سوریه از BRICS می‌خواهد در کاهش دلار پیشرو باشد، با چین درباره پذیرش یوان مذاکره می‌کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] به گفته بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، کشورهای بریکس می توانند تلاش هایی را برای کنار گذاشتن دلار آمریکا در تسویه حساب های بین المللی انجام دهند. رهبر این کشور جنگ زده خاورمیانه در دیدار با دیپلمات ارشد چین در منطقه، خواستار استفاده از یوان چین برای تجارت فرامرزی شد. رئیس جمهور سوریه: درگیری

کد خبر : 353335
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
سوریه از BRICS می‌خواهد در کاهش دلار پیشرو باشد، با چین درباره پذیرش یوان مذاکره می‌کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

به گفته بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، کشورهای بریکس می توانند تلاش هایی را برای کنار گذاشتن دلار آمریکا در تسویه حساب های بین المللی انجام دهند. رهبر این کشور جنگ زده خاورمیانه در دیدار با دیپلمات ارشد چین در منطقه، خواستار استفاده از یوان چین برای تجارت فرامرزی شد.

رئیس جمهور سوریه: درگیری اقتصادی با غرب مستلزم کنار گذاشتن دلار است، رهبری بریکس

به نقل از سانا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، گفت: رویارویی با ایالات متحده و به طور کلی غرب عمدتاً در زمینه اقتصادی رخ داده است و این امر لزوم کنار گذاشتن دلار آمریکا به عنوان ارز برای معاملات جهانی را بیش از پیش ضروری می کند. خبرگزاری دولتی سوریه

اسد تاکید کرد که بلوک بریکس از طریق پذیرش یوان چین برای مبادلات تجاری بین کشورها می تواند نقش پیشرو در این زمینه ایفا کند. او این اظهارات را در جریان دیدار با ژای جون، فرستاده ویژه دولت چین در امور خاورمیانه، که روز شنبه با وی ملاقات کرد، بیان کرد.

رهبر سوریه همچنین از میانجیگری چین که منجر به نزدیکی عربستان سعودی و ایران شد، که هر دو متقاضی عضویت در برجام هستند، تمجید کرد. او معتقد است که بهبود روابط آنها بر ثبات کل منطقه تأثیر مثبت خواهد داشت.

به گفته اسد، کل جهان امروز به حضور چین از نظر سیاسی و اقتصادی برای ایجاد تعادل مجدد در وضعیت جهانی نیاز دارد. وی افزود: اتحاد بریکس یک فضای بین المللی قوی است که قادر به ایجاد نظم چند قطبی بین المللی است. اظهارات وی پس از آن بیان می شود که وزیر امور خارجه اخیراً آمریکا را به اعمال تحریم ها علیه سوریه به منظور سرقت دارایی های این کشور و حفظ آن تحت سلطه خود متهم کرد.

این مقام چینی به بشار اسد اطمینان داد که پکن به حمایت از دمشق در مجامع بین‌المللی ادامه می‌دهد و “این کشور علیه هژمونی، تروریسم و ​​مداخله خارجی مبارزه می‌کند.” ژای جون همچنین گفت که چین از نزدیکی سوریه و سایر کشورهای عربی حمایت می کند.

دیپلماسی چین در منطقه و فراتر از آن در تلاش برای گسترش نفوذ جمهوری خلق در صحنه جهانی کاملاً فعال بوده است. چین مذاکراتی را در مورد گسترش بالقوه بریکس آغاز کرد و در تلاش برای ترویج استفاده از یوان در تجارت بین‌المللی و در عین حال حمایت از تلاش‌ها برای کاهش وابستگی به ارز ایالات متحده است.

برچسب ها در این داستان

اسد، بشار اسد، بریکس، چین، یوان چین، دیپلمات، دلار، فرستاده، ایران، پرداخت ها، رئیس جمهور، عربستان سعودی، شهرک سازی، سوریه، سوریه، تجارت، معاملات، دلار آمریکا، یوان، ژای جون

آیا فکر می کنید چین پیوستن کشورهای خاورمیانه به بریکس را تسهیل می کند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Sana



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.