سومین شعبه بزرگ بانک سوسیته جنرال فرانسه به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی دیجیتال ثبت نام می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] Societe Generale-Forge، یکی از شرکت‌های تابعه سومین بانک بزرگ فرانسه، در Autorité des marchés financiers (AMF)، تنظیم‌کننده بازارهای مالی فرانسه، به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات دارایی دیجیتال ثبت نام کرده است. شرکت فرعی Societe Generale به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی دیجیتال ثبت می شود شرکت تابعه دارایی دیجیتال Societe General Group، Societe Generale-Forge، اکنون در

کد خبر : 269334
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
سومین شعبه بزرگ بانک سوسیته جنرال فرانسه به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی دیجیتال ثبت نام می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

Societe Generale-Forge، یکی از شرکت‌های تابعه سومین بانک بزرگ فرانسه، در Autorité des marchés financiers (AMF)، تنظیم‌کننده بازارهای مالی فرانسه، به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات دارایی دیجیتال ثبت نام کرده است.

شرکت فرعی Societe Generale به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی دیجیتال ثبت می شود

شرکت تابعه دارایی دیجیتال Societe General Group، Societe Generale-Forge، اکنون در تنظیم کننده مالی فرانسه، Autorité des marchés financiers (AMF) ثبت شده است. Societe Generale سومین بانک بزرگ فرانسه از نظر کل دارایی است.

با توجه به فهرست ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتال ثبت شده (DASP) AMF، Societe Generale-Forge در 27 سپتامبر ثبت نام را به دست آورد. این شرکت اکنون مجاز به ارائه خدمات نگهداری دارایی دیجیتال، خرید و فروش دارایی های دیجیتال برای مناقصه قانونی، و تجارت دارایی های دیجیتال در برابر سایر دارایی های دیجیتال در فرانسه.

Societe Generale-Forge به صادرکنندگان و سرمایه گذاران خدمات سرتاسری برای صدور، سرمایه گذاری و مدیریت توکن های امنیتی دیجیتالی ثبت شده در بلاک چین های عمومی ارائه می دهد، وب سایت آن توضیح می دهد:

Societe Generale در حال حاضر طیف وسیعی از محصولات بازار سرمایه را به مشتریان سازمانی تحت قالب رمز امنیتی بومی در اتریوم و تزوس با ایمنی کامل در سطح بانکی و انطباق با مقررات ارائه می دهد.

ماه گذشته، Societe Generale Securities Services (SGSS) اعلام کرد که ارائه خدمات جدیدی را برای شرکت های مدیریت دارایی که مایل به توسعه صندوق های حرفه ای نوآورانه بر اساس ارزهای دیجیتال هستند، آغاز کرده است.

در ماه ژوئن، Societe Generale-Forge با Metaco، ارائه‌دهنده فناوری و زیرساخت مدیریت دارایی دیجیتال، شریک شد تا «عملیات نگهداری دارایی‌های دیجیتال خود را هماهنگ کند».

این بانک توضیح داد: «توکن‌های امنیتی یک فرآیند و چرخه حیات کاملاً دیجیتالی را امکان‌پذیر می‌کنند» و افزود:

با توجه به ویژگی‌های نوآورانه‌شان، آن‌ها پتانسیل بهبود قابل‌توجه کارایی، سرعت و شفافیت در بازارهای مالی و ایمن‌تر و انعطاف‌پذیرتر کردن تراکنش‌ها را دارند – همه این‌ها در عین ارائه مزایایی مشابه مزایای ابزارهای مالی منتشر شده به روش متعارف هستند.

نظر شما در مورد ثبت نام Societe Generale-Forge در تنظیم کننده مالی فرانسه به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.