سومین تریلر Free Guy اطلاعات تازه‌ای را از داستان فاش می‌کند

در حالی که حدودا دو ماه تا اکران گسترده در ایالات متحده آمریکا فاصله داریم، سومین تریلر Free Guy در دسترس قرار گرفته است. فیلم‌های زیادی قرار بود سال گذشته میلادی به سینماها بیایند اما همه‌گیری ویروس کرونا و اجرای محدودیت‌های اجتماعی، چنین اجازه‌ای را نداد. استودیوهای هالیوودی تعدادی از آثار خود را به صورت

کد خبر : 64687
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
سومین تریلر Free Guy اطلاعات تازه‌ای را از داستان فاش می‌کند


در حالی که حدودا دو ماه تا اکران گسترده در ایالات متحده آمریکا فاصله داریم، سومین تریلر Free Guy در دسترس قرار گرفته است.

فیلم‌های زیادی قرار بود سال گذشته میلادی به سینماها بیایند اما همه‌گیری ویروس کرونا و اجرای محدودیت‌های اجتماعی، چنین اجازه‌ای را نداد. استودیوهای هالیوودی تعدادی از آثار خود را به صورت دیجیتالی در دسترس علاقه‌مندان قرار دادند اما انتشار تعداد قابل‌توجهی از آن‌ها را عقب انداختند تا در زمانی مناسب روی پرده نقره‌ای بروند. به هر حال، ساخت فیلم‌ها هزینه‌بر بوده و مدیران انتظار دارند سرمایه‌ها بازگردند. Free Guy، یکی از فیلم‌هایی است که طی ماه‌های گذشته چندین و چند بار طعم تغییر تاریخ اکران را چشید. این اثر اکشن، کمدی و علمی-تخیلی به مدت ۴۵ روز در سینماها اکران شده و سپس به فضای مجازی خواهد آمد.

قرن بیستم، ساعاتی قبل سومین تریلر Free Guy را در کانال یوتیوب خود به اشتراک گذاشت. داستان در یک بازی ویدیویی به نام Free City جریان دارد که از بسیاری جهات به Grand Theft Auto و Fortnite شبیه است. شخصیت اصلی، یکی از کاراکترهای غیرقابل‌کنترل (NPC) بوده که به حقیقت جهان خود پی می‌برد. او همچنین متوجه می‌شود سازنده بازی می‌خواهد آن را برای همیشه غیرفعال کند. در چنین شرایطی، پروتاگونیست به همکاری با یکی از کاربران بازی می‌پردازد تا جلوی خاموشی سرورها را بگیرد. رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و جودی کامر (Jodie Comer) بازیگر نقش‌های اصلی هستند. تایکا وایتیتی (Taika Waititi) هم به عنوان آنتاگونیست جلوی دوربین رفته است.

سومین تریلر Free Guy اطلاعات تازه‌ای از داستان را با مخاطب به اشتراک می‌گذارد. اینطور که به نظر می‌رسد، کاراکترهای غیرقابل‌کنترل باید از قوانینی مشخص پیروی کرده و همان کاری را انجام دهند که برایش برنامه‌نویسی شده‌اند. با این حال، فیری گای پس از ملاقات با آواتار یکی از کاربران، عاشقش شده و به دست اقداماتی می‌زند که از لحاظ تئوری قادر به انجامشان نیست. در پی این اتفاق، کاربر مزبور واقعیت را برای پروتاگونیست فاش کرده و سپس سعی می‌کند با کمک او، جلوی خاموشی سرورها را بگیرد. خالق بازی هم به محض مطلع شدن از اقدامات فیری گای به کارمندانش دستور می‌دهد او را حذف کنند. در همین راستا، دو کاراکتر به بازی اضافه می‌شوند که وظیفه دارند فیری گای را بکشند.

Free Guy از تاریخ ۲۲ مرداد سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۱۳ آگوست) به سینماها خواهد آمد. با در نظر گرفتن نمایش‌های سرگرم‌کننده فیلم تا به این لحظه، پیش‌بینی می‌شود محصول جدید استودیو قرن بیستم بتواند عملکرد قابل‌قبولی در باکس آفیس جهانی داشته باشد. به خصوص اینکه روند واکیسناسیون ادامه داشته و تمایل مردم برای حضور در مکان‌های شلوغ در حال افزایش است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.