سوگند شهروندی کانادا اکنون حقوق ملل اول ، اینوئیت و متیس را به رسمیت می شناسد

[ad_1] مراقبت: ما می دانیم که پاسخ ما به Call to Action 94 در زمان دشواری است و این که کار ما می تواند یادآوری ناخواسته ای برای کسانی باشد که از طریق سیاست های دولت در طول نسل ها به مردم بومی آسیب رسانده اند. ما هرکسی را که نیاز به پشتیبانی دارد تشویق

کد خبر : 94641
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
سوگند شهروندی کانادا اکنون حقوق ملل اول ، اینوئیت و متیس را به رسمیت می شناسد

[ad_1]

مراقبت: ما می دانیم که پاسخ ما به Call to Action 94 در زمان دشواری است و این که کار ما می تواند یادآوری ناخواسته ای برای کسانی باشد که از طریق سیاست های دولت در طول نسل ها به مردم بومی آسیب رسانده اند. ما هرکسی را که نیاز به پشتیبانی دارد تشویق می کنیم تا با ما تماس بگیرد و بداند که کمک همیشه از طریق خط راهنمای Hope for Wellness در 1-855-242-3310 1-855 (رایگان) یا چت آنلاین در Hopeforwellness.ca 24 ساعته و 7 روز باز است. یک هفته. برای کمک فوری ، خط بحران مدرسه ملی مسکونی هند به صورت 24 ساعته در روز با شماره 1-866-925-4419 در دسترس است.

21 ژوئن 2021 – اتاوا –سوگند شهروندی کانادا بیش از کلمات است. این یک اعلام عمومی تعلق به کشور ما و جوامع ما است. به همین دلیل است که دولت در چند سال گذشته سخت کار کرده است تا سوگند را شامل مردم بومی ، از طریق بیل C-8 ، به روز کند. این به طور مستقیم به فراخوان کمیسیون حقیقت و مصالحه (TRC) 94 پاسخ می دهد.

اخبار اخیر از یافته ها در ناحیه اطراف مدرسه مسکونی Kamloops به خوبی یادآور اهمیت این کار است و دلیل اینکه چرا ما باید به تعهدات TRC برای عمل ادامه دهیم.

مارکو E. L. Mendicino ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی ، امروز اعلام کرد که بیل C-8 دارای موافقت سلطنتی است و اکنون قانون است. از امروز سوگند شهروندی کانادا رسماً ملل اول ، اینوئیت و متیس را به رسمیت می شناسد و تعهدی را که همه شهروندان برای رعایت معاهدات بین تاج و ملت های بومی دارند ، به رسمیت می شناسد.

سوگند جدید شهروندی به رسمیت می شناسد که حقوق بومیان هر دو در بخش 35 قانون اساسی 1982 ، تصریح شده است و از استفاده تاریخی مردم این بومی از این سرزمین ناشی می شود. همانطور که کانادایی های جدید سوگند یاد می کنند ، آنها تعهد شخصی را برای رعایت حقوق بومیان و معاهدات ملل اول ، مردمان اینوئیت و متیس خواهند داشت.

آشتی یک پروژه ملی است که شامل همه ما ، از جمله جدیدترین شهروندان ما می شود. طی چند سال گذشته ، اداره مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا برای اجرای چندین دعوت TRC به اقدام و آموزش افراد تازه وارد درباره نقش منحصر به فرد آنها در آشتی تلاش کرده است.

در 14 ژوئن ، ما اعلام کردیم که مردم بومی اکنون می توانند اسامی سنتی خود را در گذرنامه ها و سایر اسناد پس بگیرند و Call to Action 17 را برآورده سازند. در پاسخ به Call to Action 93 ، ما در به روزرسانی راهنمای شهروندی کانادا برای اطمینان از درک شهروندان جدید تلاش زیادی کرده ایم. نقش مردم بومی در گذشته ، حال و آینده ما ما مشتاقانه منتظریم تا اواخر امسال راهنمای جدید را با کانادایی ها به اشتراک بگذاریم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.