سومین تریلر The Suicide Squad مخاطب را با بلاداسپرت آشنا می‌کند

استودیو آمریکایی وارنر ساعاتی قبل سومین تریلر The Suicide Squad را در دسترس علاقه‌مندان قرار داد که نزدیک به سه دقیقه زمان دارد. جیمز گان (James Gunn) که با ساخت اقتباس‌های سینمایی محافظان کهکشان شناخته می‌شود، به دلیل جوک‌های قدیمی‌ای که در توییتر نوشته بود از والت دیزنی اخراج شد. با گذشت مدت کوتاهی، وارنر

کد خبر : 69580
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
سومین تریلر The Suicide Squad مخاطب را با بلاداسپرت آشنا می‌کند


استودیو آمریکایی وارنر ساعاتی قبل سومین تریلر The Suicide Squad را در دسترس علاقه‌مندان قرار داد که نزدیک به سه دقیقه زمان دارد.

جیمز گان (James Gunn) که با ساخت اقتباس‌های سینمایی محافظان کهکشان شناخته می‌شود، به دلیل جوک‌های قدیمی‌ای که در توییتر نوشته بود از والت دیزنی اخراج شد. با گذشت مدت کوتاهی، وارنر با فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی وارد مذاکره شد و او را به جذب کرد. گان پس از بررسی پروژه‌های مختلف تصمیم گرفت روی The Suicide Squad کار کند که ظاهرا سافت ریبوتی برای Suicide Squad است؛ اثری که سال ۲۰۱۶ میلادی اکران شده بود. بدین ترتیب، نه تنها تعدادی از بازیگران قدیمی مانند مارگو رابی (Margot Robbie) و وایولا دیویس (Viola Davis) بازمی‌گردند، بلکه شاهد چهره‌های جدیدی مانند ادریس البا (Idris Elba) و جان سینا (John Cena) هستیم.

جوخه انتحار در تازه‌ترین ماجراجویی خود باید به جزیره کورتو مالتیس واقع در آمریکای جنوبی رفته و تاسیساتی که برای نگهداری زندانیان سیاسی و انجام آزمایش‌های مختلف رویشان استفاده می‌شود را نابود کنند. با توجه به دو تریلری که طی ماه‌های اخیر منتشر شده‌اند، دو جوحه انتحار داریم. در ابتدا گروه اول به جزیره فرستاده شده و پس از اینکه با شکست مواجه می‌شود، گروه دوم به کورتو مالتیس می‌آید تا کار را یکبار برای همیشه تمام کند. ویدیوهای پیشین همچنین تمرکز چندانی روی داستان نداشته و سعی کرده بودند بیشتر شیمی میان کاراکترهای اصلی را به تصویر بکشند.

وارنر ساعاتی سومین تریلر The Suicide Squad را در کانال یوتیوب خود قرار دارد. این ویدیو نزدیک به ۳ دقیقه زمان داشته و در بخش ابتدایی خود سعی می‌کند بلاداسپرت با نقش‌آفرینی ادریس البا را معرفی کند. اینطور که به نظر می‌رسد، بلاداسپرت به خاطر شلیک یک گلوله کریپونایت‌شده به سوپرمن به زندان آمده است؛ اقدامی که باعث می‌شود سوپرمن به آی‌سی‌یو برود. بلاداسپرت در ابتدا تمایلی برای همکاری با آماندا والر ندارد اما این شخصیت از دختر ابرشرور به عنوان اهرم فشار استفاده کرده و او را مجبور به پیوستن می‌کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.