سولانا در تلاش است تا در 20 لیست برتر باقی بماند زیرا روابط قبلی با FTX و آلامدا باعث زخمی شدن پروژه شد – به روز رسانی بازار بیت کوین نیوز

[ad_1] در میان هرج و مرج بازار در اقتصاد کریپتو و به دنبال سقوط اوج FTX، دارایی کریپتو سولانا یکی از سخت ترین ضربه ها در 30 روز گذشته بوده است. از زمان سقوط FTX، ارز دیجیتال در ماه گذشته در برابر دلار آمریکا 8.5 درصد از دست داده است و تا به امروز، از

کد خبر : 294075
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
سولانا در تلاش است تا در 20 لیست برتر باقی بماند زیرا روابط قبلی با FTX و آلامدا باعث زخمی شدن پروژه شد – به روز رسانی بازار بیت کوین نیوز

[ad_1]

در میان هرج و مرج بازار در اقتصاد کریپتو و به دنبال سقوط اوج FTX، دارایی کریپتو سولانا یکی از سخت ترین ضربه ها در 30 روز گذشته بوده است. از زمان سقوط FTX، ارز دیجیتال در ماه گذشته در برابر دلار آمریکا 8.5 درصد از دست داده است و تا به امروز، از زمان رسیدن به بالاترین سطح سولانا در 6 نوامبر 2021، 94.9 درصد کاهش داشته است.

رابطه قبلی سولانا با FTX، آلامدا همچنان به پروژه صدمه می زند، رایدیوم مبادله ای سولانا به قیمت 2 میلیون دلار مورد بهره برداری قرار گرفت.

از زمان فروپاشی FTX، دارایی کریپتو سولانا (SOL) شکست خورده است و دارایی دیجیتالی که زمانی جزو ده رقیب برتر بود، اکنون از نظر ارزش بازار از 20 رتبه برتر خارج شده است. دلیل اینکه پروژه Solana در مقایسه با سایر دارایی‌های رمزنگاری شده در فضا بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است، به دلیل ارتباط عمیق پروژه با FTX و Alameda Research است. اعضای تیم پروژه پستی را منتشر کردند که در آن ارتباط را برجسته کردند، زیرا بنیاد سولانا در مورد وضعیت در 9 نوامبر نوشت.

تلاش سولانا برای باقی ماندن در 20 فیلم برتر به دلیل روابط قبلی با FTX و آلامدا که پروژه را زخمی کرد

این بنیاد اعتراف کرد که از تاریخ 11/6/22 زمانی که FTX.com پردازش برداشت‌ها را متوقف کرد، حدود 1 میلیون دلار پول نقد یا معادل‌های نقدی در FTX.com داشت. علاوه بر این، بنیاد سولانا «3.24 میلیون سهم از سهام عادی FTX Trading LTD»، «3.43 میلیون توکن FTT» و «134.54 میلیون توکن SRM» داشت. علاوه بر این، 58.08 میلیون SOL از سال 2020 به FTX و Alameda فروخته شده است. بدتر شدن اوضاع، دو نوع بیت کوین پیچیده شده با Solana (SOBTC) و سولانا اتریوم (SOETH) میخ های خود را از دست داده اند. FTX مسئول ضرب توکن‌های بسته‌بندی شده بود و از زمان فروپاشی، آن‌ها بسیار کمتر از ارزش‌های نقدی BTC و ETH معامله می‌شوند.

همچنین مشکلاتی در رابطه با نرم افزار تبادل غیرمتمرکز ساخته شده بر روی Solana، Serum، همانطور که توسعه دهندگان مجبور بودند وجود داشت پروژه را چنگال کنید زیرا FTX کنترل “کلید ارتقاء” پروژه را داشت. علاوه بر این، هکری به نام “FTX Accounts Drainer” بخش قابل توجهی (20.28٪) از عرضه سرم (SRM) را در اختیار داشت. همه این عوامل بر پروژه سولانا تأثیر منفی گذاشته بود و کمکی نکرد که سولانا یک ماه قبل از مشکلات مربوط به FTX از قطعی های قابل توجهی رنج برد. آمار فهرست غنی سولانا نیز کمک چندانی به پروژه نمی کند، زیرا 50 دارنده 25.36 درصد از عرضه SOL و 100 دارنده مالک 33.90 درصد عرضه هستند. این تعداد قابل توجهی از SOL برای 100 مالک از 9,154,449 دارنده SOL امروزی است.

SOL طی 30 روز گذشته 8.5 درصد از ارزش خود را از دست داده است و از 6 نوامبر 2021، دارایی کریپتو در برابر دلار آمریکا 94.9 درصد کاهش یافته است. معیارهای Cryptocompare.com نشان می دهد که 38.5٪ از معاملات SOL در 16 دسامبر با تتر (USDT) جفت شده است. 34.06 درصد از مبادلات SOL در برابر دلار آمریکا معامله می شود و 17.44 درصد از معاملات SOL با BUSD مبادله می شود. فعال ترین صرافی های امروزی که با معاملات SOL سروکار دارند عبارتند از Coinbase، Binance و Digifinex. در 6 نوامبر 2021، SOL از نظر بزرگترین ارزش بازار ارزهای دیجیتال در جایگاه چهارم قرار گرفت و امروز SOL در تلاش برای حفظ جایگاه هجدهم است.

عملکرد بازار سولانا در 16 دسامبر با خبرهای بد بیشتری مواجه شد زیرا صرافی مبتنی بر سولانا Raydium بود. 2 میلیون دلار مورد بهره برداری قرار گرفت. بعد از Raydium کشف تاکید کرد که 2 میلیون دلار بودبه ETH پل زدارزش بازار SOL در روز جمعه حتی بیشتر کاهش یافت. تا ساعت 10:15 صبح (ET) SOL به دنبال گزارش های بهره برداری از Raydium، 6.1% در برابر دلار کاهش یافت.

برچسب ها در این داستان

موقعیت هجدهم، alameda، داده، ftx، FTX Accounts Drainer، FTX و Alameda Relationship، Market Cap، معیارهای بازار، به روز رسانی بازار، معیارها، قطعی ها، هک Raydium، Rich List، Serum، SOL، دارندگان SOL، صاحبان SOL، کیف پول SOL، Solana، Solana (SOL)، solana FTX، Solana Rich List، SRM، swaps، Tether، Trades، USDT

نظر شما در مورد سختی های سولانا و عملکرد اخیر آن در بازار چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.