سوشی DAO برای راه اندازی صندوق دفاع قانونی دفاعی. پروژه احضاریه نامشخص SEC ایالات متحده را دریافت کرد – Defi Bitcoin News

[ad_1] سوشی، صرافی Web3 که به یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) تبدیل شد، به دنبال سازماندهی یک صندوق دفاع قانونی است. در صورت تصویب، این پیشنهاد که از قبل برای رای گیری در دسترس است، 3 میلیون دلار USDT را به عنوان بخشی از صندوقی برای دفاع از خود در برابر اقدامات قانونی علیه سازمان

کد خبر : 337241
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
سوشی DAO برای راه اندازی صندوق دفاع قانونی دفاعی.  پروژه احضاریه نامشخص SEC ایالات متحده را دریافت کرد – Defi Bitcoin News

[ad_1]

سوشی، صرافی Web3 که به یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) تبدیل شد، به دنبال سازماندهی یک صندوق دفاع قانونی است. در صورت تصویب، این پیشنهاد که از قبل برای رای گیری در دسترس است، 3 میلیون دلار USDT را به عنوان بخشی از صندوقی برای دفاع از خود در برابر اقدامات قانونی علیه سازمان و اعضای آن اختصاص می دهد. این سازمان فاش کرد که اخیراً احضاریه ای از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) دریافت کرده است.

Sushi DAO پیشنهادی برای ایجاد صندوق دفاع قانونی ارائه می کند

Sushi DAO، یک پلتفرم مبادله و سهام Web3، به دنبال حمایت برای ایجاد یک صندوق دفاع قانونی است تا بتواند به طور مؤثر پرونده های حقوقی را که در حال حاضر در راه است، بپذیرد. این پیشنهاد، که در حال حاضر با حمایت 75 درصد از آرا در زمان نگارش در حال تصویب است، به سازمان اجازه می دهد تا از 3 میلیون دلار USDT برای کمک به نگهبانان خود برای دفاع از مطالبات و پرونده های قانونی استفاده کند.

در صورت تایید، این صندوق از Kanpai که بخشی از خزانه DAO است، به میزان 50% تامین می شود. 50٪ دیگر از هزینه های سوشی و از ذخیره ای که برای اعطای کمک هزینه است کسر می شود. اگر تمام شود، سازمان باید تا پایان پرونده حقوقی ابتکار را با یک میلیون دلار USDT بیشتر بازپرداخت کند.


احضاریه نامعلوم SEC دریافت شد

جرد گری، سرآشپز و نگهدارنده اصلی Sushi DAO، اعلام کرد که احضاریه ای از SEC ایالات متحده دریافت کرده است، اما ماهیت پرونده ای را که سازمان با آن مواجه است، فاش نکرد. وقتی در مورد این موضوع مورد سوال قرار گرفت، گری اظهار داشت:

متأسفانه، من نمی توانم بیشتر از آنچه در این پست فاش شده، که استاندارد است، علنی صحبت کنم. بسیاری از DAO ها به وجوه دفاع قانونی برای مشارکت کنندگان نیاز دارند یا آنها را اجرا کرده اند.

سوشی راه Makerdao را دنبال می کند، که همچنین در ماه دسامبر یک صندوق قانونی برای پوشش هزینه های مشابه با پوشش حداکثر 5 میلیون DAI ایجاد کرد. با این حال، پیشنهاد Makerdao خاص تر است و شامل تعاریف برای ذینفعان و ادعاها، و همچنین دوره هایی برای پرداخت و تعیین صلاحیت برای این حمایت ها است.

این اولین بار نیست که یک سازمان دولتی ایالات متحده علیه یک DAO اقدام قانونی می کند. کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) قبلاً این کار را در ماه سپتامبر انجام داد و ادعا کرد که Ooki DAO به طور غیرقانونی خدمات معاملاتی را بدون ثبت نام به عنوان بازار قرارداد تعیین شده (DCM) به شهروندان آمریکایی ارائه کرده است. پرونده Ooki DAO هنوز ادامه دارد.

نظر شما در مورد تأسیس یک صندوق دفاع قانونی سوشی برای محافظت از DAO و سرآشپز جرد گری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.