سونی با آزمایشگاه های تتا همکاری می کند تا NFT های سه بعدی را برای نمایش واقعیت فضایی خود راه اندازی کند – اخبار بیت کوین

شرکت گروه سونی فاش کرده است که با آزمایشگاه Theta به منظور راه اندازی دارایی های توکن غیرقابل تعویض سه بعدی (NFT) همکاری کرده است. NFT های آینده برای نمایشگر واقعیت فضایی سونی ساخته می شوند و برای مشاهده سه بعدی طراحی شده اند. NFT های سه بعدی سونی برای بهبود ویژگی های نمایش واقعیت

کد خبر : 203833
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
سونی با آزمایشگاه های تتا همکاری می کند تا NFT های سه بعدی را برای نمایش واقعیت فضایی خود راه اندازی کند – اخبار بیت کوین


شرکت گروه سونی فاش کرده است که با آزمایشگاه Theta به منظور راه اندازی دارایی های توکن غیرقابل تعویض سه بعدی (NFT) همکاری کرده است. NFT های آینده برای نمایشگر واقعیت فضایی سونی ساخته می شوند و برای مشاهده سه بعدی طراحی شده اند.

NFT های سه بعدی سونی برای بهبود ویژگی های نمایش واقعیت فضایی

شرکت چندملیتی ژاپنی سونی با Theta Labs، خالقان بلاک چین Theta کار می کند. در پروژه تتا به عنوان یک شبکه پخش ویدئو غیرمتمرکز یا شبکه تحویل ویدئو با دارایی رمزنگاری بومی خود توصیف می شود، شبکه تتا (THETA). بر اساس اعلامیه سونی ارسال شده به Bitcoin.com News، غول الکترونیکی قصد دارد ده NFT “Tiki Guy” منتشر کند و این شرکت نسخه های دو بعدی را نیز منتشر می کند.

سونی با آزمایشگاه تتا همکاری می کند تا NFT های سه بعدی را برای نمایشگر واقعیت فضایی خود راه اندازی کند.

NFT ها برای نمایشگر واقعیت فضایی سونی (SRD) ایجاد شده اند، تبلتی که از فناوری هایی مانند واقعیت افزوده و پیشرفت های سه بعدی بهره می برد. کانال رسمی سونی در یوتیوب ویدئویی منتشر کرد که دستگاه SRD و فناوری های فوق الذکر را که تبلت استفاده می کند را به نمایش می گذارد.

توضیحات ویدیوی سونی توضیح می‌دهد: «میراث واقعیت‌های بصری و فضایی پیشرفته ما در یک تجربه اپتیکال سه بعدی باورنکردنی ترکیب می‌شوند که در آن بافت دقیق، کنتراست بالا و روشنایی درخشان با هم ترکیب می‌شوند تا پورتالی به دنیایی دیگر ایجاد کنند.

Exec سونی: “NFT ها راهی عالی برای نمایش پتانسیل SRD سونی هستند”

SRD قصد دارد NFTها و مفاهیم متاورس را در ارائه‌های دستگاه بگنجاند و نیک کولسی، معاون توسعه کسب‌وکار سونی، معتقد است NFT‌ها این تجربه را افزایش خواهند داد. Colsey در بیانیه‌ای گفت: «NFT‌های سه‌بعدی و همهجانبه راهی عالی برای نمایش پتانسیل صفحه‌نمایش واقعیت فضایی سونی برای علاقه‌مندان و مجموعه‌داران متاورس هستند».

همکاری سونی و آزمایشگاه‌های تتا به دنبال هکاتون تتا است که دو هفته پیش برگزار شد و بریج تاور کپیتال یک گره اعتبارسنجی سازمانی تتا را راه‌اندازی کرد. با این حال، شبکه تتا (THETA)، از 16 آوریل 2021، 86.1٪ از ارزش خود را در برابر دلار آمریکا از دست داده است.

آمارهای 30 روزه نشان می دهد THETA نسبت به ماه گذشته 33.7 درصد کاهش یافته است. از نظر 17 بلاک چین که NFT صادر کردند، شبکه تتا چهاردهمین از نظر حجم فروش است. تا آنجا که آمار تمام دوران، تتا 14.74 میلیون دلار فروش NFT از طریق 1279 خریدار، 1159 فروشنده و 8165 تراکنش داشته است.

برچسب ها در این داستان

NFT های دو بعدی، 3 بعدی، NFT های سه بعدی، توکن های غیرقابل تعویض سه بعدی، بلاک چین، Bridgetower Capital، nft، صدور NFT، NFT ها، نیک کولسی، توکن های غیرقابل تعویض، سونی، سونی و آزمایشگاه های تتا، Sony Electronics، نمایشگر SRD، واقعیت فضایی تتا، آزمایشگاه تتا، آزمایشگاه تتا و سونی، شبکه تتا، تیکی گای

نظر شما در مورد همکاری سونی با Theta Labs برای تولید NFT های سه بعدی برای تبلت SRD چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.