سپرده‌های اتریوم بیش از برداشت‌ها، افزایش زمان انتظار، جهش هزینه‌های انتقال ETH – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] یک هفته از هارد فورک Shapella اتریوم می گذرد و آمار نشان می دهد که سپرده های اتریوم در 18 آوریل برای اولین بار پس از ارتقاء از میزان برداشت فراتر رفته است. در حال حاضر 929999 اتر به ارزش 1.94 میلیارد دلار در انتظار برداشت است و طی سه روز گذشته 112568 اتر

کد خبر : 348055
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
سپرده‌های اتریوم بیش از برداشت‌ها، افزایش زمان انتظار، جهش هزینه‌های انتقال ETH – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

یک هفته از هارد فورک Shapella اتریوم می گذرد و آمار نشان می دهد که سپرده های اتریوم در 18 آوریل برای اولین بار پس از ارتقاء از میزان برداشت فراتر رفته است. در حال حاضر 929999 اتر به ارزش 1.94 میلیارد دلار در انتظار برداشت است و طی سه روز گذشته 112568 اتر به پروتکل‌های استیکینگ مایع اضافه شده است.

فقط کمتر از یک میلیون اتر به ارزش نزدیک به 2 میلیارد دلار در انتظار برداشته شدن است. میانگین کارمزد شبکه بیش از 12 دلار در هر انتقال می‌رود

از زمان به‌روزرسانی Shapella، فعالان بازار به دقت برداشت‌های اتریوم را زیر نظر داشتند، زیرا در گذشته بحث‌های زیادی در مورد اینکه آیا فشار فروش گسترده بر بازار وجود خواهد داشت یا خیر، وجود داشت. با این حال، از 18 آوریل 2023، چنین چیزی وجود نداشته است. اتریوم (ETH) در هفت روز گذشته 9 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است.

در طول هفته، برداشت‌ها و کسانی که منتظر برداشت هستند به افزایش خود ادامه داده‌اند و در حال حاضر، فقط کمتر از یک میلیون اتر یا 929999 در صف برداشت هستند. در روز سه‌شنبه، آمار Nansen.ai نشان می‌دهد که سپرده‌ها از برداشت‌ها پیشی گرفته است، اولین بار از زمان اجرای Shapella در 12 آوریل.

هارد فورک پس از شاپلا: سپرده‌های اتریوم بیش از برداشت‌ها، افزایش زمان انتظار، جهش هزینه‌های انتقال ETH

Shapella سهامداران اتریوم را قادر می‌سازد تا هم موجودی کامل یک اعتبارسنجی یا هم پاداش لایه توافقی اعتبارسنجی را برداشت کنند. هنگامی که یک اعتبار سنجی کامل اتر 32 خود را حذف می کند، موقعیت اعتبار سنجی خود را به طور کلی غیرفعال می کند، در حالی که برداشت های جزئی به سهامداران اجازه می دهد تا به سادگی جوایزی را که در دوره ای که شروع به شرط بندی کرده اند، پس بگیرند.

هارد فورک پس از شاپلا: سپرده‌های اتریوم بیش از برداشت‌ها، افزایش زمان انتظار، جهش هزینه‌های انتقال ETH

صف برداشت ممکن است روزها برای مردم طول بکشد، و آمار در حال حاضر نشان می دهد که برخی از شرکت کنندگان بدون شرط نزدیک به 20 روز برای باز کردن وجوه خود صبر می کنند. در روز سه‌شنبه، داده‌ها نشان داد که سپرده‌ها بالاتر از میزان برداشت بوده و اتر در این هفته به پروتکل‌های سهامداری مایع مانند Frax، Lido و Rocketpool اضافه شده است.

با توجه به معیارهای استیکینگ مایع از defillama.com در 15 آوریل 2023، 8,030,870 اتر در پلتفرم‌های مشتقات ذخیره‌سازی مایع قفل شد. از امروز، این تعداد با استفاده از نرخ ارز فعلی ETH به 8,143,438 اتر به ارزش 17.10 میلیارد دلار افزایش یافته است. مجموع ارزش قفل شده (TVL) در پروتکل استیکینگ مایع لیدو 12.65 میلیارد دلار است که طی هفت روز گذشته 1.86 درصد افزایش یافته است.

هارد فورک پس از شاپلا: سپرده‌های اتریوم بیش از برداشت‌ها، افزایش زمان انتظار، جهش هزینه‌های انتقال ETH

از نظر 8.14 میلیون اتر سهام، Lido 74.22 درصد از سهم بازار را با 6,044,058 ETH سهام به خود اختصاص داده است. در حالی که پروتکل Wrapped Staked Ether Coinbase 2.84 درصد کاهش یافت، Rocket Pool افزایش 4.37 درصدی را ثبت کرد. معیارهای هفت روزه همچنین نشان می دهد که پروتکل Frax Ether TVL 13.01٪ افزایش یافته است.

براساس داده‌های token.unlocks، داده‌ها نشان می‌دهند که نرخ درصد سالانه (APR) برای استقرار اتریوم در حال حاضر 4.87٪ است. آمارها حاکی از جهش در کارمزدهای شبکه اتریوم در طول هفته است، زیرا داده‌های bitinfocharts.com نشان می‌دهد که میانگین کارمزد تراکنش‌های شبکه اتریوم 0.0059 ETH یا 12.45 دلار در هر انتقال است، در حالی که کارمزد تراکنش شبکه اتریوم با اندازه متوسط ​​0.0025 ETH یا 5.30 دلار در هر انتقال است.

ابزار ردیاب گاز Etherscan.io می گوید که یک تراکنش با اولویت بالا با 51 qwei یا 2.92 دلار در هر تراکنش انجام می شود. فروش Opensea 10.10 دلار هزینه دارد، مبادله Uniswap v3 26.02 دلار هزینه دارد و ارسال ERC20 مانند Tether (USDT) حدود 7.63 دلار برای هر انتقال هزینه دارد.

برچسب ها در این داستان

نرخ درصد سالانه، APR، Bitinfocharts.com، Coinbase، پاداش لایه اجماع، defillama.com، سپرده‌ها، ERC20، اتریوم، کارمزد شبکه اتریوم، FRAX، Frax Ether، Funds، ابزار ردیاب گاز، Lido، سهامداری مایع، شرکت‌کنندگان در بازار، میانه -Sized، Nansen.ai، Opensea، Protocols، Rocket Pool، Rocketpool، فشار فروش، هارد فورک Shapella، stakers، staking، Tether، token.unlocks، هزینه تراکنش، انتقال، TVL، دلار آمریکا، uniswap v3، USDT، اعتبارسنجی، ارزش قفل شده، صف برداشت، برداشت ها، اتر بسته بندی شده

به نظر شما روند افزایش سپرده ها ادامه خواهد داشت؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.