سومین میلیاردر ثروتمند مکزیک نسبت به تورم شدید دلار هشدار داد – می گوید برای نجات پوست خود بیت کوین بخرید – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] سومین میلیاردر ثروتمند مکزیک، ریکاردو سالیناس پلیگو، تجربه خود را از زندگی با تورم فوق العاده به اشتراک گذاشته است. او هشدار داد که ایالات متحده و چندین کشور متمدن دیگر دقیقاً همان مسیری را طی می کنند که کشورش در دهه 1980 طی کرد. هشدار میلیاردر مکزیکی درباره تورم سومین میلیاردر ثروتمند مکزیک،

کد خبر : 191481
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آوریل 2022 - 10:30
سومین میلیاردر ثروتمند مکزیک نسبت به تورم شدید دلار هشدار داد – می گوید برای نجات پوست خود بیت کوین بخرید – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

سومین میلیاردر ثروتمند مکزیک، ریکاردو سالیناس پلیگو، تجربه خود را از زندگی با تورم فوق العاده به اشتراک گذاشته است. او هشدار داد که ایالات متحده و چندین کشور متمدن دیگر دقیقاً همان مسیری را طی می کنند که کشورش در دهه 1980 طی کرد.

هشدار میلیاردر مکزیکی درباره تورم

سومین میلیاردر ثروتمند مکزیک، ریکاردو سالیناس پلیگو، روز پنجشنبه در کنفرانس بیت کوین 2022 در میامی، فلوریدا، توصیه هایی در مورد تورم، ابرتورم، بیت کوین و ارزهای فیات ارائه کرد.

سالیناس موسس و رئیس گروه سالیناس، گروهی از شرکت‌هایی است که علاقه‌مند به ارتباطات، رسانه، خدمات مالی و فروشگاه‌های خرده‌فروشی هستند. طبق فهرست میلیاردرهای فوربس، دارایی خالص او در حال حاضر حدود 13 میلیارد دلار است.

این میلیاردر با به اشتراک گذاشتن تجربه خود از زندگی با تورم شروع کرد. او گفت: “من در سال 1980 2000 دلار درآمد داشتم و چند سال بعد 20 دلار درآمد داشتم – همان حقوق از 2000 به 20 دلار کاهش یافت.”

بنابراین من در مورد ابر تورم می دانم. من اونجا بودم. و دانستن آن در تئوری با قربانی بودن آن یکسان نیست.

او هشدار داد: «خبر بد این است که ایالات متحده، ژاپن، بریتانیا، و بلوک یورو – دقیقاً همان مسیری را که کشور من در دهه 80 طی کرد، طی می‌کنند. این دقیقاً کپی پیست است، شما فقط می توانید اعداد را تغییر دهید اما نمودار یکسان خواهد بود.

سرمایه دار مکزیکی نموداری از کل بدهی فدرال دولت ایالات متحده را نشان داد که پیش بینی می شود در سال 2031 به 36.2 تریلیون دلار برسد. «ببینید، وحشتناک است. 36 تریلیون دلار و این مربوط به بدهی کتاب است، بدون احتساب چیزهای کتاب.»

نمودار بعدی که او نشان داد کل دارایی های ایالات متحده بود که از 0.8 تریلیون دلار در سال 2005 به 8.9 تریلیون دلار در سال جاری افزایش یافت. پس فدرال رزرو دارایی های زیادی دارد، این باید عالی باشد، اینطور نیست؟ و آنها در حال خرید اوراق قرضه هستند، این باید عالی باشد.

این میلیاردر توضیح داد: «کاری که آنها انجام می دهند این است که از هوای ضعیف پول جعلی به دست می آورند و آن را قرض می دهند تا قدرت خریدی به اندازه 9 تریلیون دلار پس انداز تقلبی توسط فدرال رزرو ایجاد کنیم.»

ایجاد اعتبار جعلی که برابر با قدرت خرید است شگفت‌انگیز بوده است. مشکل این است که دلار ارز ذخیره جهان است، نمی توان کاری در مورد آن انجام داد. شما نمی توانید از دلار خارج شوید – مگر اینکه به سمت بیت کوین بروید.

هشدار سالیناس درباره ارزهای دیجیتال بانک مرکزی

سالیناس درباره ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) صحبت کرد. او تصویری از کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، آگوستین کارستنز، مدیر کل BIS و جانت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده ارائه کرد. او به آنها برچسب “شرورها” داد.

او گفت: «CBDC، ارز دیجیتال بانک مرکزی، حتی بدتر از دلار است. این بسیار بدتر از دلار است زیرا اگر CBDC صادر شود، این افراد کنترل کاملی بر نحوه خرج کردن پول خود خواهند داشت. او نظر داد:

علاوه بر این، آنها 100٪ از تمام مخارج شما و آنچه را که خرج می کنید و چگونه خرج می کنید ردیابی می کنند – آنها افراد بسیار شیطانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که لاگارد رئیس صندوق بین‌المللی پول (IMF) بود، این سازمان مقالاتی را منتشر کرد که در آن اظهار داشت: «راه مقابله با بدهی‌های دولت از طریق تورم است، ما بدهی را نقد می‌کنیم و با پرداخت کمتر از بین می‌رویم».

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر معادل حقوق ماهیانه 2000 دلار او هستیم و در مسیر کسب درآمد 20 دلار در ماه هستیم، سپس پرسید: آیا این همان آینده ای است که می خواهید؟

او در پایان گفت: «من آنجا بوده‌ام و این کار را انجام داده‌ام و خواهد آمد. منظره زیبایی نیست پس چه می توانیم بکنیم؟ ما می توانیم بیت کوین بخریم و آن شیت کوین هایی را که در آنجا داریم بفروشیم. و قطعاً نه به تقلب فیات.»

وی هشدار داد: این اتفاق افتاده است. این فقط برای ایالات متحده اتفاق نیفتاده است. آلمان تا زمانی که تحت تاثیر تورم وایمار قرار گرفت کشوری بسیار متمدن بود. او ضمن اعتراف به اینکه آلمان همان زیمبابوه نیست، گفت که می تواند همین روند را طی کند. میلیاردر اظهار داشت: «متاسفانه، در ایالات متحده این پرده است. این راهی است که می توانید پوست خود را نجات دهید – بیت کوین بخرید.

سالیناس پنجشنبه توییت کرد:

لطفا…آینده خود را در دستان دولت ها قرار ندهید، من و شما می دانیم که این همیشه چگونه به پایان می رسد، از پول فیات دوری کنید، در بیت کوین سرمایه گذاری کنید.

نظر شما در مورد نظرات ریکاردو سالیناس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.