«سوپرماریو» خالقانش را وسوسه کرد/ بازی‌های بیشتری سینمایی می‌شود!

[ad_1] پس از موفقیت «برادران سوپرماریو» در گیشه سینماهای جهان، حال نینتندو قصد دارد بازی‌های بیشتری را در قالب فیلم ارایه کند. ناکامی فیلم زنده «برادران سوپر ماریو» موجب شده بود نینتندو سال‌ها فکر ساخته شدن فیلم از بازی‌هایش را فراموش کند اما اکنون موفقیت انیمیشن این بازی که به پرفروش‌ترین اقتباس سینمایی از یک

کد خبر : 350055
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
«سوپرماریو» خالقانش را وسوسه کرد/ بازی‌های بیشتری سینمایی می‌شود!

[ad_1]

پس از موفقیت «برادران سوپرماریو» در گیشه سینماهای جهان، حال نینتندو قصد دارد بازی‌های بیشتری را در قالب فیلم ارایه کند.

ناکامی فیلم زنده «برادران سوپر ماریو» موجب شده بود نینتندو سال‌ها فکر ساخته شدن فیلم از بازی‌هایش را فراموش کند اما اکنون موفقیت انیمیشن این بازی که به پرفروش‌ترین اقتباس سینمایی از یک بازی ویدیویی بدل شده موجب شد نگاه نینتندو تغییر کند.

سازندگان این فیلم از همین حالا پیشنهادهایی برای ساخت دنباله‌هایی بر این انیمیشن موفق ارایه کرده‌اند و حتی احتمال ساخته شدن اقتباس سینمایی از بازی‌های دیگر از جمله «افسانه زلدا» مطرح شده است.

شیگرو میاموتو خالق ماریو در نینتندو در مصاحبه با نشریه‌ای ژاپنی گفته است تردیدی وجود ندارد که فیلم‌های بیشتری در راه است و با اقتباس از شخصیت‌های بازی‌های این کمپانی فیلم‌ها و انیمیشن‌های بیشتری ساخته می‌شود.

با این حال وی توضیح بیشتری درباره اینکه کدام‌یک از بازی‌های نینتندو می‌تواند فیلم اقتباسی بعدی باشد ارایه نکرد؛ اما می‌توان احتمال داد که «دانکی کونگ»، «لوییجیز مانشن»، «استار فاکس» و حتی «افسانه زلدا» فیلم‌های بعدی باشند.

کریس ملداندری مدیرعامل ایلومیشن که سازنده این انیمیشن اقتباسی است هم گفته است این تازه آغاز راه این همکاری است ولی هنوز چیزی برای اعلام کردن در آینده نزدیک وجود ندارد و اکنون تمرکز بر «ماریو» است.

«برادران سوپر ماریو» موفق شد تا با فروش در سینماهای جهان بالاتر از فیلم‌های «وارکرافت» در سال ۲۰۱۶ و «پوکمون: کارآگاه پیکچو» در سال ۲۰۱۹ قرار بگیرد و عنوان پرفروش‌ترین فیلم اقتباسی از یک بازی ویدیویی در تاریخ را از آن خود کند.

این فیلم که در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز ۷.۴ و در سایت راتن تومیتوز امتیاز ۵۹ درصد از ۱۰۰ را کسب کرده با صداپیشگی جک بلک، آنا تیلور جوی، کریس پرت و چارلز مارتینت ساخته شده است. در حالی که این انیمیشن با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شد تاکنون فروش آن از ۷۴۹ میلیون دلار هم فراتر رفته است.

نینتندو کمپانی تولید بازی‌های کامپیوتری ژاپنی است و بازی‌های ماریو، پوکمون، و افسانه زلدا از مشهورترین بازی‌های آن هستند.

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.