوم کانال ۳۳ میلیون تومان محتمل است.

۲۲۰

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.