سونی نسبت به شایعه ساخت فیلم The Amazing Spider-Man 3 واکنش نشان داد

[ad_1] اکانت فضای مجازی سونی در توئیتر، اخیرا برای تبلیغی دیگر از نسخه بلوری فیلم Spider-Man: No Way Home (که رسما در تاریخ ۲۳ فروردین – 12 آوریل منتشر می‌شود)، اعلام کرده که «هشتگ شما را دیدیم، اما ما فقط تیم سوشال هستیم و تصمیم اینکه چه فیلمی ساخته می‌شود با ما نیست!». این اعلامیه

کد خبر : 183481
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
سونی نسبت به شایعه ساخت فیلم The Amazing Spider-Man 3 واکنش نشان داد

[ad_1]

اکانت فضای مجازی سونی در توئیتر، اخیرا برای تبلیغی دیگر از نسخه بلوری فیلم Spider-Man: No Way Home (که رسما در تاریخ ۲۳ فروردین – 12 آوریل منتشر می‌شود)، اعلام کرده که «هشتگ شما را دیدیم، اما ما فقط تیم سوشال هستیم و تصمیم اینکه چه فیلمی ساخته می‌شود با ما نیست!». این اعلامیه یعنی گرچه تصمیم خاصی با تیم مدیریت حساب‌های کاربری سونی نیست، اما حداقل صدای کاربران به سازندگان رسیده است.

اندرو گارفیلد خود مدتی پیش اعلام کرده بود که برای ایفای دوباره نقش مرد عنکبوتی حاضر و آماده است، اما او فقط در صورتی این کار را انجام می‌دهد که داستان مورد نظر را بخواند و آن را در حد علاقه و انتظار طرفداران بداند. به گفته گارفیلد، او هرگز محبوبیت کرد عنکبوتی شگفت‌انگیز را به ریسک نمی‌اندازد و قصد ندارد تا شکست در نمرات دو فیلم The Amazing Spider-Man 1 و 2 یکبار دیگر هم تکرار شوند یا اینکه با احساسات طرفداران بازی شود.

با این وجود، حال که یک شروع دوباره پیش روی پیتر پارکر گارفیلد قرار گرفته و داستان تازه‌ای برای زندگی او نوشته شده است، هرگز بعید نیست که او دوباره برای ایفای نقش خود بازگردد. در حال حاضر طرفداران بسیاری خواستار ساخت این فیلم جدید هستند، و به همین دلیل هم اگر اثری یا عنوان The Amazing Spider-Man 3 ساخته شود و اندرو گارفیلد در آن حاضر باشد، قطعا آمار فروش آن اگر بهتر نباشد، حداقل نزدیک به No Way Home خواهد بود!

پس از اکران فیلم The Amazing Spider-Man 2، قرار بود جهان سینمایی سونی پایه‌گذاری شود و سپس ساخت The Amazing Spider-Man 3 و حتی 4 شروع شود. در این جهان جدید، اسپین آف‌هایی مانند ونوم (Venom) و موربیوس (Morbius) حضور پیدا می‌کردند و در نهایت، زمینه برای گروه Sinister Six فراهم می‌شد. سونی برنامه‌های بسیاری برای این جهان داشت، اما متاسفانه پس از استقبال ضعیفی که از TASM 2 شد، نهایتا سازندگان تصمیم گرفتند تا از ادامه کار دست بکشند و با استودیو مارول در Captain America: Civil War همکاری کنند.

با این وجود، از آنجا که در تریلر موربیوس چندین و چند ایستراگ به جهان The Amazing Spider-Man اشاره داشتند، تئوری بسیاری از طرفداران این است که پیتر پارکر اندرو گارفیلد در همین دنیا است و سونی آن را در آینده حتی بیشتر هم پرورش خواهد داد. بخصوص اینکه حال، همکاری با استودیو مارول اجازه می‌دهد تا آن‌ها هر کاراکتری از دنیای کمیک بوکی مارول را وارد داستان کنند!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.